پاورپوینت برند h & m

پاورپوینت برند h & m

پاورپوینت برند h & m

پاورپوینت-برند-h--mپاورپوینت برند اچ اند ام یکی از بهترین و به روزترین فایل ها درباره تاریخچه و استراتژِی و معرفی کامل این برند می باشد که دارای تصاویر زیبا و اسلایدهایی کوتاه و منظم می باشد و بارها مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته شده است.
بخشی از مطالب پاورپوینت برند اچ اند ام :
در سال ۱۹۴۶، کارآفرین سوئدی ارلینگ پرسون به آمریکا سفر می‌کند. پرسون اهل واستراس، یکی از شهرهای نزدیک استکهلم بود. او با دیدن فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و دامنه گسترده پوشاکی که آنها برای خانم ها ارائه می کردند، بسیار شگفت زده شد و پس از بازگشت به واستراس، یک فروشگاه پوشاک خانم ها باز کرد که در آن لباس های ارزان و مد روز ارائه می کرد.
در سال ۱۹۶۸، هنس فروشگاه لباس‌های رزمی و شکار Mauritz Widfross را در استکهلم خریداری کرد و نام خود را به هنس اند موریتس (Hennes & Mauritz) تغییر داد. با این تغییر برند، فروش پوشاک برای آقایان و کودکان نیز شروع شده و برند اچ اند ام به برند پوشاک خانوادگی تبدیل شد. در همین دهه، رشد سریع برند به حرکت خود ادامه داده و هنس اند ماریتس صاحب ۴۲ فروشگاه در شهرهای مختلف شد.
تا سال ۱۹۹۴، فروش شرکت به بیش از ۱۳.۵ میلیارد کرون سوئد رسید.۷۰ درصد این درآمد، از فروشگاه‌های سوئد کسب می‌شدند تا این که در این سال فروشگاه‌های داخل کشور آلمان از فروشگاه‌های سوئد پیشی گرفتند و به بزرگترین بازار این شرکت تبدیل شدند. تا پایان دهه‌۱۹۹۰ آلمانی‌ها دو برابر سوئدی‌ها محصولاتH&M می‌خریدند و دو درصد از بازار پوشاک این کشور در سلطه‌ اچ اند ام بود.
در مارس سال ۲۰۰۷، این شرکت در یک پروژه‌ مشترک با ستاره‌ دنیای پاپ یعنی مدونا، مجموعه‌ای از پوشاک خاص را به مشتریان عرضه کرد. همکاری بزرگ دیگر در این سال، با شرکتMaxis سازنده‌ بازی Sims 2 بود تا پوشاک این برند به‌عنوان یک کالکشن به بازی اضافه شود. بازیکنان این بازی قابلیت تاسیس فروشگاه‌های H&M در محیط بازی را نیز داشتند. همکاری با طراح ایتالیایی، روبروتو کاوالی نیز در این سال انجام شد که بار دیگر رکوردی در فروش سریع کالکشن از خود به جای گذاشت.
پروژه‌ جمع‌آوری و بازیافت لباس از دیگر برنامه‌های بزرگ اچ‌اند‌ام است که از سال ۲۰۱۳ شروع شده و از آن زمان، موفق به جمع‌آوری بیش از ۵۰ هزار تن لباس و پارچه و بازیافت آنها شده است. فعالیت‌هایH&M در جهت حمایت از محیط زیست به حدی جدی بوده که آنها در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ای با نام The Global Change Award راه‌اندازی کردند. در این برنامه به طراحی‌ها و ایده‌های صنعت مد که در جهت بازیافت هرچه بهتر پوشاک و حفظ محیط زیست باشد، جوایزی تعلق می‌گیرد.
پس از جمع‌آوری لباس‌ها و پارچه‌ها از مشتریان، شریک تجاری اچ اند ام یعنی شرکت I:CO آنها را جمع‌آوری می‌کند. سپس لباس‌ها و پارچه‌ها در سه‌دسته تقسیم شده و اقدامات لازم برای آنها انجام می‌گیرد. دسته‌ اول محصولات قابل استفاده هستند که به‌عنوان پوشاک دست دوم در فروشگاه‌های دیگر به فروش می‌روند. دسته‌ دوم به محصولاتی دیگر مانند پارچه‌های نظافت و دسته‌ آخر به نخ پارچه بافی تبدیل می‌شوند.H&M علاوه بر این شرکت با شرکت‌های نوپای بازیافت پارچه نیز همکاری می‌کند تا فناوری لازم برای بازیافت هرچه بهتر پارچه را توسعه دهد.
این برند در طول سالهای فعالیت خودش آنقدر عملکرد خوب و خودمانی از خود نشان داده که امروزه به یکی از محبوب ترین برندها در صنعت مد و فشن دنیا تبدیل شده است . هنگامی که پا به فروشگاه های مجازی یا فیزیکی این برند می گذارید یک کمد بزرگ از بهترین کالکشن ها و طرح ها رو به روی شماست . طرح هایی که با هر سلیقه و ملیتی منطبق است و به عنوان یکی از محبوب ترین گزینه های خرید لباس در دنیای امروز مبدل شده است . اچ اند ام سبک نوینی از پوشاک بااصالت و با کیفیت را به بازار معرفی کرد که می توان با پرداخت بهای کمتری هم شیک بود .
بخشی از موفقیت پرسون به دلیل تیم طراحی درون شرکت (متشکل از طراحان جوان تازه فارغ التحصیل) می باشد. به علاوه بخش تولیدی شرکت به شبکه وسیعی از تامین کنندگان در کشورهایی مثل بنگلادش، چین و ترکیه که هزینه کارگر در آنها پایین است، برون سپاری می شود. پرسون همچنین اعتقاد دارد که تولید پوشاک متفاوت برای کشورهای متفاوت، هدر دادن منابع است چون به گفته او همه مردم جهان در یک دوره خاص، به یک نوع موسیقی گوش می دهند یا یک نوع فیلم تماشا می کنند. همچنین H&M همیشه طراحان متبحر و مشهور را نیز برای طراحی مجموعه های فصلیش به کار می گیرد.
موضوع مطالب پاورپوینت برند اچ اند ام :
تاریخچه تاسیس
کارآفرین سوئدی ارلینگ پرسون
اولین فروشگاه
تغییر نام
پیشرفت های روزافزون
تبلیغات نوین
مدیریت جدید
ورود طراح مشهور آلمانی کارل لاگرفلد
گسترش فروش آنلاین
همکاری با افراد مشهور
ورود به صنعت مبلمان و طراحی داخلی
اولین کلکسیون چندمنظورۀ اچ اند ام ارائه
پروژه‌ جمع‌آوری و بازیافت لباس
بنیاد خیریه
افتتاح بخش لباس های ورزشی و کفش اچ اند ام
افتتاح محصولات آرایشی و زیبایی
معرفی برندهای زیرمجموعه
چالش‌‌ها و انتقادات
یکی از فاجعه‌بارترین حوادث ساختمانی قرن
ویژگی های منحصر به فرد اچ اند ام
شرایط حال حاضر برند
دلایل موفقیت برند
منابع

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x