پاورپوینت تاریخچه برند پورشه

پاورپوینت تاریخچه برند پورشه

پاورپوینت تاریخچه برند پورشه

پاورپوینت-تاریخچه-برند-پورشه

توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه برند پورشه در ۶۶ اسلاید زیبای قابل ویرایش.
این فایل جدیدترین و کامل ترین و بدون شک بهترین نمونه فایل موجود درباره برند لوکس پورشه می باشد که تاریخچه کامل و شرایط حال حاضر آن و شرایط شرکت در قرن ۲۱ و دوران کرونا و برنامه های آینده شرکت پورشه و نکات جالب آن را در اسلایدهایی زیبا و منظم و تصاویری جذاب و زیبا به تصویر می کشد.
بخشی از متن پاورپوینت برند پورشه:
فردیناند پورشه، مؤسس و بنیان‌گذار این کمپانی، در سال ۱۸۷۵ میلادی دیده به جهان گشود. گرچه وی تحصیلات دانشگاهی کاملی نداشت ولی دست آفرینش، نبوغ و استعداد فراوانی را در او به ودیعه نهاده بود و این‌ها همه به همراه کار تجربی اصولی، دقیق و خستگی‌ناپذیر، وی را به چنان مرحله‌ای از شهرت و موفقیت رساند که در مدت کوتاهی به دریافت ۲ عنوان دکترای افتخاری از دانشگاه‌های وین (سال ۱۹۱۷) و اشتوتگارت (سال ۱۹۲۴) نائل گردید.
در سال ۱۹۳۲ میلادی پورشه سفری به شوروی سابق (روسیه امروز) داشت که طی آن به وی پیشنهاد شد که اختیار تام سرپرستی و هدایت صنعت اتومبیل شوروی را بر عهده گرفته و عهده‌دار سمتی به‌عنوان ” طراح حکومتی ” گردد، ولی پورشه این پیشنهاد را رد نموده و نپذیرفت. در سال ۱۹۳۴ میلادی ترتیب ملاقات وی با هیتلر، که او نیز ایده ساختن اتومبیلی ارزان را در سر می‌پروراند، داده شد و طی این ملاقات پورشه از طرف هیتلر مأمور به اجرای این کار گردید. این خودرو فولکس‌واگن نام‌گذاری شد که در زبان آلمانی به معنای خودروی مردم است..
جالب بدایند ۵۰ سال زمان طول کشید تا تولیدات پورشه به یک میلیون برسد اما پس از آن تولید این کمپانی شتاب فوق العاده ای گرفت به طوری که در سال ۲۰۱۷ بیش از ۲۲۵ هزار پورشه تولید شد. فروش پورشه در ده سال گذشته سه برابر شده است.
همچنین در سال ۲۰۱۷ بیش از ۹۷ هزار پورشه مدل ماکان (شاسی ‌بلند و دارای دو دیفرانسیل) و حدود ۶۴ هزار دستگاه پورشه کاین به مشتریان تحویل داده شده است.
با وجود کرونا، فروش پورشه فقط ۳ درصد کم شد. با وجود اینکه کارخانه و خط تولید پورشه به مدت شش هفته در سال ۲۰۲۰ تعطیل بود، اما این خودروساز آلمانی توانست ۲۷۲ هزار و ۱۶۲ دستگاه از محصولاتش را به دست مشتریان برساند و نسبت به سال ۲۰۱۹ فقط ۳ درصد فروش کمتری داشت.این خودروساز آلمانی برای قدردانی از کارمندان و کارگرانش برای فعالیت در زمان همه‌گیری ویروس کرونا، به همه آنها ۷۸۵۰ یورو پاداش داد.
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x