پاورپوینت تاریخچه برند گوچی

پاورپوینت تاریخچه برند گوچی

پاورپوینت تاریخچه برند گوچی

پاورپوینت-تاریخچه-برند-گوچیبرای تهیه پاورپوینت برند گوچی از بهترین منابع و سایت های خارجی و داخلی بسیاری حتی سایت انگلیسی کمپانی گوچی استفاده نموده ایم تا یکی از بهترین و به روزترین فایل ها را درباره این برند لوکس ایتالیایی تهیه کنیم. ضمنا این فایل بارها مورد بازبینی قرار گرفته شده است و دارای تصاویر زیبا و اسلایدهایی کوتاه و منظم می باشد و بدون شک بهترین فایل موجود در سطح دنیای وب می باشد.
بخشی از متن پاورپوینت برند گوچی:
گوچیو گوچی متولد ۱۸۸۱ پسر بازرگانی ایتالیایی بود که در سال ۱۸۹۸ ایتالیا را به مقصد لندن و پاریس ترک کرد.به عنوان یک کارگر مهاجر در پاریس و بعداً با مهاجرت به انگلستان در لندن مشغول به کار بود. صاحب برند گوچی، در پاریس به عنوان باربر یک هتل لوکس کار میکرد.گوچیو به کیف‌ها و چمدان‌های لوکس مسافران هتل علاقه‌مند بود و شاید از همانجا بود که به طراحی کیف‌های چرمی علاقه‌مند شد.
پس از چند سال پسران گوچی با نام‌های آلدو، واسکو و رودولفو به کمک پدر آمدند.کسب‌وکار خانوادگی به شهرهای دیگر ایتالیا از جمله رم و میلان نیز گسترش یافت. برادر دیگر آنها یعنی اوگو نیز در کارخانه مشغول به کار بود. محصولات گوچی در آن سال‌ها شامل اکسسوری‌های چرمی باکیفیت مانند کیف‌ها‌ی دستی، کفش و لباس‌های ابریشمی و بافتنی بود.
ستاره‌های سینما و مسافران ثروتمند بین‌المللی در آن سال‌ها که با لقب مسافران جت شناخته می‌شدند، در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ برای خرید محصولات خاص این برند به فلورانس سرازیر می‌شدند.
ستاره‌های سینما با پوشیدن محصولات این برند و ظاهر شدن در تبلیغات مختلف و مجله‌های مد و فشن، کمک بزرگی به گسترش این برند کردند.یکی از مشهورترین افرادی که موجب گسترش شهرت گوچی شد، ژاکلین کندی همسر رئیس جمهور وقت آمریکا یعنی جان اف کندی بود. او کیف دوشی گوچی را در مراسم مختلف استفاده می‌کرد و سرانجام نام این کیف در زبان عموم به کیف ژاکلین او تغییر یافت.
یکی از حواشی که برای برند گوچی در سال ۹۷ اتفاق افتاد مربوط به رونمایی از یک پلیور پاییزی مشکی رنگ می باشد.رسانه ها، مردم و منتقدین این پلیور را نوعی توهین به افراد سیاه پوست جامعه تلقی کردند.ماجرا تا جایی پیش رفت که گوچی اقدام به جمع آوری تمام نمونه های موجود در بازار از این پلیور نمود
در سال ۲۰۱۱ برندهای گوچی و فیات در سالگرد ۱۵۰ سال و ۹۰ سال تاسیس خود برای طراحی و تولید فیات ۵۰۰ به توافق رسیدند. نسخه‌های ویژه‌ این خودروی هاچ‌بک، خطوط مشهور گوچی را در بخش‌های مختلف خودرو داشتند. در نمای بیرونی نیز این خطوط از زیر پنجره‌ها تا دور خودرو کشیده شده بودند. لوگوی دو حرفG برند نیز در مرکز چرخ‌های این خودرو استفاده شد. مدل بعدی این خودرو یعنی ۵۰۰C نیز با همکاری برند گوچی طراحی و تولید شد.
علاوه بر وبسایت و کمپین‌های تبلیغات دیجیتال خود برند، فعالیت اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی گوچی نیز قابل توجه است. آنها با فعالیت جدی در شبکه‌های معروف از جمله فیسبوک، توییتر، اینتساگرام،‌یوتیوب و حتی گوگل پلاس،‌در سال ۲۰۱۷ به‌عنوان برترین برند لاکچری مورد بحث در شبکه‌های اجتماعی انتخاب شدند. کمپین‌های تبلیغاتی و فعالیت‌های جوان‌پسندانه‌ گوچی در شبکه‌های اجتماعی در گسترش محبوبیت این برند ایتالیایی در دنیای جدید موفق بوده‌اند.

فهرست مطالب پاورپوینت برند گوچی:
گوچی برندی از فلورانس ایتالیا
گوچیو گوچی موسس برند
راه‌اندازی کسب‌وکار
اولین طراحی ها
ورود پسران گوچی
نوآوری و گسترش کسب‌وکار مصادف با جنگ جهانی
Made in Italy
درگذشت گوچی و گسترش برند توسط پسرانش
افزایش محبوبیت گوچی
طراحی‌های زیبای گل‌دار
چمدان‌های سری رولز
طراحی داخلی خودرو
اولین عطر گوچی
اختلافات داخلی
تغییرات مدیریتی
ورود طراحان معروف به گوچی
گوچی در بورس نیویورک
عذرخواهی بابت رونمایی از لباس
گرانقیمت‌ترین شلوار جین دنیا
برترین شرکت اروپایی سال
خروج تام فورد و تغییرات جدید مدیریتی
سرگذشت تام فورد بعد از گوچی
طراح مبتکر الساندرومیشل
گران قیمت ‌ترین برند ایتالیایی
خط تولید لباس کودکان
همکاری برندهای گوچی و فیات
۳۸ امین برند موفق در جهان
تغییرات مدیریتی و ورود مارکو بیزاری
طراحی های جدید گوچی و تلفیق سنت و مدرنیته
اولین عطر مشترک برای خانم ها و آقایان
موزه گوچی در فلورانس
بازاریابی دیجیتال
فرصت‌ها و چالش‌ها
همکاری
ساعت و کفش و کیف گوچی
گوچی در حال حاضر
گزیده ای از منابع

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x