پاورپوینت تاریخچه برند نوکیا (آپدیت ۱۴۰۰)

پاورپوینت تاریخچه برند نوکیا (آپدیت ۱۴۰۰)

پاورپوینت تاریخچه برند نوکیا (آپدیت ۱۴۰۰)

پاورپوینت-تاریخچه-برند-نوکیا-(آپدیت-1400)

توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه برند نوکیا در ۶۱ اسلاید زیبای قابل ویرایش.
نوکیا ، غول فنلاندی موبایل سازی جهان و بزرگ ترین نوآور و قدیمی ‌ترین شرکت موبایل جهان است.همه مردم دنیا در سال های نه چندان دور خاطرات زیادی با محصولات این برند فنلاندی دارند. زمانی که این شرکت با سیاست های غلط و اشتباه مدیرانش زمین گیر شد، علاقه مندان و طرفدارانش را در شوک بزرگی فرو برد.
این پاورپوینت با اسلایدهایی منظم و جذاب و تصاویری زیبا از گوشی های خاطره انگیز نوکیا، شما را با این برند نوستالژیک دنیای موبایل به طور کمل آشنا می سازد و تاریخچه قدیم و جدید آن را به بهترین شکل ممکن بازگو می کند.دلایل پیشرفت برند و داستان سقوط این امپراطوری و اوج گیری دوباره آن را بازگو می کند.فایل چندین بار ویرایش شده است و جدیدترین و معتبرترین فایل موجود در دنیای وب می باشد.
بخشی از متن پاورپوینت برند نوکیا:
تارخچه‌ نوکیا، به سال ۱۸۶۵ و تأسیس کارخانه‌ تولید تخته‌های فیبری توسط یک مهندس معدن فنلاندی-سوئدی بازمی‌گردد. این مهندس فنلاندی، فردریک ایدستام نام داشت که کارخانه‌ خود را در نزدیکی شهر تمپر تأسیس کرد. کارخانه‌ بعدی ایدستام در سال ۱۸۶۸ و در نزدیکی شهر نوکیا تأسیس شدبه‌ خاطر نزدیکی به رودخانه‌ Nokianvirta، از منابع مناسبی برای تأمین انرژی آبی بهره‌مند بود. نام نوکیا سه سال بعد متولد شد. در این سال، ایدستام به‌ همراه دوستش لئو میشلن، شرکتی با مسئولیت محدود به‌نام Nokia تأسیس کردند.
نوکیا همزمان با گسترش اولیه، جایگاه خود را در بازار بزرگ اتحاد جماهیر شوروی نیز گسترش می‌داد.
این شرکت در دهه‌ ۱۹۷۰ محصولاتی همچون تجهیزات مراکز مخابراتی و انواع محصولات رباتیک را در این کشور به فروش می‌رساند. دهه‌ ۱۹۸۰ دوران اوج فروش محصولات نوکیا در شوروی بود که سود زیادی به حساب‌های این شرکت جاری کرد.در همین زمان و سال ۱۹۷۷ کاری کایرامو روی کرسی مدیرعاملی برند نوکیا نشست و این شرکت را متحول کرد.
آنها سرانجام در ابتدای دهه‌ ۲۰۰۰ تصمیم به تمرکز کامل روی فناوری‌های موبایل و شبکه گرفتند .گوشی موبایل نوکیا ۲۱۰۰ چند سال بعد معرفی شد و برای اولین‌بار، صدای زنگ مشهور نوکیا در این محصول استفاده شد. نوکیا برنامه‌ فروش ۴۰۰ هزار عدد از این گوشی را در استراتژی خود داشت ولی ۲۰ میلیون از آن در سرتاسر جهان به فروش رفت.
چند هفته پس از خرید نوکیا توسط مایکروسافت این شرکت گوشی نوکیا X را معرفی کرد که نسخه سفارشی اندروید قدرت‌بخش آن بود. چنین تصمیمی واقعا عجیب به نظر می‌رسید. همه از جمله ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت گمان می‌کردند که خرید نوکیا باعث تسریع در رشد ویندوز فون می‌شود اما چنین اتفاقی هیچوقت نیفتاد. ویندوز فون شکست خورد و وضعیت بخش موبایل برند نوکیا از گذشته هم بدتر شد.
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x