پاورپوینت تاریخچه سیگار مارلبرو ، بزرگترین تولید کننده سیگار در جهان

پاورپوینت تاریخچه سیگار مارلبرو ، بزرگترین تولید کننده سیگار در جهان

پاورپوینت تاریخچه سیگار مارلبرو ، بزرگترین تولید کننده سیگار در جهان

پاورپوینت-تاریخچه-سیگار-مارلبرو--بزرگترین-تولید-کننده-سیگار-در-جهان

توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه سیگار مارلبرو در ۳۴ اسلاید زیبای قابل ویرایش.
فایل پاورپوینت تاریخچه سیگار مارلبرو، کامل ترین و به روزترین فایل موجود در دنیای وب می باشد که که تاریخچه این برند مشهور آمریکایی را در اسلایدهایی منظم و با تصاویری زیبا به تصویر می کشد. این فایل چندین بار مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته شده است و برای تهیه آن از منابع زیادی و ده ها سایت داخلی و خارجی استفاده شده است.
بخشی از متن پاورپوینت تاریخچه سیگار مارلبرو :
در سال ۱۸۴۶، فیلیپ موریس، تنباکو فروش بریتانیایی، یک مغازه در لندن افتتاح کرد و به فروش سیگار پرداخت.پس از مرگ در اثر سرطان در سال ۱۸۷۳، زن او مارگارت و برادرش لئوپولد تجارت را ادامه دادندآنها کارخانه ای را در خیابان بزرگ مارلبروGreat Marlborough street افتتاح کردند.
تا پایان دهه ۱۹۲۰، سیگار کشیدن زنان به‌عنوان نمادی از فمینیسم محسوب می‌شد. زنانی که به‌دنبال آزادی‌های بیشتر و حقوق برابر بودند، حتی در سیگار کشیدن نیز شرایط برابر را دنبال می‌کردند. به‌هرحال مارلبرو در ابتدا هنوز نتوانسته بود اهداف زنان سیگاری فمینیست را برآورده کند. تبلیغات برند در سال‌های ابتدایی هنوز روی کلیشه‌های جنسی استوار بود. در برخی تبلیغات، زنان ثروتمندی دیده می‌شدند که حتی در سیگار کشیدن نگران خراب شدن رژ لب بودند. در تبلیغاتی دیگر، زنان خانه‌داری حضور داشتند که به‌دنبال همان برند سیگار شوهرشان بودند. این تصاویر به هیچ‌وجه برای زنان فعال جنبش فمینیسم که سیگار کشیدن را نمادی بر آزادی‌های مدنی می‌دیدند، جذاب نبود.
یکی از شعارهای تاریخی مارلبرو، عبارت ملایم مانند می یاMild as May بود. برند آمریکایی با این شعار علاوه بر نشان دادن طعم خاص و ملایم سیگارهای خود، رفتار زن حاضر در تبلیغاتش را نیز به‌عنوان نمادی از برند نشان می‌داد. زنانی که در تصاویر تبلیغاتی مارلبرو حضور داشتند، با آرایشی منظم و نشان‌دهنده فردی اجتماعی دیده می‌شدند. مارلبرو حتی تلاش می‌کرد تا سیگار را به‌عنوان یک اکسسوری الزامی برای دورهمی‌های زنانه نشان دهد. اولین سیگارهای مارلبرو، پوشش ضد چربی داشتند تا رژ لب زنان را در زمان استعمال، از بین نبرند.
در سال ۱۹۹۲، خبر مرگ یکی از بازیگران کمپین تبلیغاتی مرد مارلبرو، تهدیدی جدی برای برند آمریکایی شد. وین مک‌لارن اولین مردی بود که در تبلیغات مارلبرو حاضر شد و بر اثر بیماری مرتبط با کشیدن سیگار، از دنیا رفت. در سال‌های بعد، چهار بازیگر دیگر نیز بر اثر سرطان ریه مردند. یکی از آن‌ها دیوید مک‌لین بود که همسرش بعدا شکایتی را علیه شرکت فیلیپ موریس ترتیب داد. اگرچه آن شکایت به جایی نرسید، اما مارلبرو در آستانه قرن ۲۱ با لقب «قاتل کابوی» بدنام شد.
در حال حاضر بیش از ۲۰ گونه از مارلبرو تولید می‌شود. Marlboro Red و Marlboro Lights دو نوع از پرطرفدارترین انواع سیگار این برند به شمار می‌آیند.

فهرست مطالب پاورپوینت برند سیگار مارلبرو :
مارلبرو برندی آمریکایی
خیابان بزرگ مارلبرو
ثبت برند مارلبرو
فعالان صنعت تنباکو و دخانیات به دنبال جذب زنان
مارلبرو، برندی زنانه
سیگار، ابزاری برای مبارزه در مسیر آزادی و برابری
حبس زنان به خطر سیگار کشیدن
ملایم مانند می
کمپین دست‌نوشته زنان
جهت دهی مردانه به مارلبرو
جنگ جهانی دوم و افول مارلبرو
مرد مارلبرو حاصل تغییر جنسیت یک برند
خالکوبی مرد مارلبرو
افزودن آمونیاک به تنباکو
هویتی تازه برای مارلبرو، آماده شدن برای قرن جدید
تغییر نام شرکت
Marlboro Gold Pack
عرضه Marlboro 2
مارلبرو و اقدامش برای سلامتی
مارلبرو در حال حاضر
آخرین کلماتی که موسس کارخانه مارلبرو به زبان آورد!
گزیده ای از منابع

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x