پاورپوینت داستان یاهو (آپدیت ۱۴۰۰)

پاورپوینت داستان یاهو (آپدیت ۱۴۰۰)

پاورپوینت داستان یاهو (آپدیت ۱۴۰۰)

پاورپوینت-داستان-یاهو-(آپدیت-1400)

توضیحات:
پاورپوینت تاریخچه برند یاهو در ۷۲ اسلاید زیبای قابل ویرایش.
در این فایل پاورپوینت زیبا با داستان رشد و سقوط پیام رسان خاطره انگیز یاهو و دلایل افول آن آشنا خواهید شد.از رسیدن به محبوب ترین وب سایت جهان تا قطع دسترسی کاربران ایرانی و شانس خرید گوگل و فیسبوک و مدیریت های مختلف بر یاهو و واگذاری آن به ورایزن و شرایط آن در سالیان اخیر.
بخشی از متن پاورپوینت برند یاهو :
یاهو هم مانند بسیاری از غول‌های امروزی دنیای فناوری، نتیجه‌ خوش‌فکری دو دانشجو بود.جری یانگ و دیوید فیلو، دو دانشجوی دکترا در استنفورد، در سال ۱۹۹۴ مشغول کار روی رساله‌ خود بودند که ایده‌ یاهو به ذهن‌شان رسید.آن‌ها دانشجوهای رشته‌‌ مهندسی برق در استنفورد بودند که اکثر اوقات فراغت خود را به گشت‌وگذار در دنیای وب اختصاص می‌دادند.
یکی از رخدادهای مهم تاریخ یاهو، شانس خرید گوگل توسط آن‌ها بود. یاهو سال ۱۹۹۸ امکان داشت تا فناوری گوگل که توسط دو دانشجوی دیگر استنفورد، توسعه داده شده بود،را با پرداخت یک میلیون دلار خریداری کند. با این‌‌حال، دیوید فیلو که با بنیان‌گذاران گوگل مذاکره می‌کرد به آن‌ها پیشنهاد داد تا با مایکل موریتز صحبت کنند. درنهایت شرکت یاهو پیشنهاد خرید گوگل به مبلغ یک میلیون دلار را رد کرد.
تنها بخشی از برند یاهو که در آلتابا باقی ماند، همان یاهو ژاپن بود که در سال ۲۰۱۸ به‌صورت کامل به سافت بانک واگذار شد. سهام شرکت نیز در دوم اکتبر سال ۲۰۱۹ از بازار نزدک حذف شد. در تاریخ چهارم اکتبر، فرایند نقدسازی و انحلال کامل شرکت نهایی شدو تنها سرمایه‌ای جزئی از آن برای پرداخت مالیات احتمالی روی دارایی شرکت از سهام علی‌بابا باقی ماند.
سرویس‌های متنوع یاهو هنوز هم طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند. پورتال وب، سرویس ایمیل، خدمات خبری، مالی، گروه‌های آنلاین ، هنوز هم با نام یاهو فعالیت می‌کنند و آمار خوبی هم ازلحاظ تعداد کاربران دارند. یاهو در سال‌های متمادی رتبه‌های برتر الکسا را دراختیار داشت و آمار بازدیدکننده‌های آن به چند میلیارد کاربر می‌رسید.و با اینکه یکی از بدترین مدیریت‌های سیلیکون ولی را داشته، هنوز هشتمین وب‌سایت پر بازدید جهان است.
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x