پاورپوینت تاریخچه کی اف سی

پاورپوینت تاریخچه کی اف سی

پاورپوینت تاریخچه کی اف سی

پاورپوینت-تاریخچه-کی-اف-سی

توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه کی اف سی در ۵۴ اسلاید زیبای قابل ویرایش.
جالب است بدانید تا سال ۱۹۹۱، KFC به جای استفاده از نام سه حرفی و مخفف مشهور امروزی خود، از نام کامل «مرغ سوخاری کنتاکی» استفاده می‌کرد. در آن سال‌ها جامعه‌ آمریکا نسبت به سلامت مواد خوراکی بسیار حساس شده بود و پپسی قصد داشت با تغییر نام رستوران به KFC، کلمه‌Fried به معنای سرخ شده را از دید مردم پنهان کند. از طرفی منوی رستوران دیگر فقط شامل مرغ سوخاری نمی‌شد و با این کار کلمه‌ Chicken در نام برند هم مخفی می‌شد.
شایعات زیادی پیرامون موفقیت کلنل سندرز موسس کی اف سی و رستوران‌های KFC در دنیای وب وجود دارد. ما در این فایل دو مورد از ان شایعات را ذکر نموده ایم و داستان واقعی برند کی اف سی را در اسلایدهایی زیبا و به ترتیب به تصویر کشیده ایم.در این فایل با تاریخچه کی اف سی و تاریخچه پرفراز و نشیب آن آشنا خواهید شد. فایل چندین بار ویرایش و بازبینی شده است و بهترین نمونه موجود در سطح دنیای وب درباره این برند می باشد.
بخشی از متن پاورپوینت تاریخچه کی اف سی:
هارلند سندرز در سال ۱۸۹۰ در مزرعه‌ای در نزدیکی هنریویل ایالت ایندیانا به دنیا آمد. با فوت پدر در سال ۱۸۹۵، مادر سندرز مجبور شد تا برای تامین مخارج خانواده در یک کارخانه‌ کنسرو سازی مشغول به کار شود. زمانی که سندرز ۷ سال سن بیشتر نداشت، مجبور بود در غیاب مادرش از خواهر و برادر کوچک‌تر خود مراقبت کرده و به آن‌ها غذا بدهد. همین موضوع باعث شد تا او آشپزی را در سنین کودکی از مادرش بیاموزد.
در عرض یک دهه، رستوران ساندرز و مرغ سوخاری ابداعی او، از محبوبیت بی‌اندازه‌ای برخوردار شد. به‌طوری‌که در سال ۱۹۵۰، فرماندار ایالت کنتاکی به او مقام کلنل را اعطا کرد.او ، او هم تصمیم گرفت تا از آن به بعد کت فراک و کراوات رشته‌ای بپوشد و هر کجا که می‌رود از عنوان «کلنل» برای معرفی خود استفاده کند. همکاران سندرز نیز در ابتدا به شوخی، و بعدها به صورت جدی او را کلنل صدا می‌کردند.
در سال ۱۹۶۰، مرغ سوخاری کنتاکی با در اختیار داشتن بیش از ۲۰۰ شعبه به بزرگ‌ترین فست فود آمریکا تبدیل شد. در سال ۱۹۶۳ سندرز با جان براون آشنا شد. براون یک فروشنده‌ جوان دایره المعارف بود که به شدت علاقه داشت به KFC ملحق شود. سندرز اما در عوض به او پیشنهاد فروش کل شرکت را داد؛ چرا که عقیده داشت خودش فاقد مهارت‌های لازم برای کسب و کار است و از طرفی وارث مشخص یا علاقه‌مندی هم نداشت تا شرکتش را به او به ارث بگذارد.
موفقیت دیرهنگام کلنل باعث شد تا او هیچگاه نتواند موفقیت جهانی رستوران‌هایش را به چشم ببیند. سندرز اولین غذاخوری‌اش را در سن ۴۰ سالگی به راه انداخت و هنگامی که اولین شعبه‌ KFC تاسیس شد ۶۲ سال سن داشت. او تا سن ۷۵ سالگی و زمانی که شرکتش را فروخت نتوانست طعم شهرت را بچشد.
برند KFC به نوعی با هارلند سندرز عجین شده است و حتی امروزه هم از تصویر او به صورت گسترده در تبلیغات این شرکت استفاده می‌شود.KFC توانست از یک فست‌فود ساده فراتر رفته و به نمادی فرهنگی تبدیل شود؛ تا جایی که بسیاری کلنل و رستورانش را جزئی از تاریخ فرهنگی آمریکا می‌دانند.
موضوع اسلایدهای پاورپوینت تاریخچه کی اف سی:
مرغ سوخاری کنتاکی
شایعات درباره کی اف سی
هارلند سندرز موسس کی اف سی
ترک مدرسه
اشتغال به کارهای عجیب و غریب
اولین گام‌های موفقیت
افتتاح کافه سندرز
اولین بخارپزها
دستورالعمل مشهور ۱۱ ادویه و گیاه
دریافت لقب کلنل
مشکلات کافه ساندرز
قرارداد با پیت هرمن
استفاده از لفظ مرغ سوخاری کنتاکی
پیشرفت کی اف سی
ساندرز کی اف سی را واگذار می کند
تغییرات گسترده در کی اف سی
سندرز همچنان در کی اف سی نقش داشت
عرضه عمومی سهام کی اف سی
پیشرفت های دهه ۶۰ میلادی
زیان دهی در دهه ۷۰ میلادی
واگذاری مجدد کی اف سی
درگذشت اسطوره
کی اف سی در مالکیت شرکت پپسی
گسترش های جهانی
اولین استفاده از مخفف کی اف سی
واگذاری کی اف سی به رستوران های زنجیره ای هام
اعتراض علیه کی اف سی
چالش کی اف سی در ایران
وضعیت کی اف سی در حال حاضر
نحوه اخذ مجوز رستوران های کی اف سی
تغییرات لوگوی کی اف سی
نکاتی جالب درباره برند کی اف سی
منابع
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x