پاورپوینت برند هوندا

پاورپوینت برند هوندا

پاورپوینت برند هوندا

پاورپوینت-برند-هوندااین فایل، بهترین و باکیفیت ترین فایل پاورپوینت برند هوندا و استراتژی های آینده و شرایط حال حاضر این شرکت می باشد که با اسلایدها و تصاویری منظم و زیبا این برند ژاپنی را به تصویر می کشد. برای تهیه آن از منابع فراوان و سایت های متعددی بالغ بر ۵۰ سایت خارجی و داخلی و حتی سایت انگلیسی کمپانی هوندا استفاده شده است و بدون شک بهترین فایل درباره این برند مطرح می باشد. ضمنا این فایل باکیفیت چندین بار مورد بازبینی و ویرایش قرار گرفته شده است
بخشی از متن پاورپوینت برند هوندا:
به خاطر علاقه‌ فراوان به کارهای مکانیکی و فنی، به پایتخت ژاپن رفت.هوندا یک آگهی استخدام برای شرکتی در توکیو مشاهده کرد که نظر او را به خودش جلب کرد.در ۱۵ سالگی به‌عنوان جوان‌ترین کارمند شرکت Art Shokai، تولیدکننده و تعمیرکننده‌ اتومبیل و موتورسیکلت استخدام شد.
هوندا پس از شکست‌های متعدد در این پروژه تصمیم گرفت تا اطلاعات آکادمیک خود در علم مواد را افزایش دهد. به همین دلیل او در موسسه‌ آموزش‌های صنعتی هاماتسو ثبت نام کرد. پس از ۲ سال تحصیل، او آموزش‌های فنی لازم را دیده بود. در همین زمان هوندا تصمیم گرفت که نمایندگی آرت شوکای را به شاگردان خود اهدا کرده و خود به عنوان مدیر اصلی توکای سیکی فعالیت کند.
هوندا در سال ۱۹۴۸ با تاکئو فوجیساوا دیدار کرد. آنها در این دیدار به علایق مشترکشان در صنعت پی بردند و تصمیم گرفتند با بکدیگر همکاری کنند.فوجیساوا در شرکت جدید سرمایه‌گذاری کرده و بخش‌های مالی و تبلیغات را بر عهده گرفت.
از آنجایی که هر ۲ موسس شرکت هوندا افرادی ریسک‌پذیر بودند، این شرکت در سال‌های ابتدایی بارها تا مرز ورشکستگی پیش رفت. اولین محصول این همکاری، یک موتورسیکلت ۹۸ سی‌سی با موتور ۲ مرحله‌ای بود.نام این موتورسیکلت Dream گذاشته شد. ۲ سال بعد، نسخه‌ای دیگر از این موتورسیکلت با موتور ۴ مرحله‌ای تولید شد.
هوندا برای ایجاد آینده ای پایدارتر، در اواخر سال ۲۰۱۶ Clarity Fuel Cell را به مشتریان خود در کالیفرنیا معرفی کرد. پیشرو در فناوری وسایل نقلیه با آلایندگی صفر ، Clarity مجهز به هیدروژن می تواند تا ۳۶۶ مایل مسافت را طی کند. با یک مخزن سوخت ، می توان در مدت سه تا پنج دقیقه کاملاً سوخت گیری کرد و فقط بخار آب از آن ساطع می شود.
تا سال ۲۰۵۰ هوندا در حال تولید محصولات جدیدی است که ضمن محافظت و حفظ محیط زیست ، زندگی افراد را بهبود می بخشد.تا سال ۲۰۵۰ ، این شرکت قصد دارد به منظور مقابله با انتشار گازهای گلخانه ای که به تغییرات جهانی آب و هوا کمک می کند ، میزان تولید CO2 از محصولات و عملیات تجاری خود از جمله کارخانه های تولید خود را کاهش دهد.

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x