تحقیق تاریخچه شرکت هوندا

دانلود تحقیق تاریخچه شرکت هوندا

تحقیق تاریخچه شرکت هوندا

تحقیق-تاریخچه-شرکت-هوندا

دانلود تحقیق با موضوع تاریخچه شرکت هوندا،
در قالب word و در ۵۹ صفحه، قابل ویرایش، شامل:

سرآغاز
شرکت هوندا موتور: آغاز کار
سوئی چیرو هوندا: مردی که عاشق مکانیکی بود
هوندا: شرکتی یکه و تنها
شرکت شماره یک موتوسیکلت سازی دنیا
از موتوسیکلت به اتومبیل
تفاوت فرهنگ‌ها
و …


بخشی از متن تحقیق:
سرآغاز:
در اوایل دهه ۱۹۸۰، هنگامی که صنایع ایالات متحده برای کسب برتری سرگرم تلاش بود، هوندا فعالیت صنعتی خود را دراین کشور آغاز کرد. در اواخر سال ۱۹۸۲، درست سه سال پس از آنکه این شرکت شروع به ساختن موتوسیکلت در ایالات متحده کرد، به عنوان نحستین شرکت ژاپنی، تولید اتومبیل را نیز در این کشور آغاز نمود.

هنگامی که کارخانه اتومبیل‌سازی هوندای امریکا، رسما درهای خودرا در ماریزویل، واقع در ایالت اوهای گشود، این سازنده پیشرو موتوسیکلت در جهان، به عنوان پیشتاز صنایع اتومبیل قدم در راه شناساندن خویش برداشت و به خوبی پیش رفت. این کامیابی و پیشرفت برای شرکتی که تا اوایل دهه ۱۹۶۰، حتی یک اتومبیل هم تولید نکرده بود، شاهکاری تمام عیار به شمار می‌رفت. همان هنگام که کارخانه کار خویش را آغاز کرد. موتوسیکلت و اتومبیل هوندا در آمریکا به صورت فرآورده‌هایی شناخته و مورد قبول در آمده بودند.

در خلال همین دوره بود که کیفیت اتومبیل‌های آمریکایی داشت به نحوی هشدار دهنده، پایین می‌آمد و مصرف کنندگان از خرید اتومبیل هوندای ساخت آمریکا ابراز نگرانی می‎کردند. پیامی که در سراسر بخش گسترده ای از کشور به گوش می‌رسید، این بود که: کارگر آمریکایی قابلیبت ساخت اتومبیل‌هایی با کیفیت ژاپنی را ندارد. بسیاری می‌گفتند تنها هوندای ساخت ژاپن را می‌خرند. حتی نمایندگان فروش، شکوه می‌نمودند که …
دانلود فایل

همکاری در فروش فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x