پاورپوینت برند نسکافه

پاورپوینت برند نسکافه

پاورپوینت برند نسکافه

پاورپوینت-برند-نسکافه

توضیحات:
پاورپوینت برند نسکافه در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش.

برند نسکافه زیرمجموعه برند نستله می باشد اما از برند نستله معروف تر می باشد
برای تهیه پاورپوینت برند نسکافه از منابع و سایت های متعددی حتی سایت انگلیسی کمپانی نسکافه بازدید نمودیم و بهترین پاورپوینت را تهیه نمودیم.تصاویر و اسلایدهایی زیبا را برای تهیه این فایل به کار برده ایم.

بخشی از متن پاورپوینت برند نسکافه :
شماری از برندهای مطرح امروزی زاییده‌ دهه ۳۰ میلادی و بحران اقتصاد آمریکا موسوم به وال استریت هستند.نسکافه نیز در دوران رکود بزرگ و سقوط وال‌استریت بنا نهاده شده است. نسکافه راهکاری برای خالی کردن انبارهای پر از قهوه‌ کشور برزیل بود که اکنون در قالب یک نوشیدنی بسیار موفق در بازار حضور دارد. در واقع ضرورت باعث تولد برند نسکافه شده است.
البته نمی‌توان قهوه‌ فوری را اختراع نستله خواند، چراکه این نوشیدنی برای اولین بار توسط ساتوری کاتو، شیمی‌دان ژاپنی در سال ۱۹۰۱ کشف و به بازار عرضه شد، حال آنکه نتایج فروش چندان امیدوارکننده نبودند و قهوه‌ فوری ژاپنی با شکست روبرو شد. نسکافه به‌جای اختراع قهوه‌ فوری، روش تولید این نوشیدنی را متحول و به شکل امروزی آن تبدیل کرد.
هرچند وقوع جنگ جهانی دوم پدیده‌ای شوم در تاریخ بشری است، اما بخشی از موفقیت نسکافه مدیون این جنگ و سربازان آمریکایی است.نسکافه در طول جنگ به‌اندازه‌ای میان سربازان آمریکایی محبوب شد که بلافاصله به بخشی از جیره‌ غذایی نیروهای در حال جنگ بدل شد.سربازان آمریکایی پس از پایان جنگ به‌عنوان مبلغ و سفیران تبلیغاتی نسکافه عمل کردند، به‌طوری‌که پس از جنگ نستله با کمپین تبلیغاتی گسترده‌ای، بانوان خانه‌دار آمریکایی را هدف قرار داد که همین موضوع موفقیت نسکافه را بیش از پیش تضمین کرد.
آمارهای ارائه‌شده نشان از این دارند که در سراسر جهان در هر ثانیه‌ بیش از ۳۰ هزار فنجان قهوه آماده می‌شود که یک‌پنجم از این تعداد متعلق به نسکافه است، به این ترتیب در طول شبانه‌روز قریب به ۵۲۰ میلیون فنجان از قهوه فوری نسکافه سرو و مصرف می‌شود.هرچند نستله برند نسکافه را در ابتدا تنها برای قهوه‌ فوری خود مورد استفاده قرار داد، اما محبوبیت و شناخته شدن این برند باعث شد سوئیسی‌ها از این برند به‌صورت چتری برای طیف گسترده‌ای از محصولات خود استفاده کنند که اغلب شامل طعم‌های مختلفی از قهوه است.
نسکافه بزرگ‌ترین برند غول سوئیسی نستله است. نستله لقب بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ مواد غذایی در جهان را یدک می‌کشد که از این‌رو می‌توان به اهمیت و عظمت برند نسکافه پی برد.
نسکافه در لیست رده‌بندی ۱۰۰ برند برتر فوربز با ارزش ۱۶.۳ میلیارد دلاری، در جایگاه ۳۲ قرار دارد.برای درک بهتر اهمیت برند نسکافه، باید بدانید که در رده‌بندی فوربز، نسکافه از جایگاه بالاتری در مقایسه با کمپانی نستله که تولیدکننده‌ این قهوه‌ فوری است، برخوردار است. کمپانی سوئیسی نستله نیز در رده‌بندی ۱۰۰ برند باارزش دنیا از نظر فوربز جایگاه ۴۹ از نظر ارزش برند قرار دارد بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط فوربز، فروش سالیانه‌ برند نسکافه قریب به ۹.۲ میلیارد دلار بوده است.

فهرست اسلایدهای پاورپوینت برند نسکافه :
نسکافه
بحران اقتصاد آمریکا
برزیل و مشکل انبارهای مملو از دانه‌های قهوه
شرکت نستله و کمک به برزیل
تولد نسکافه
پیش از نستله، ژاپنی‌ها قهوه فوری را کشف کرده بودند
روش‌های اولیه برای تولید قهوه‌ فوری
برگزیدن اسم نسکافه
وقوع جنگ جهانی دوم و شهرت بیشتر نسکافه
نسکافه در بالاترین نقطه دنیا
اولین قهوه ای که روی ماه فرود آمد
دستگاه قهوه ساز نسکافه
نحوه گسترش و تبلیغات نسکافه
استرتژی های نسکافه
وضعیت و ارزش حال حاضر نسکافه
منابع

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x