کارآموزی صنایع غذایی کارخانه آرد زاودی بندرترکمن ۴۸ ص

کارآموزی صنایع غذایی کارخانه آرد زاودی بندرترکمن ۴۸ ص

کارآموزی صنایع غذایی کارخانه آرد زاودی بندرترکمن ۴۸ ص

کارآموزی-صنایع-غذایی-کارخانه-آرد-زاودی-بندرترکمن-48-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۷ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏گزارش کارآموزی ‏کارخانه آرد زاودی &
‏گزارش کارآموزی ‏کارخانه آرد زاودی &
‏واحد آزادشهر
‏گروه کشاورزی
‏تکنولوژی مواد غذایی
‏گزارش کارآموزی‏:
‏کارخانه آرد زاودی بندرترکمن
‏کارخانه آرد
‏گزارش کارآموزی ‏کارخانه آرد زاودی &
‏زاودی (بندرترکمن)
‏گزارش کارآموزی ‏کارخانه آرد زاودی &
‏تقدیر و تشکر
‏حمد و ستایش، ذات کبریای غیب منیع لایدرکی را شایسته است که از کوچکترین ذرات تا اعظم اجرام لاتعد و لاتحصی را به قدرت کامله و حکمت بالغه در نهایت اکمال و اتقان، خلعت خلقت پوشانید و به آدمیان نیروی عقل و ادراک عطا فرمود تا ‏«‏علی‏‌‏ قدر مراتبهم‏»‏، به فحض در کیفیات و روابط ضروریه منبعث از حقایق اشیاء پردازند و به کشف اسرار مکنونه و مکتومه در عالم طبیعت توفیق حاصل نماید و دل ذره را بکشافند و آفتاب‏‌‏ها در میان آن مشاهده کنند و در آسمان منیع آن ذات کبریا سر تعظیم فرود آرند و ‏«‏بما عرفناک حق معرفتک‏»‏ ناطق شوند. حال که به فضل و عنایات و توفیقات الهی، این قدرت به من ارزانی داشته شد که با اندیشه خویش قدمی هرچند کوچک در علم‏‌‏آموزی و آشنایی با دنیای اسرارآمیز طبیعت بردارم و این ‏گزارش‏ را به سرانجام رسانم، بر خود وظیفه می‏‌‏دانم که با الهام از مکتب حیات‏‌‏بخش اسلام که: ‏«‏من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق‏»‏، بدینوسیله از عزیزان و سرورانی که صادقانه و بدون چشم‏‌‏داشت در انجام این ‏گزارش کار‏ مرا یاری نموده و از راهنمایی‏‌‏های صمیمانه‏‌‏شان دریغ ننموده‏‌‏اند، تقدیر و تشکر نمایم.
‏از استاد راهنمای بزرگوار و گرامی، ‏جناب آقای دکتر حبیب‏‌‏اله میرزایی در‏ ایجاد انگیزه، شیوه عمل و اجرای این ‏گزارش‏، زحمات زیادی را متقبل شدند و از هر کوشش و مساعدتی دریغ ننموده‏‌‏اند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
‏از پدر و مادر گرامی‏‌‏ام که با توجه به مشکلات تحصیل، همکاری صمیمانه خود را در زندگی ابراز داشتند و پشتیبان و یاور بنده بوده‏‌‏اند، نهایت سپاسگذاری را دارم.
‏در پایان از تمامی کسانی که به هر طریقی در انجام این تحقیق مرا یاری نموده و از هیچ کمکی دریغ ننموده‏‌‏اند، ولی در اینجا نامی از آنها برده نشده است، ضمن پوزش خالصانه، صمیمانه تقدیر و تشکر می‏‌‏گردد.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x