تحقیق تأثیر تشویق در یادگیری ( روش تحقیق ) ۷۷ ص (قابل ویرایش)

تحقیق تأثیر تشویق در یادگیری ( روش تحقیق ) ۷۷ ص (قابل ویرایش)

تحقیق تأثیر تشویق در یادگیری ( روش تحقیق ) ۷۷ ص (قابل ویرایش)

تحقیق-تأثیر-تشویق-در-یادگیری-(-روش-تحقیق-)-77-ص-(قابل-ویرایش)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۴۰ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏۱

‏فصل اول

‏طرح تحقیق
‏مقدمه
‏بیان مسئله
‏اهداف تحقیق
‏اهمیت موضوع تحقیق
‏فرضیه های تحقیق
‏تعریف واژه ها واصطلاحات
‏موانع ومحدودیت های تحقیق
‏۱
‏۱

‏فصل اول

‏طرح تحقیق
‏مقدمه
‏بیان مسئله
‏اهداف تحقیق
‏اهمیت موضوع تحقیق
‏فرضیه های تحقیق
‏تعریف واژه ها واصطلاحات
‏موانع ومحدودیت های تحقیق
‏۱
‏۲
‏مقدمه :
‏شاید برای عده ای تصور اینکه بتوان در مدرسه ای از تشویق استفاده کرد کمی دشواراست اما واقعیت این است که می توان در سنگر مدارس شاهد حضور با شکوه معلمان وشاگردانی بود که با سرمایه از محبت وچهره های متبسم ومصصم در تلاش هستند که در کارهای خود موفق بوده اند. پس باید رنگ مدرسه ای یادآور زیبائیها ونیکوئیها باشد. چرا که هم انسانها بالاخص نوجوانان محبت پذیر می باشند. ولذا نیاز به محبت از اساسی ترین نیازهای هر انسان می باشد. تشویق نیروها واستعدادهای دانش آموزان را به کار می اندازد واستقامت آنها را در کارها زیاد می کند وموجبات سرعت در کارهای بدنی را فراهم می کند ودر کارهای فکری موجب سعی وکوشش بیشتری می گردد
‏۱
‏۳
‏ ‏احمد بهشتی ‏–‏ مجله تربیت شماره (۲) سال هشتم ‏–‏ ص ۱۳
‏. تشویق وتقویت رفتار مثبت کودکان سبب شکل گیری عادات مطلوب در آنان می شود. به عبارت دیگر از آنجا که از طریق رفتارهای تشویق آمیز کلامی وغیر کلامی مادی وعنوی فردی وگروهی مستقیم وغیر مستقیم مربی بیش از هر چیز به یک نیاز هم نوجوانان یعنی نیاز به محبت متعلق وتوجه پاسخ داده می شود.
‏ما شاهد بیشترین مؤثرترین وپایدارترین اثر در رفتار آنان هستیم در حالی که وقتی دانش آموزی را تنبیه می کنیمن نه تنها به هیچ یک از نیازهای خطری واساسی او پاسخ نمی دهیم بلکه تعادل حیاتی اش را برهم زده او را با تجربه ناخوش آیندی که همواره ازآن گریز دارد مواجه می کنیم ولو اینکه بطور موقت رفتار مطلوب آن را کنترل کرده باشیم

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x