پاورپوینت تاریخچه بوگاتی

پاورپوینت تاریخچه بوگاتی

پاورپوینت تاریخچه بوگاتی

پاورپوینت-تاریخچه-بوگاتی

توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه بوگاتی در ۸۲ اسلاید زیبای قابل ویرایش.
تولیدکننده‌ لوکس‌ترین و کلکسیونی‌ترین خودروهای دنیا، ترکیبی از اصالت ایتالیایی، هنر فرانسوی و مدیریت آلمانی دارد. بوگاتی، علاوه‌بر ساخت ابرخودروهای میلیون‌ دلاری، با سابقه‌ای ۱۱۰ ساله و مهندسی پیشرفته در صنعت جهان می‌درخشد.ابرخودرویی که دو جنگ جهانی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
یک فایل جدید و جامع و کامل درباره برند خودروسازی بوگاتی در اسلایدهایی زیبا و جذاب و با تصاویری ناب که تاریخچه قدیم و استراتژی های حال حاضر و آینده این برند فوق مدرن و شرایط آن در دوران پاندمی کرونا و برنامه آن تا سال های آینده را به تصویر می کشد.فراز ونشیب های آن را شرح می دهد و شما را با محصولات زیبا و فوق العاده بوگاتی آشنا می کند .
بخشی از متن پاورپوینت تاریخچه بوگاتی:
کمتر کسی در دنیا وجود دارد که ضمن علاقه به صنعت خودروسازی، نام بوگاتی را نشنیده باشدامروزه تمامی محصولات تازه یا قدیمی بوگاتی، قیمتی بسیار بالا دارند. هیچ برند دیگری در صنعت خودروسازی جهان، به‌اندازه‌ی بوگاتی در ساخت مدل‌های کلکسیونی و تولید محدود، محبوب نیست. این شرکت، خصوصا از اوایل قرن بیستم، نوآوری‌های بسیاری در بحث‌های تجاری و مهندسی خودرو، پدید آورد تا ثابت شود؛تفاوت‌هایی اساسی بین بوگاتی و دیگر خودروسازان جهان وجود دارد.
چهار سال پیش از آغاز جنگ جهانی اول، خودروی تایپ ۱۳ توسط شرکت بوگاتی در سال ۱۹۱۰ رونمایی شد.این خودرو از پیشرانه‌ ۱.۳ لیتری استفاده می‌کرد که توسط اتوره بوگاتی طراحی شده بود. به لطف کاربراتور ساخت شرکت زنیت انگلستان، قدرت خودرو به ۳۰ اسب‌بخار می‌رسید که روی محصولی با وزن خالص ۵۰۰ کیلوگرم، قابل قبول بود.
۹ ماه پس از آغاز جنگ جهانی دوم، ارتش آلمان، بر تمام فرانسه مسلط شد. مهندسان و سرمایه‌داران آلمانی هم به صنایع فرانسه هجوم برند تا کارخانه‌ها و شرکت‌های مهم این کشور را در اختیار بگیرند. این شرایط، شامل بوگاتی به‌عنوان یک خودروسازی مشهور و خوش‌نام نیز می‌شد.
ماه می ۱۹۹۸، اتفاق تاریخی برای بوگاتی رقم خورد و فولکس واگن، به مالکیت این برند رسید. خیلی زود، سرمایه‌گذاری در بوگاتی آغاز شد و چند ماه بعد، EB 118 در پاریس به نمایش درآمد. این خودرو، یک کوپه‌ ۲در ۴ نفره با طراحی جیورجتو جیوجیارو از استودیو ایتال‌دیزاین، بود.
چند ماه بعد از افتتاح استودیو، تولید ویرون در پاییز ۲۰۰۵ آغاز شد. این ابرخودرو، نه‌تنها با قدرت و گشتاور بسیار بالا، فراتر از تمامی خودروهای استاندارد جهان بود بلکه بهترین شتاب‌گیری و نهایت سرعت را فراهم می‌کرد. انتشار آمار فنی اولین نسخه از ویرون، با سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت۲.۵ ثانیه و نهایت سرعت ۴۰۰ کیلومتربر ساعت، نقطه‌ عطفی بر توانایی‌های یک محصول استاندارد جاده‌ای بود. نسخه‌ پایه از ویرون، ۱.۷ میلیون دلار قیمت داشت درحالی‌که هزینه‌ تمام‌شده برای تولید هر دستگاه، بیش از ۶ میلیون دلار بود.
بعد از آغاز واکسیانسیون سراسری در آمریکا و کشورهای اروپایی و کاهش آمار همه‌گیری ویروس کرونا، اوضاع کسب‌وکارها بهتر شد و بوگاتی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، توانست بیشتر از اهداف تعیین‌شده خودرو بفروشد و بهترین رکورد فروش فصلی را ثبت کند.چهار مدل شیرون، شیرون اسپرت، شیرون پور اسپرت و دیوو روی خط تولید بوگاتی قرار دارند.
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x