پاورپوینت تاریخچه شرکت ساپ

پاورپوینت تاریخچه شرکت ساپ

پاورپوینت تاریخچه شرکت ساپ

پاورپوینت-تاریخچه-شرکت-ساپ

توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه شرکت ساپ در ۴۰ اسلاید زیبای قابل ویرایش.
برای تهیه فایل پاوپوینت برند ساپ منابع بسیاری را بررسی نمودیم و از سایت های داخلی و خارجی بسیاری مانند سایت خود شرکت ساپ استفاده نمودیم تا بهترین و کامل ترین فایل رو درباره این برند معروف آمریکایی تهیه کنیم.ضمنا تیم از تصاویر منحصر به فرد و اسلایدهایی زیبا و متنوع استفاده نموده ایم و این فایل بهترین نمونه موجود در سطح دنیای وب می باشد.
بخشی از متن فایل:
SAP یک شرکت آلمانی تولید نرم‌افزارهای شرکتی در زمینه مدیریت عملیات تجاری و روابط با مشتریان است. دفتر مرکزی این شرکت در والدورف در ایالت بادن ورتمبرگ آلمان واقع شده است.نام آن در اصل SAP AG است (AG یک سرواژه آلمانی و به معنای شرکت است).
SAP مخفف in Data Systems Applications and Products است.ساپ همواره کابوس بزرگی برای شرکت های بزرگ و نامداری چون مایکروسافت و اوراکل بوده است.
در ژوئن ۱۹۷۲ این پنج مهندس کار خود را تحت عنوان «تحلیل سیستم‌ها و توسعه برنامه‌ها» شروع کردند.نام لاتین شرکت آنها System Analysis and Program Development بود.پس از مدتی این عنوان را به «سیستم‌ها، محصولات و برنامه‌های پردازش داده» تغییر داد.هدف اصلی آن ها توسعه نرم افزارهای استاندارد برای دسترسی به پردازش های آنلاین در کسب و کار و تجارت بود. چیزی شبیه به پردازش روی آمار و اطلاعات بورس یا هرگونه داده آماری که نیازمند محاسبه به صورت آنلاین بود.
اوایل دهه هشتاد میلادی SAP به دفتر جدید خود واقع در پارک صنعتی والدورف خیابان ماکس پلانگ در حوالی هایدلبرگ انتقال پیدا کرد. انتقال به این مکان جدید باعث به وجود آمدن تغییراتی در کسب و کار این شرکت شد. در ساختمان جدید همه زیر یک سقف کار می کردند. نیروهای کاری به همراه پنجاه دستگاه ترمینال، همگی در یک ساختمان مستقر بودند، با این حال پنجاه شرکت صنعتی از صد شرکت صنعتی بزرگ آلمان مشتری SAP بودند.
با ورود به دهه نود میلادی، شرکت SAP در محصولات خود تغییرات و تحولات زیادی انجام داد.
با توجه به گسترش سیستم عامل هایی مانند ویندوز و یونیکس و همچنین توسعه بانک های اطلاعاتی مانند اوراکل عرضه SAP R/3 با مدل و مفهوم Client-Server (سرویس دهنده- سرویس گیرنده)، استفاده از رابط کاربری گرافیکی در محصولات، استفاده از پایگاه داده رابطه ای و رفع ایرادات و نواقص مدل های قبلی و همچنین قابلیت اجرای نرم افزار روی کامپیوترهای فروشندگان متفرقه از تغییرات عمده سال های آغازین این دهه به شمار می آیند.
در جولای ۹۲ میلادی ، SAP R/3 با تغییر معماری از دولایه به سه لایه یعنی کلاینت، اپلیکیشن و بانک اطلاعاتی، فرایندهایR/2 را به میزان قابل ملاحظه ای بهبود داد.
اِس‌اِی‌پی علاوه بر سرمایه‌گذاری گسترده روی مفهومی نظیر اینترنت اشیا، تحقیقاتی را نیز در حوزه‌های دفاعی و یادگیری ماشین انجام داده و حتی از داغ‌ترین مبحث این روزهای دنیای فناوری یعنی راهکارهای مبتنی بر بلاک‌چین نیز غافل نشده است.این شرکت آلمانی برای سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری در حوزه‌ اینترنت اشیا تا پایان ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی کرده بود. اِس‌اِی‌پی محصول جدید را در این حوزه با نام SAP IoT رونمایی کرد.
براساس آخرین گزارش مالی ارائه شده توسط SAP، این شرکت طی سال ۲۰۱۷ میلادی موفق شده تا درآمدی نزدیک به ۲۵ میلیارد دلار را کسب کند. سود عملیاتی گزارش شده اِس‌اِی‌پی برای سال ۲۰۱۷ بیش از ۶ میلیارد دلار گزارش شده است. با توجه به افزایش استقبال از سرویس‌های ابری در سراسر جهان، اِس‌اِی‌پی نیز با توجه به این نکته، راهکارهای سازمانی خود را نیز علاوه بر روش‌های پیشین بر بستر کلاد نیز ارائه می‌کند که همین موضوع یکی از دلایلی است که باعث شده تا این شرکت آلمانی روند رو به رشد کسب درآمد و سوددهی خود را حفظ کند.

فهرست مطالب :
SAP یک شرکت آلمانی تولید نرم‌افزارهای شرکتی
توقف پروژه شرکت‌ IBM، جرقه‌ تاسیس SAP
اولین مشتری ساپ
Real Time
تولید اولین نرم افزار شرکت
رشد شرکت
شرکت خصوصی
سیستم جدید نرم‌افزاری با عنوان R/2
فروش اِس‌اِی‌پی در کشور‌های غیر اروپایی
پنجاه شرکت صنعتی از صد شرکت صنعتی بزرگ آلمان مشتری SAP
راه‌اندازی وب سایت SAP. Com
پیشرفت روزافزون
راه‌اندازی سامانه‌«برنامه اتحاد دانشگاه‌ها
نرم افزار فوق العاده SAP R/3
گسترش اینترنت و نرم افزارهای جدید
محصول فوق العاده s/4 hana
تکنولوژی Cloud Computing
سرمایه گذاری بر بخش های متنوع مانند اینترنت اشیا
Sports One و پیشرفت فوتبال
خرید شرکت Sybase به مبلغ ۵. ۸ میلیارد دلار
همه‌گیری ویروس کرونا و ساپ
رقابت با شرکت اوراکل
محصولات SAP
برنامه‌های تولیدی ساپ
وضعیت کنونی برند ساپ

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x