تحقیق پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات ۱۶ ص (قابل ویرایش)

تحقیق پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات ۱۶ ص (قابل ویرایش)

تحقیق پیش‌بینی تکنولوژی‌های نگهداری و تعمیرات ۱۶ ص (قابل ویرایش)

تحقیق-پیش‌بینی-تکنولوژی‌های-نگهداری-و-تعمیرات-16-ص-(قابل-ویرایش)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۰ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏پیش‏‌‏بینی تکنولوژی‏‌‏های نگهداری و تعمیرات
‏تکمیل تکنولوژیهای کنترل وضعیت ـ مثل کنترل تغییرات و تجزیه روغن ماشین ـ روند بهبودی و تکنولوژیهای جدید بوجود آمدند. در اضافه، آنها باهم در ارتباطند توسط سیستم نرم‏‌‏افزاری پر ا‏نرژی که کنترل می‏‌‏کند دِتا را. ‏توسط رابرت سُوَن کَمپ۱- Robert Swane Kamp , PE , Edito- in – chief
‏مدتهای مدیدی بود که تولید‏‌‏کنندگان نیروی برق سعی براین داشتند که راهی برای تعمیرات و نگهداری PdM‏ (مدولاسیون تداوم پالس) و همینطور کنترل وضعیت ابزار پیدا کنند. تکنولوژیهای ماهر و پیشرفته با کاهش عیوب دستگاهی و افزایش دستگاههای خُبره موجود و حذف و رفع تعمیرات غیرضروری که قبلاً وجود داشت، جایگاهی خوب برای خود بوجود آورده‏‌‏اند.
‏ حتی اغلب متصدیان تعمیرکار و محافظ به این توافق رسیده‏‌‏اند که به ندرت برنامه‏‌‏های PdM‏ در ولتاژکامل قراردهندواینکار باید تا اندازه‏‌‏ای انجام‏‌‏ گیرد به دلیل اینکه قیمت تکنولوژی PdM‏ و سخت‏‌‏افزار و نرم‏‌‏افزار که وضعیت تجهیزات را کنترل می‏‌‏کند بطورمداوم توسط تهیه‏‌‏کنندگان بالا می‏‌‏رود. مصرف‏‌‏کنندگان اغلب از این ابزارهای جدید و ناکامل در وسایل توسعه یافته استفاده می‏‌‏کنند. این حقیقتی است برای رشد بیشتر (تکنولوژیهای اولیه PdM‏)‏:
‏کنترل تغییرات، تجزیه نمونه روغن ماشین و ترموگرافی مادون قرمز برای استفاده‏‌‏های تازه‏‌‏کار خوب است (تکنولوژیهای ثانویه PdM ‏):‏ کنترل جریان موتور، آزمایش مافوق صوت و آشکار ساختن سوراخ لامپ لیزری.
‏تولید‏‌‏کنندگان برق در حال کنترل مشکلات همراه با تعلیم متخصصان بوسیله مخازن بیرونی یک قسمت یا تمام برنامه‏‌‏شان به متخصصان PdM‏ هستند. (تمام برنامه‏‌‏ها و مشکلات را به متخصصان تعلیم می‏‌‏دهند).
‏دلیل دیگر برنامه PdM‏ ممکن است اُفت ولتاژ کامل باشد با همه تکنولوژی ‏اطلاعاتIT) ‏) مشکل: بار اضافی اطلاعات، مقدار داده ( data‏) ‏در برنامه PdM ‏ جامع که باید جمع شده، سازماندهی شود، بایگانی، تجزیه و تحلیل شود. مثل یک تسونامی۱- tsunami
‏ که کوچک شروع می‏‌‏شود سپس ساخته می‏‌‏شود تا زمانیکه نامتناسب‏‌‏ها از بین برود. برای کمک به حل این مشکل تولیدکنندگان برق بر سر دو راهی هستند که از طریق تعهد مراجعه‏‌‏کننده یا منسوخ دست به کار نرم‏‌‏افزار بزنند.
‏مطمئناً دلیل اصلی که تکنولوژی PdM‏ به ندرت در ولتاژ کامل قرار می‏‌‏گیرد این است که تهیه‏‌‏کنندگان و کارآزمودگان PdM‏ هر دو به نظر موافقند که ابزار، خودشان نیستند. نسبتاً دلایل آنها همیشه همراه با عمل بوده همانطور که هست.
