پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی
پاورپوینت (اسلاید) برند و برند سازی
اگر برند ها به درستی رشد کنند، می توانند در آینده به اَبرَ برند (یا پلتفرمی برای سایر برند ها) تبدیل شوند.
فهرست بخشی از مطالب:
تعریف برند
تعریف عمومی تر برند
انواع برند
واژه ها و مفاهیم مرتبط با برند
دسته بندی مشتریان از نظر وفاداری به برند (کاتلر)
چگونه وفاداری به برند را افزایش دهیم؟
اشتباهات رایج در خصوص ایجاد جامعه ی هواداران برند: (به خصوص در ایران)
اشتباهات رایج در درک مفهوم برند و برند سازی
برند سازی و هدف از آن
مراحل برند سازی
یک نمونه ی موفق برند سازی
توضیحاتی در مورد سه نوع اصلی برند
شاخص برند ملی
برنامه ریزی برای خلق برند ملی یا هویت رقابتی
پتانسیل ایران در زمینه ی برند ملی و شهری، در حوزه ی گردشگری درمانی
ارزیابی و تعیین ارزش برند (Brand Value)
چند نمونه از پارامتر های موثر در تعیین ارزش برند ها:
تبلیغات اثر بخش یا ساختن گورستان برند
منابع
منابع اصلی مورد استفاده در تهیه این فایل:
۱- کتاب Brand leadership ؛ David A. Aaker
۲- کتابBrand management ؛ Tilde Helding & Charlotte F.Knudtzen
۳- کتاب Strategic Brand Management ؛ Kevin Lane keller
۴- کتاب Building Strong Brands ؛ David A.Aaker
۵- کتاب Strategic Brand Management ؛ Jean- Noel Kapferer
۶- مقاله ی A review of brand Valuation Method ؛Jiangwen Huang / 2015
۷- کتاب «هویت رقابتی: مدیریت نوین برند برای ملت ها، شهر ها و سرزمین ها» نوشته ی سیمون آنهلت ؛ ترجمه ی ابوالفضل زواره و شهاب الدین شمس
۸- مقاله ی جاذبه های طبیعی و امتیازات گردشگری درمانی در ایران؛ پروانه عزیزی و سیده لیلا مطهری؛ ۱۳۹۰