تحقیق پیشرفت ترافیک در روستاهای آمریکا ۳۴ ص (قابل ویرایش)

تحقیق پیشرفت ترافیک در روستاهای آمریکا ۳۴ ص (قابل ویرایش)

تحقیق پیشرفت ترافیک در روستاهای آمریکا ۳۴ ص (قابل ویرایش)

تحقیق-پیشرفت-ترافیک-در-روستاهای-آمریکا-34-ص-(قابل-ویرایش)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۱
‏پیشرفت ‏ترافیک در روستاهای آمریکا
‏رقابت ایمنی ‏٫‏ تحرک و اقت‏صاد
‏در مرکز آمریکا
‏خلاصه اجرای
‏جاده های روستایی کشور یک حلقه بحرانی در سیستم حمل و نقل کشور هستند‏٫‏ مشروط بر اینکه‏ دسترسی از ناحیه های شهری به منطقه مرکزی کشور . این جاده ها همچنین حمل و نقل از روستا به بازار را فراهم می کنند و مسیر های اولیه از سفر هستند و تجارت برای تقریبا” ۶۰ میلیون جمعیت که در روستای آمریکا زندگی می کنند . اما جاده های روستایی در حمل ونقل میزانی از ترافیک و تجارت در منطقه مرکزی کشورها ‏پیشرفت می کنند . اغلب نبود ایمنی خیلی مطلوب نشان دهنده این است که تجربه در تصادفات ترافیک جاده ها و بزرگراهها ‏٫‏ میزان خیلی بالا از همه موارد مهم است .‏ این گزارش نگریست در وضعیت ‏٫‏ استفاده وایمنی از جاده های روستایی کشورهای بین ایالتی و تا حدی مبنی بر یک آنالیز جدید از همه تصادفات کشنده ترافیک روستای در مدت بالای پنج سال از ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ . مسیرهای روستایی بین ایالتی از آنالیز ایمنی در این گزارش مانع شدند زیرا آنها از استانداردهای ایمنی خیلی بالا ساخته شده اند
۲
‏٫‏ و نداشتن مشکلات عادی مهم ایمنی ترافیک در بسیاری از جاده ها‏ی روستایی . همچنین گزارش‏ به اقدامات بعضی ایالتها در بهبودی ایمنی ترافیک روستایی‏ می نگرد‏ و به پایان رساندن به وسیله نظریه کاهش تلفات‏ ترافیک در جاده های روستایی کشور .
‏راهنمای یافته های گزارش :
‏استفاده از جاده های روستایی در حال افزایش است در نتیجه جمعیت روستا افزایش می یابد و بستگی به افزایش جاده ها در ناحیه های روستای دارد .
‏•‏ سفر در جاده های روستایی با ۲۷ درصد بین سالهای ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۲ به وسیله همه وسایل نقلیه و با ۳۲ درصد به وسیله معامله تجاری وسیع افزایش یافت .
‏•‏ تقریبا” ۶۰ میلیون جمعیت ‏–‏ ۲۱ درصد از جمعیت کشور ‏–‏ در جامعه های روستایی ایالات متحده ( آمریکا ) زندگی می کنند ‏٫‏ تقریبا” ۱۱ درصد پس از سال ۱۹۹۰ ‏افزایش یافت .
‏•‏ میزان جمعیت روستایی در‏ سال‏ ۱۹۹۰ افزایش یافت که تقریبا” سه برابر میزان افزایش جمعیت روستایی در سال ۱۹۸۰ بود .
‏•‏ جمعیت در ناحیه های روستایی به طور ناهموار افزایش یافت ‏٫‏ ‏با افزایش قویتر درشمال و غرب ‏٫‏ وناحیه های روستایی در قسمت بالای‏ی‏ و مرکز ایالت افت زیاد جمعیت را متحمل شد .
