کارآفرینی ریو ۲۲ ص

کارآفرینی ریو ۲۲ ص

کارآفرینی ریو ۲۲ ص

کارآفرینی-ریو-22-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۹ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۱۶
‏مرکز ‏آموزشی ‏علمی- ‏کاربردی‏ گروه سایپا
‏نمایندگی انحصاری خودرو ‏«‏ریو‏»
‏محصول شرکت سایپا
۱۶
‏مرکز ‏آموزشی ‏علمی- ‏کاربردی‏ گروه سایپا
‏نمایندگی انحصاری خودرو ‏«‏ریو‏»
‏محصول شرکت سایپا
۱
‏فهرست
‏عنوان
‏۱-روشهای بازاریابی و تبلیغاتی جهت عرضه و معرفی محصولات خدماتی و یا تولیدی
‏۲-توحید اعتقادی محصول یا محصولات تولیدی یا ارائه کار خدماتی
‏۳-روش تامین منابع مالی اعم از آورده های افراد؛ ‏اخذ وام؛ جهت تامین فضا؛ تجهیزات؛ نیروی انسانی و سایر امکانات مورد نیاز (حداکثر تا سقف ۰۰۰/۰۰۰/۱۵۰ ریال)
‏۴-مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از نظر تخصص و توانایی همراه با تقسیم کار و نحوه مدیریت و ترسیم چارت تشکیلاتی حداکثر برای ۱۰ نفر
‏۶-گزارش مختصر بازدید از واحدهای تولیدی یا خدماتی مرتبط با موضوع پروژه جهت کسب تجربه و ایده
‏۷-فهرست تجهیزات مورد نیاز با برآورد قیمت مطابق قیمت روز
‏۸-فهرست مواد مصرفی مورد نیاز بریا حداقل یکماه مطابق قیمت روز
‏۹-برآورد هزینه ای حقوق و دستمزد و همچنین هزینه هیا سوخت (تلفن؛ آب؛ برق و گاز) و اجاره محل کار مطابق قیمتهای روز
‏۱۰-میزان نسبت بین سود و سرمایه
‏۱‏۱‏-ابتکاری بودن محصول و یا خدمات ارائه شده از طریق طرح
‏۱‏۲‏-میزان مفید بودن طرح برا‏ی‏ جامعه
‏۱‏۳‏-میزان اشتغال زایی طرح
‏۱‏۴‏-گروهی بودن کار در قالب یک شرکت تولیدی و یا خدماتی
‏۱‏۵‏-ارتباط موضوع پروژه با رشته مهارتی دانش آموزان
۳
‏۱‏-روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت عرضه و معرفی محصولات خدماتی و یا تولیدی.
‏در خصوص روشهای بازاریابی و تبلیغاتی جهت معرفی محصول یا محصولات خدماتی از جمله (ت‏عمیرات‏ موتور خودرو، تعمیرات برق خودرو نصب دردگیر، ضبط و باند و سیستمهای صوتی خودرو انجام کارهای دیگر خودرو اعم از تعویض روغن و پنچرگیری و …
‏در این روش برای فعالیت نمایندگی، راههای گوناگونی وجود دارد که برای نمایندگی موثر است نظیر شرکت در نمایشگاههای خودرو در قسمت تعمیرات خودرو و در ارگانها و مکانهایی که بیشتر در آنجا احتیاج به تعمیرات خودرو باشد، و دیگر راه تبلیغات برای ارائه خدمات خود را می توان از طریق نیازمندیهای روزنامه استان و یا با پخش کارت انجام داد. و یا نصب پراکنده پوستر و پلاکارد در خیابان ها م‏ی‏ توان مردم را به سمت خود جذب کرد.
‏۲‏-توجیه اقتصادی محصول یا محصولات تولیدی یا ارائه کار خدماتی
‏توجیه اقتصادی در حالت ک‏ل‏ی یعنی سودآوری به نوعی که با سود حاصله بتوان بقا و دوام شرکت یا کارگاههای تولیدی تضمین گردد و دیگر سخن توجیه اقتصادی یک طرح یعنی اینکه فعالیت یا خدمت در موارد طرحی که مورد نظری می باشد ضمن ارائه مقبولیت و جذابیت نیازی بریا افراد و ارگانهای و سازمانها و … وجود داشته باشد.
‏توجیه اقتصادی این طرح به دلیل گستردگی بازار ایران و جهان که هر لحظه خودروهای جدید، با تکنولوژی پیشرفته یئ به وجود می اید مساعد می باشد چون با این پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن خودروهای زیبا و با کیفیت بالا باعث می شود که مردم میل و رقبت بال‏ایی‏ در خرید خودرو داشته باشد. هم اکنون در هر خانواده ایرانی حداقل یک خودرو وجود دارد و این خودروها حتماً احتیاج به تعمیر و یا تعویض قطعات پیدا می کنند و ما می توانیم با به وجود آوردن نمایندگی های متعدد این نیاز را برطرف کنیم، با ایجاد این نمایندگی و ارائه خدمات مطلوب به مردم امید به

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x