افشای هکرها (دانلود رایگان)

افشای هکرها (دانلود رایگان)

افشای هکرها (دانلود رایگان)

افشای-هکرها-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۰ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏افشای ‏ هک و‏هکرها
‏هدف ما این است که با افشای “ترفندهای هکر” ‏استفاده کنندگان از اینترنت با دانش و ابزارهای مورد نیاز، آمادگی بهتری پیدا کنند ‏تا فریب ترفندهای هکر را نخورند.
‏پسوندهای پنهان فایلهای ویندوز
‏ممکن ‏است از این موضوع آگاهی نداشته باشید، اما حتی اگر به ویندوز بگویید که تمام ‏پسوندهای فایل را نشان دهد، هنوز هم فایلهایی وجود دارند که بطور پیش فرض مخفی ‏شده‌اند. همچنین هر برنامه نصب شده‌ایی می‌تواند پسوندها را پیکربندی کند تا پنهان ‏شوند. در اینجا در مورد چگونگی انجام این کار و همچنین دلیل اینکه چرا برخی از ‏پسوندهای پنهان می‌توانند برای تعدادی از کاربرهای کامپیوتر خطرناک باشند، مثالهایی ‏آورده شده است. به فرض اینکه شما قبلا ویندوز explorer ‏را برای نشان دادن تمام ‏پسوندهای پیکربندی کرده‌اید.
‏پسوندهای SHS
‏یک کپی از notepad.exe ‏بگیرید و آن را روی desktop ‏خود قرار دهید. Wordpad ‏را باز کنید. روی notepad.exe ‏کلیک کنید و آن را به سمت سند باز شده wordpad ‏بکشید. روی notepad.exe ‏کلیک کنید و ‏آن را به عقب به سمت desktop ‏بکشید. فایلی را که ایجاد شده است (Scrap) ‏به Readme.txt ‏تغییر نام دهید.
‏حالایک آیکن که نشان دهنده سند متنی است و ‏فایلی با نام مشخص readme.txt ‏بر روی desktop ‏شما وجود دارد کلیک کردن بر روی فایل
‏۲
‏فوق باعث می‌شود notepad ‏باز ‌شود. اگر این فایل یک Trojan ‏باشد، شما فریب ‏خورده‌اید و توسط آنچه که یک فایل متنی بی‌خطر بنظر می‌رسید آلوده شده‌اید. اگر ‏اجازه نمایش این پسوند داده می شد شما فریب فایل Readme.txt.shs ‏را نمی‌خوردید.
‏پسوندهای PIF
‏اگر سعی کنید تا notepad.exe ‏را به anything.txt.pif ‏تغییر نام دهید، تنها فایلی با نام anything.txt ‏روی desktop ‏خود خواهید دید. و این ‏بدین دلیل است که PIF ‏پسوند دیگری است که ویندوز بطور پیش فرض پنهان می‌کند. اگر ‏شما فایل را اجرا کنید برنامه اجرا خواهد شد، به خاطر اینکه ویندوز پسوندهای PIF ‏را ‏اجرا خواهد کرد حتی اگر آنها فایلهای اجرایی باشند.
‏پسوندهای SCR
‏پسوند ‏دیگری که باید مراقب آن بود SCR ‏است. کپی notepad.exe ‏خود را به notepad.scr ‏تغییر ‏نام دهید و روی آن کلیک کنید. Notepad ‏به عنوان یک فایل اجرایی اجرا خواهد شد. ‏بسیاری از افراد توسط هکرهایی فریب می‌خورند که account ‏یک قربانی را بدست ‏آورده‌اند. هکر email ‏یا هر نوع پیغامی را به تمام دوستان قربانی می‌فرستد که “این ‏صفحه نمایش جدید و بامزه را ببینید از خنده روده بر خواهید شد!” از آنجایی که این ‏پیغام از یک منبع مطمئن آمده، اکثر افراد فریب خورده و فایل SCR ‏را اجرا می‌کنند که ‏در نهایت به هکری ختم می‌شود که به کامپیوتر شما متصل شده است.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x