پاورپوینت تاریخچه برند مازراتی

پاورپوینت تاریخچه برند مازراتی

پاورپوینت تاریخچه برند مازراتی

پاورپوینت-تاریخچه-برند-مازراتی

توضیحات:
 پاورپوینت تاریخچه برند مازراتی در ۳۰ اسلاید زیبای قابل ویرایش.
علاوه بر توانایی فنی فوق‌العاده خودروهای مازراتی، صدای برخاسته از اگزوز آنها همواره سرها را به سوی این موجودات درنده برمی‌گرداند؛ هیجان و سرزندگی نهفته در غرش اگزوز خودروهای مازراتی همواره روح عاشقان دنیای اتومبیل را جلا بخشیده و هیجانی تکرار نشدنی درونشان به وجود می‌آورد. غرش‌های ممتد با وقفه‌های کوتاه به گونه‌ای است که هر شنونده‌ای‌ را به سوی خود جلب کرده و یکی از معروف‌ترین و زیباترین صداها را در میان خودروهای اسپرت جهان تولید می‌کنند.
در این فایل پاورپوینت با اسلایدهایی جذاب و تصاویری زیبا تاریخچه برند لوکس مازراتی و محصولات بی نظیر آن را به تصویر کشیده ایم .از تولید اولین محصول تا تغییرات شرکت در جنگ جهانی و دهه های ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ میلادی و قرن ۲۱ و سالیان اخیر.در تهیه این فایل دقت فراوانی شده است و برای تهیه آن از سایت کمپانی مازراتی و منابع خارجی هم استفاده شده است.
بخشی از متن پاورپوینت برند مازراتی :
شرکت مازراتی در سال ۱۹۱۴ توسط آلفیری مازراتی در شهر بولونیا ایتالیا تاسیس شد و از آن زمان تاکنون نقش مهمی در توسعه اتومبیل‌های اسپرت و طراحی خودروهای پرتوان مسابقه‌ای و شهری بر عهده داشته است. این شرکت در واقع توسط پسران خانواده مازراتی بنیان نهاده شد و جان گرفت. آنها فرزندان کارولینا روسی و رودولفو مازراتی هستند که پسر اول خانواده یعنی کارلو در سال ۱۸۸۱ متولد شد. بیندو و آلفیری نیز به ترتیب در سال‌های ۱۸۸۳ و ۱۸۸۵ میلادی پا به این دنیا گذاشتند.
پس از شروع جنگ جهانی دوم، کمپانی مازراتی وارد عرصه تولید محصولات نظامی شد و اتومبیل V16 را برای رهبر ایتالیا یعنی موسیلینی تولید کرد. پس از پایان جنگ نیز خودروهای سری E6 روانه بازار شدند. سپس شرکت مازراتی با جذب کارشناسان و متخصصان حوزه خودرو تمرکز خود را بر ساخت خودروهای مسابقه‌ای افزایش داد. همچنین اتومبیل‌های غیر مسابقه‌ای همچون سی ال تی ۴ و سی ال تی ۸ را در آن زمان روانه بازار کرد.
مازراتی در سال ۱۹۹۷ با فروش ۵۰ درصد از سهام، این شرکت به مالکیت فراری درآمد و بعد از آن هردو شرکت مازراتی و فراری تحت نظر فیات فعالیت خود را انجام دادند. همکاری مازراتی با فراری سبب شد تا محصولات هر دو این شرکت‌ها به عنوان لوکس‌ترین و البته محبوب‌ترین خودروها در سراسر جهان شناخته شوند و تولیدات آن‌ها نیز هر روز موفق تر عمل می کند.
لازم به ذکر است که پس از اعمال محدودیت بر واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی به کشورمان، حضور کلیه محصولات مازراتی در ایران متوقف شد و صرفا مدل‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ این خودروها به صورت دسته دوم در ایران حضور دارند.مازراتی در سال ۲۰۱۹ ، نوزده هزار واحد اتومبیل تولید نمود و درآمد آن به حدود ۲ میلیارد یورو رسید اما سود خالص آن منفی ۱۵۰ میلیون یورو بود.
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x