‏(یک مشکل Predxty‏) ‏پیش‏‌‏بینی اینکه چگونه مدیر انتخاب کند فعالیت را روی پیش‏‌‏بینی (فعالیت در مورد پیش‏‌‏بینی) مخصوصاً در این ناحیه نامعلوم صنعت و افق کوتاه مدت موضوع دیگری است.
‏یک متصدی که کارخانه را در وضعیت نقطه‏‌‏ای اشتباه، ثابت نگهدارد. توسط مجریان متعهد به علت نگهداری، افت و افت تولیدهای بعدی مورد انتقاد قرار می‏‌‏گیرد. کنترل به عنوان یک علم دقیق معرفی نشده است. تعداد محاسبات ساخته شده به عنوان حدس دوم وجود دارد.
‏پیشرفت رشد تکنولوژیها
‏پایه و اساس برنامه‏‌‏های PdM‏ سه تکنولوژی اولیه است‏: ‏کنترل تغییرات، تجزیه روغن ماشین و ترموگرافی مادون قرمز. با این وجود این تکنولوژیها برای دهها سال در رشد وسایل، توانایی و عملی بودن ادامه یافتند. طبق بررسیهای مشعل NOx‏ ‏پایین، کارخانه‏‌‏های برق در سالهای اخیر مشعل‏‌‏ها را از خروج هوا حفظ می‏‌‏کنند. اما در این مواقع چند مشکل عملکردی ظاهر می‏‌‏شود که در میان آنها‏: ‏تغییرات غیرعادی در اجزاءِ باطری متغیر و سطح صدای بالا، مشکلات در طرح اجباری، طرح القاء شده، طرح اولیه، کار کانال بین هواکش و محفظه باد، تهیه مشعل منزل، کوره‏‌‏ها، گرم کننده‏‌‏های بیش از حد، دوباره گرم‏‌‏کننده‏‌‏ها و صرفه‏‌‏جویی‏‌‏کننده‏‌‏ها ظاهر می‏‌‏شود. در تشخیص منبع مشکلات، تولیدکنندگان برق در مورد تکنولوژی کنترل تغییرات و تست جزئیات هادی و کلاً تنظیم بار باطری بر سر دوراهی هستند. پروژه واقعی توسط مهندس مواد و مکانیک مایک تاربت۱- Mark Tarbet 2_ Austin , Tex 3_ Entek IRD Intenationel , Milford , ohio
‏. ایوستین تکس۴_ Hudson 5_ Wis 6_ Monticell , Prairie Island , Kewaunee , Point Beach , Duane
Arnold and , Palisades 7_ Nevado Crop , Minden , Nev 8_ Bently Nevad’s Jim
‏ در یک صفحه در کنفرانس سال ۲۰۰۰، نوشته انتیک IRD‏بین‏‌‏الملل
‏، میلفوود اُهیو بحث شد. در این آزمون دو مورد استاندارد و فرکانس پایین شتاب‏‌‏سنج‏‌‏ها ۷۰۰۰ـ۲ هرتز و تجهیزات و لوله‏‌‏کشی داخلی آن یک کابل بادوام و سخت در طول ۱۰۰و ft‏۱۵۰ در دسترس است و می‏‌‏تواند دردرجه حرارت بالای F‏۱۲۰ مقاومت کند.
‏قرارداد VIT‏یک‏ قرارداد ۲ ساله که اخیراً توسط مدیران اتم هسته‏‌‏ای شرکت LLC‏، هودسُن
‏، ویت
‏ بسته شد برای تهیه تجهیزات کم‏‌‏یاب به شرکت اتم هسته‏‌‏ای در شش محل (مُنیتکلو، پرایری ایلند، کیوایونی پُینت بیچ، دُوان آرنولد و پالیسادس
‏).
‏پیشرفتهای جدید مارک دوم جدید تکنولوژی PdM‏ در سپتامبر توسط نوادا کراپ، میندن، نِو
‏، برای کمک در قسمت برق آبی (هیدرولیک) ارائه شد. سوراخ پایه نگهدارنده هوا ( SMAG‏) در کنترل سیستم مسافت بین چرخش بخشهای ثابت ژنراتور را اندازه‏‌‏گیری می‏‌‏کند که مهم است زیرا پایه نگهدارنده هیدروژنراتور بیشتر از حدود ft‏۴۰‏ در قطر انعطاف‏‌‏پذیری دارد، پس وضع متحدالمرکز وخیم است. ‏«‏ SMAG‏متصدیان‏ کنترل سیستم در مورد موقعیت هشدار می‏‌‏دهند که بتوانند در مورد نگهدارنده و گردنده راهنمایی کنند.‏»
‏ به دلیل ادامه افت و جبران هزینه‏‌‏ها بنتلی نواد جیم
‏ راه‏‌‏حل اختصاصی را برای هیدرو ارائه‏‌‏داد. ]‏ (گفت) جمله قبلی را[‏ ‏“‏موج جدید‏”‏ درکنترل وضعیت بر طبق پیشرفت

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x