پاورپوینت برند زارا آپدیت ۱۴۰۰

پاورپوینت برند زارا آپدیت ۱۴۰۰

پاورپوینت برند زارا آپدیت ۱۴۰۰

پاورپوینت-برند-زارا-آپدیت-1400

پاورپوینت برند زارا در ۴۵ اسلاید زیبای قابل ویرایش.
در راستای تهیه پاورپوینت برند زارا منابع خارجی و داخلی بسیاری(حتی سایت برند زارا)رو بررسی کردیم و با اسلایدهای زیبا و تصاویر منحصر به فرد یکی از بهترین و کامل ترین پاورپوینت ها رو در همه زمینه ها درباره تاریخچه قدیم و جدید این برند خاص اسپانیایی تهیه نمودیم.این فایل مناسب هر گونه کاربردی می باشد و به طور کامل برند زارا را توصیف می نماید.
بخشی از متن فایل:
داستان زارا یکی از ارزشمندترین برندهای پوشاک در جهان، از شهری کوچک در ساحل اقیانوس اطلس آغاز می‌شود.گالیسیا، ایالتی ساحلی در شمال اسپانیا و موطن ژنرال فرانسیسکو فرانکو است. مدت‌ها قبل از اینکه گالیسیا به میزبانی یکی از ارزشمندترین برند‌های دنیا مشهور شود، به آمار بالای مهاجرت ناشی از فقر ساکنانش شهرت داشت. در طول قرن بیستم میلادی، صدها هزار «گالیسی» به دلیل فقر شدید به کشورهای دوردستی چون آرژانتین مهاجرت می‌کردند.
ظاهراً در آن زمان، دو خیابان پایین‌تر از مغازه‌ اورتگا، یک مشروب فروشی با همان نام زوربا وجود داشته است. صاحب مشروب فروشی نزد اورتگا می‌آید و به او می‌گوید: وجود دو زوربا در شهر باعث سردرگمی خواهد شد. اما اورتگا از قبل قالب‌های حروف نام مغازه را سفارش داده بود و دیگر نمی‌توانست آن‌ها را تغییر بدهد؛ به همین دلیل او تصمیم می‌گیرد تا ترتیب حروف Z, O, R, B, و Aرا به گونه‌ای تغییر دهد و با آن‌ها کلمه‌ای جدید درست کند. پس از مقداری بازی با کلمات، اورتگا بالاخره به ZARA می‌رسد.
مدیران فروشگاه‌های زارا عکس‌العمل مشتریان خود را به‌دقت زیر نظر می‌گیرند.آن‌ها صحبت‌هایی که بین مشتریان و کارمند فروش ردوبدل می‌شود، مانند «من از این یقه‌ی گرد خوشم می‌آید» یا «من از قرار گرفتن زیپ کنار قوزک پا متنفرم» را به‌صورت روزانه به دفتر مرکزی در لاکرونیا گزارش می‌دهند. در آنجا این بازخورد به‌سرعت به تیم گسترده‌ای از طراحان منتقل می‌شود و آن‌ها هم سریعاً به توسعه‌ طرح‌های جدید پرداخته و آن‌ها را برای ساخت به کارخانه‌های زارا ارسال می‌کنند.
وقتی به در ماه اکتبر به فروشگاه‌های گوچی یا شنل بروید، می‌توانید با احتمال زیادی مطمئن باشید که همان لباس‌ها را در ماه فوریه هم دوباره در آنجا خواهید یافت. اما اگر لباسی را در فروشگاه زارا ببینید و آن را نخرید، ظرف ۱۱ روز آینده تمامی موجودی مغازه تغییر خواهد کرد. فلسفه‌ فروشگاه‌های زارا این است که لباس را «یا الان میخری یا هرگز» و از آنجایی که قیمت‌های زارا به شدت پایین است، به احتمال زیاد لباس را همان موقع خواهید خرید.
فهرست مطالب :
شهری کوچک در ساحل اقیانوس اطلس
بیوگرافی آمانسیو اورتگا موسس زارا
ترک مدرسه
اولین شغل آمانسیو اورتگا
اولین تجارت اورتگا
راه اندازی زارا
تغییر نام به علت تشابه با مشروب فروشی
سیاست ابتدایی زارا
تاسیس ایندیتکس؛ بزرگترین گروه فشن در دنیا
تاسیس اولین شعبه‌ برون مرزی
تولید عطر و ادکلن
مدیران فروشگاه‌های زارا عکس‌العمل مشتریان خود را به‌دقت زیر نظر می‌گیرند.
چابک بودن کارخانه‌های زارا
زارا و فست فشن
افتتاح های خاص زارا
فروشگاه گران قیمت زارا در نیویورک
اصالت طرح‌های زارا
حجب و حیای مالک زارا
ثروت و دارایی های اورتگا
زارا بدون تبلیغ!
استراتژی توزیع زارا
وجود ثبات و پایداری در هسته اصلی عملیات برند زارا
داشتن تعهد نسبت به مشتری و اولویت قرار دادن مشتری
داستان جالب همکاری زارا با مشتریانش
دوستدار محیط زیست و طبیعت
زارا چه محصولاتی تولید می کند؟
چالش های تجاری Zara در دوران ویروس کرونا
وضعیت زارا در حال حاضر
استراتژی پایان ناپذیر برند زارا
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x