پاورپوینت تاریخچه شرکت ایران خودرو-جامع و کامل

پاورپوینت تاریخچه شرکت ایران خودرو-جامع و کامل

پاورپوینت تاریخچه شرکت ایران خودرو-جامع و کامل

پاورپوینت-تاریخچه-شرکت-ایران-خودرو-جامع-و-کامل

توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه شرکت ایران خودرو در ۴۸ اسلاید زیبای قابل ویرایش.
اگر بخواهیم به مرور تاریخچه شرکت ایران خودرو بپردازیم، باید به سرآغاز این رویا در خیابان‌های مشهد رجوع کنیم جایی که دو نوجوان به نام های احمد و محمودِ خیامی، علاقه خودشان را به خودرو با ماشین شویی و بعدها تعمیرات آن در کنار خیابان دنبال کردند.
این یک فایل کامل و جامع و جدید درباره تاریخچه شرکت ایران خودرو می باشد که در اسلایدهایی کوتاه و منظم و با تصاویری زیبا ایران خودرو با به طور کامل از ابتدای تاسیس تا وضعیت حال حاضر آن توصیف می کند از تولید پیکان نوستالژیک تا مدل های پیشرفته دهه ۹۰ و ۱۴۰۰. این فایل چندین بار ویرایش و بازبینی شده است و نهایت دقت در تهیه آن به کار رفته است و جدیدترین و کامل ترین فایل درباره تاریخچه شرکت ایران خودرو می باشد.
بخشی از متن پاورپوینت تاریخچه شرکت ایران خودرو:
این مجموعه تولیدی در ابتدای کار به ساخت و مونتاژ اتوبوس‌های «ال پی» یا ۳۲۱ که قطعات آن از کشور آلمان تامین می‌شد، روی آورد. تولید اتوبوس‌های آلمانی همچنان ادامه یافت تا آنکه مسئولان ایران ناسیونال به فکر تولید محصولات سواری برای استفاده اکثر اقشار جامعه افتادندبنابراین برادران خیامی با بسیاری از شرکت‌های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی وارد مذاکره شدند
در اواخر سال ۴۶ تاکسی‌های تهران، تبدیل به پیکان شدند و به موازات آن، وانت پیکان هم به آنها اضافه گردید. همزمان با این تولیدها، تعمیرگاه‌های مجاز نیز یکی یکی در تهران و شهرستانها تأسیس و شروع به کار نمودند.به خاطر وجود این تعمیرگاه‌ها و همچنین لوازم یدکی و قیمت ارزان پیکان که چیزی حدود ۱۲ هزار تومان بود،به یکباره در عرض چند سال خیابان‌های شهرهای سراسر ایران مملو از این اتومبیل گردید.
در سال ۱۳۶۸ همزمان با تاکید دولت بر تولید خودروهایی که کاربری عمومی داشته باشد، دو تحول بزرگ روی داد. اولین تحول تبدیل سالن پژو به سالن اتوبوس بود که این سالن در دو شیفت، سالانه ۶۰۰۰ دستگاه اتوبوس تولید می کرد. تحول دوم، همزمان با توقف تولید پیکان و تعطیل شدن کارخانه تالبوت و نداشتن نیروی محرکه و اعلام آمادگی پژو برای عقد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو بود که شرکت، ناگزیر تصمیم به نصب موتور ۴۰۵ بر روی پیکان گرفت و پیکان به «پیکاژو» و سپس به «پیکان۱۸۰۰ » تغییر نام داد.
در سال ۱۳۹۸ شرکت ایران خودرو با وجود به حالت تعلیق درآمدن همکاری‌های رسمی آن با شرکت‌های خارجی، اقدام به معرفی برخی محصولات جدیدتر نظیر پژو ۳۰۱ داخلی سازی شده، دنا پلاس توربو اتوماتیک، رانا پلاس، سورن پلاس و … کرد
مدیریت عاملی شرکت ایران خودرو را پس از انقلاب به ترتیب آقایان محمد موسوی، علی صفری، میرخانی‌ رشتی، تهرانی‌نژاد، منوچهر غروی، منوچهر منطقی، جواد نجم‌الدین، هاشم یکه زارع و در نهایت فرشاد مقیمی بر عهده داشته‌اند.
موضوع اسلایدهای پاورپوینت تاریخچه ایران خودرو:
احمد و محمودِ خیامی
مهاجرت به تهران
همکاری با کمپانی بنز
تاسیس شرکت ایران ناسیونال
تولید اولین محصولات مونتاژی
تولید پیکان خاطره انگیز
تولید محصولات سنگین و وانت پیکان
افزایش تنوع محصولات
تولید داخلی قطعات و خودکفائی
ورود به بورس
همکاری با پژو فرانسه
وقوع انقلاب و مصادره ایران ناسیونال
تغییر نام شرکت به ایران خودرو
رفتن برادران خیامی از ایران
مشکلات شرکت در دوران دفاع مقدس
توقف جنگ و انعقاد ساخت پژو ۴۰۵
کسب گواهینامه ایزو ۹۰۰۲
رشد شرکت در دهه های ۷۰ و ۸۰
شرکت ساپکو
نخستین خودروی ملی ایران
تولید محصولات جدید از جمله پژو پرشیا یا پارس
توقف تولید پیکان
رونمایی از اولین موتور ملی
ادامه تولید محصولات از جمله سمند سورن
دومین محصول ملی با نام رانا
صادرکننده نمونه کشور
لولین خودرو با فناوری نانو
بزرگترین تولیدکننده اتومبیل منطقه
رونمایی از مدل های جدید
اولین خودروی اتومات تولید داخل
تولید دنا
پژو و تحریم ها و برجام
ورود شرکت های چینی
سوزوکی گرند ویتارا
تحولات سال ۹۸
تحولات سال ۹۹
رونمایی از محصول جدید ۱۴۰۰
دفاتر شرکت ایران خودرو
منابع
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x