پاوپوینت تاریخچه برند و شرکت ورایزن

پاوپوینت تاریخچه برند و شرکت ورایزن

پاوپوینت تاریخچه برند و شرکت ورایزن

پاوپوینت-تاریخچه-برند-و-شرکت-ورایزن

توضیحات:
پاوپوینت تاریخچه برند و شرکت ورایزن در ۶۰ اسلاید قابل ویرایش.
برای تهیه فایل پاوپوینت تاریخچه برند و شرکت ورایزن منابع بسیاری را بررسی نمودیم و از سایت های داخلی و خارجی بسیاری مانند سایت انگلیسی خود شرکت ورایزن استفاده نمودیم تا بهترین و کامل ترین فایل رو درباره این برند معروف آمریکایی تهیه کنیم.ضمنا از تصاویر منحصر به فرد و اسلایدهایی زیبا و متنوع استفاده نموده ایم و این فایل بهترین نمونه موجود در سطح دنیای وب می باشد.
بخشی از متن فایل:
ورایزن حاصل ادغام برندهای قدیمی صنعت مخابرات و شرکت‌هایی است که در سال ۱۹۸۴ بنا به دستور وزارت دادگستری آمریکا، از AT&T جدا شدند. طبق حکم ابلاغ شده در آن سال، AT&T مجبور شد که شرکت Bell Systems را از زیرمجموعه‌ خود خارج کند.پس از اجرای حکم،‌ هفت شرکت مستقل از بل سیستمز ایجاد شده و با نام Baby Bells مشهور شدند. یکی از آن شرکت‌ها، بعدا با ادغام شرکت‌های دیگر به ورایزن تبدیل شد.
برای بررسی تاریخچه‌ این برند، باید نگاهی به تاریخ شرکت‌های تشکیل‌دهنده‌ آن داشته باشیم که خود، حاصل ادغام یا جداسازی از بازیگران بزرگ صنعت مخابرات بودند. درواقع، تاریخچه‌ اصلی ورایزن، به اختراع تلفن توسط الکساندر گراهام بل و اولین شرکت این حوزه به نام بل سیستمز باز می‌گردد.
خدمات بل آتلانتیک پس از ادغام با NYNEX، حدود یک سوم از شرکت‌های حاضر در فهرست فورچن ۵۰۰ را شامل می‌شد و از آن مهم‌تر، منطقه‌ مرکزی فعالیت دولتی آمریکا نیز تحت خدمات آن‌ها قرار داشت. در همین زمان، توسعه‌ خدمات به آمریکای جنوبی هم با جدیت پیگیری می‌شد و سهام کنترلی یکی از شرکت‌های بزرگ مکزیک با نام Grupo Iusacell خریداری شد.
قانون تصویب‌شده در سال ۱۹۹۶، فناوری و آزادی مورد نیاز برای عرضه‌ خدمات بیشتر را فراهم کرد. شرکت‌های صنعت تلفن، با استفاده از این آزادی‌ها، توسعه‌ زیرساخت‌ها و خرید و ادغام‌های خود را افزایش دادند. ۴ شرکت از ۷ شرکت منطقه‌ای بل، به‌سرعت و پس از ابلاغ قانون، از بین رفتند. درمقابل، بل آتلانتیک با خرید بزرگانی همچون NYNEX، Vodafone AirTouch و GTE، فعالیت‌های خود را بیش‌ازپیش توسعه داد. درنهایت، ترکیب شرکت‌های فوق با برند جدید Verizon در آوریل ۲۰۰۰ شروع به کار کرد.
ورایزن هم مانند بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان خصوصا فعالان صنعت فناوری، در طول تاریخ فعالیت‌های خود با چالش‌های متعددی روبه‌رو بوده است. یکی از مهم‌ترین چالش‌های غول مخابراتی آمریکا، درخواست‌های رسمی و غیررسمی متعدد دولت مبنی بر ارائه‌ اطلاعات مشتریان بود که در گزارشی از وال استریس ژورنال، تعداد آن‌ها تنها در یک سال، بیش از هزار عدد گفته شد.
شرکت ورایزن مالکیت شرکت‌های یاهو و AOL را در ازای دریافت ۵ میلیارد دلار به کمپانی Apollo Global Management واگذار کرد. البته بعد از این فروش، ورایزن همچنان حدود ۱۰ درصد از سهام این شرکت‌ها را در اختیار خواهد داشت. با انعقاد این قرارداد تجربه‌های پردردسر ورایزن در زمینه‌ رسانه و تبلیغات به‌طور کامل پایان یافت.

فهرست مطالب پاوپوینت برند و شرکت ورایزن :
ورایزن (Verizon Communications) شرکتی آمریکایی
نحوه تاسیس
ورایزن وایرلس
تاریخچه‌ بل آتلانتیک از هولدینگ های پایه گذار ورایزن
چالش‌های حقوقی و جریمه‌های متعدد بل آتلانتیک
توسعه‌ خدمات بین‌المللی و داخلی بل آتلانتیک
ادغام بل آتلانتیک با NYNEX
انتشار و توزیع کتاب‌های راهنما یا دایرکتوری در جهان
تاریخچه‌ GTE از هولدینگ های پایه گذار ورایزن
جنگ جهانی دوم
گسترش خدمات و افزایش خرید و ادغام‌ها
ورود به بازار موبایل
اولین ماهواره‌GTE
قانون سال ۱۹۹۶ مخابرات آمریکا
ادغام بازیگران بزرگ و تشکیل ورایزن
چالش های متعدد پیش روی ورایزن
ورود به شاخص بورس داو جونز
سرویس فایوس تی‌وی
خرید شرکت های متعدد
چالش‌های اخیر
هوآوی ورایزن را متهم کرد
خرید AOL و یاهو
سرمایه‌گذاری‌های دیگر وایزن
ورایزن دو برند یاهو و AOL را واگذار کرد
سال‌های اخیر و وضعیت کنونی برند ورایزن

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x