۳
‏•‏ ‏۶۴ درصد از‏ بخش‏ های‏ روستایی کشور‏ ‏٫‏ جمعیت زیاد خود را‏ در اولین ودومین نیمه های سال ۱۹۹۰ بدست آورد .
‏•‏ ۱۸ درصد از جمعیت زیاد بخش‏ های روستایی کشور ‏٫‏ در هر دو نیمه سال ۱۹۹۰ کاهش یافت .
‏•‏ ‏یک بررسی اخیر نشان داد در بخش های روستایی که سازگاری های طبیعی بالایی دارند ‏–‏ آب و هوای ملایم ‏٫‏ عوارض زمینی گوناگون یا دسترسی به سطح آب ‏–‏ از سال ۱۹۷۰ تا ‏۱۹۹۶ به طور متوسط ۱۲۰ درصد افزایش جمعیت داشتند ‏٫‏ در حالیکه ناحیه های روستایی که سازگاری های طبیعی کمی دارند در همین مدت به طور متوسط فقط یک درصد افزایش جمعیت داشتند .
‏•‏ مخصوصا” ناحیه های روستایی در جنوب و غرب افزایش یافتند ‏٫‏ سوخت گیری عمده به وسیله مصارف خانگی شده بود و مهاجرت بین المللی به ناحیه هایی که برای تهییه خانه به هزینه کم نیاز دارند ‏٫‏ کیفیت شهر های کوچک درباره زندگی ‏٫‏ اما ناحیه های وابسته به پایتخت فاصله های مسافرت زیادی دارند .
‏•‏ ‏آمار ۲۰۰۰ معلوم کرد که ۳۰ درصد از روستای آمریکایی ها روزانه یک راه برای مسافرت ۳۰ دقیقه ای یا طولانی تر دارند .
‏•‏ حرکت بازنشسته ها به داخل جامعه های روستایی در سال ۱۹۹۰ آهسته شد و این کاهش میزان تولد در طی عصر تنزل را نتیجه داد ‏٫‏ با هجوم آمریکایی های پیر به روستای آمریکا میتوان توقع داشت که تولید نسل کاهش بیابد .
۴
‏سیستم پخش خوراک‏ کشورها به طور افزایشی متکی به حمل ونقل تولیدات کشاورزی است ‏٫‏ ‏شامل غلات ‏٫‏ گندم ‏٫‏ ذرت و میوه ها وسبزیجات .‏ می توان انتظار داشت به افزایش تجارت برای انتقال کالا به وسیله بخش کشاورزی .
‏•‏ حمل ونقل مناسب شبکه توزیع خوراک‏ یک بخش بح‏رانی بیشمار است همچنین توزیع خوراک‏ بیشتر در بخش اقتصاد‏ ‏٫‏ ‏در یک زمان‏ پراکنده می‏ ‏شود‏ که تقاضای‏ خوراک‏ بیشتر در ناحیه های شهری متمرکز می شود .
‏•‏ یک گزارش اخیر به وسیله انجمن همکاری اقتصادی اقیانوس آرام توصیه کرد که دولت ها در ‏کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل کالا ‏ها‏ از روستا به ناحیه های شهری بهبود یافتند همچنین یک استراتژی در کم کردن هزینه های خوراک و افزایش رونق اقتصادی وجود دارد .
‏•‏ وزارت کشاورزی ایالات متحده ( USDA‏ ) گزارش داده که ۹۰ درصد از کالاهای فاسد شدنی یخچالی از قبیل ‏میوه ها و سبزیجات ‏٫‏ به وسیله معامله تحویل داده شده .
‏•‏ ‏از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ سهم همه غلات که شامل ذرت ‏٫‏ گندم وسبوس لوبیا ‏٫‏ به وسیله معامله تحویل داده شده ‏٫‏ از ۳۶ درصد به ۵۰ درصد افزایش داشته که ۳۲ درصد به وسیله راه آهن و ۱۸ درصد باقیمانده به وسیله قایق تحویل داده شده بود .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x