پاورپوینت برند فراری

پاورپوینت برند فراری

پاورپوینت برند فراری

پاورپوینت-برند-فراری

توضیحات:
پاورپوینت برند خودروسازی فراری در ۷۶ اسلاید زیبای قابل ویرایش.

بخشی از متن فایل:

اسب تکتاز فراری نشانگر لوکس بودن، سرعت و ثروت است.درواقع فراری یک شاهکار هنری است. شاهکاری که زمان زیادی برای طراحی و ساخت آن صرف می‌شود.فراری هیچ‌گاه برای تولید خودرو عجله ندارد.سالیانه بیش از ۹هزار دستگاه به بازار عرضه نمی‌کند اما همین تعداد نیز کافی است تا بازار خودرو را برای شرکت بزرگی چون فورد پرتلاطم کند
پاورپوینت برند فراری، بهترین و کامل ترین فایل موجود در سطح دنیای وب می باشد که این برند لوکس ایتالیایی را به طور کامل در اسلایدهایی منظم و کوتاه و تصاویری زیبا از خودروهای زیبای فراری به تصویر می کشد.در تهیه این فایل دقت فراوانی شده است و چندین بار مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته شده است و مناسب هرگونه کاربردی می باشد.
بخشی از متن پاورپوینت برند فراری:
در ۱۸ فوریه ۱۸۹۸، انزو آنسلمو فراری، در شهر مودنا کشور ایتالیا و در خانواده‌ای صنعتگر زاده شد.انزو در جوانی علاقه زیادی به تحصیلات رسمی و آکادمیک نداشت، ولی شیفته مسابقات اتومبیل‌رانی بود.در جنگ جهانی اول به سربازی رفت، ولی در حین خدمت در سال ۱۹۱۶ بر اثر شیوع بیماری آنفلوآنزا، به شدت بیمار و از سربازی معاف شد. در همان دوران، پدر وی نیز بر اثر همین بیماری، درگذشت.
انزو فراری پس از کسب موفقیت‌های متعدد، با علم به اینکه موفقیت وی در مدیریت تیم بیشتر از رانندگی حرفه‌ای است در سال ۱۹۲۹، انزو تیمی از رانندگان و مهندسان را دور هم جمع کرد و مسابقات اسکودریا فراری را بنا نهاد. مقر این تیم در شهر مودنا قرار داشت.اسکودریا خیلی زود به مسابقه‌ رسمی خودروسازان تبدیل شد و درنهایت مسابقات موتورسواری را هم به زیرمجموعه‌های خود اضافه کرد.
انزو هیچ وقت تحمل شکست را نداشت و بعد از هر شکستی کارکنان را در اتاق جلسات که مشهور به موزه اشتباهات بود فرامی خواند ( در قفسه های آن اتاق قطعات معیوب فراری قرار داشت ) و در مقابل چشمان هراسان مهندسان، قطعات معیوب ماشین را به سمتشان پرت می کرد. او با اعضای تیم، رابطه سرد و دیکتاتورانه ای داشت. تیم انزو معمولاً مسئولیت یک پروژه را به دو گروه میسپرد تا دو گروه رقابت تنگاتنگ تر و سریع تری داشته باشند.
انتصاب ژان تودت به عنوان مدیر بخش ورزشی فراری در سال ۱۹۹۳ و انتخاب مایکل شوماخر افسانه‌ای به عنوان یکی از رانندگان اصلی آن، بازگشتی انفجاری را برای تیم فرمول یک فراری رقم زد. شوماخر افتخارات و قهرمانی های متعددی تا سال ۲۰۰۴ برای فراری کسب کرد.
اکثر اتومبیل‌های فراری، امروزه به رنگ قرمز تولید می‌شوند، که این به پیشینه فراری در مسابقات و زمانی که فدراسیون اتومبیلرانی، قرمز را به عنوان رنگ کشور ایتالیا تعیین کرد، بازمی‌گردد.رنگ سرخ بیشتر فراری ها که برگرفته از گونه های مسابقه ای این خودروساز است موجب گردیده تا بسیاری تصور کنند تنوع رنگ محصولات کمپانی فراری محدود است در حالی که مختارند تا از بین ۱۶ رنگ موجود یکی را انتخاب کنند.

موضوع اسلایدهای پاورپوینت برند فراری :

فراری یک شاهکار هنری
انزو آنسلمو فراری
جنگ جهانی اول
تلاش برای استخدام در شرکت های اتومبیل سازی
استخدام به عنوان راننده
کسب موفقیت های متعدد به عنوان راننده
تصادف سهمگین
بازگشت به میادین
داستان نشان اسب معروف فراری
تاسیس مسابقات اسکودریا
ترک کمپانی آلفا رومئو
تاسیس اولین شرکت خودش
طراحی ماشین مسابقه ای
جنگ جهانی دوم
تولید اولین خودروی اسپورت غیرمسابقه ای
رونمایی از مدل ها و خودروهای متنوع و بی نظیر
شرکت در مسابقات فرمول یک
قهرمانی در جهان
درگذشت پسر اینزو فراری
بزرگترین فاجعه برای فراری
فورد در برابر فراری
رونمایی از مدل های جدید
فروش سهام شرکت به فیات
پیشرفت های روزافزون فراری
درگیری های داخلی
داستان لامبورگینی و فراری
رقابت با شرکت های پورشه و جگوار
مدیریت جدید
تصادف و کشته شدن رانندگان فراری
درگذشت اسطوره فراری
ادامه پیشرفت فراری
تولید پرنس ایتالیا به یاد فراری فقید
مایکل شوماخر افسانه ای و فراری
قدرتمندترین برند جهان
وضعیت حال حاضر فراری
فراری و تولید تجهیزات تنفسی کرونا
افتخارات فراری
لوگوی فراری
محصولات فراری
نقل‌قول‌های مشهور انزو فراری
دانستنی های جالب درباره فراری
منابع
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x