دانلود مقاله نصب لینوکس

دانلود مقاله نصب لینوکس

دانلود مقاله نصب لینوکس

دانلود-مقاله-نصب-لینوکسلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵۹ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱۶
‏۱
‏چکیده:
‏در این تحقیق شما Red Hat linux‏ را نصب خواهید کرد.
‏شاید با نصب یک سیستم عامل بر روی کامپیوتر خود آشنا نباشید در این صورت نگران نباشید نصب سیستم عامل Red Hat linux‏ ماهیتا ساده واستفاده از ‌آن آسان می باشد و نیز ما شما را در انجام این کار یاری می دهیم.
‏ابتدا به شما کمک خواهیم کرد تا آماده نصب Red Hat linux‏ و در صورت لزوم پارتیشن بندی مجدد هارد دیسک کامپیوتر خود گردید. کا راصلی از وقتی شروع می شود که بر طبق آن Red Hat linux‏ را روی کامپیوتر خود نصب کنید و در صورت نصب گرافیکی آرم پنگوئن این سیستم عامل را بر روی صفحه خود مشاهده خواهید کرد ولی در این تحقیق لینوکس ما به صورت متنی نصب می شود و برای اجرا کردن دستوراتی که جلوی اعلان سیستم تایپ می کنیم آماده است.
‏مقدمه:‌
‏۱۶
‏۲
‏ابتدا « ابتدا تو را نادیده می گیرند، سپس مسخره ات می کنند و بعد با تو می جنگند. ولی در نهایت پیروزی از آن توست »
‏«گاندی»
‏در دنیای پر رمز و راز کامپیوتر هر روز باید شاهد یک تغییر و تحول جدید بود. هنگامی که Linus‏ به عنوان یک فرد تغییراتی در سیستم عامل یونیکس ایجاد کرد، هیچکس فکر نمی کرد این سیستم عامل که نام آن Linux‏ گذاشته شد، بتواند روزی رقیبی سرسخت برای بزرگترین شرکت کامپیوتری دنیا ( مایکروسافت ) باشد.
‏استفاده از کد باز در سیستم عامل Linux‏ و هسته امن این سیستم عامل از یکطرف و امکانات پر قدرت و استثنائی آن در شبکه و صرفه جویی در هزینه ها موجب انتخاب این سیستم عامل به عنوان سیستم عامل مرجع در اکثر کشورهای دنیا شده است.
‏هنگامیکه خبر استفاده از سیستم عامل Linux‏ را در دولت آلمان شنیدیم و اینکه مایکروسافت حاضر به تخفیف ۹۰% شده تا سیستم عامل Linux‏ توسط دولت آلمان انتخاب نگردد. واقعا شوکه شدیم .
‏بی شک این سیستم عامل قدرتمند آینده‌ای درخشان دارد. کارائی آسان دو چندان بر کاربران این سیستم عامل افزوده است. و استفاده از محیط های دلخواه نیزن یکی دیگر از رمز و رازهای این سیستم عامل می باشد که باعث علاقه وافر کاربران گردیده است.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x