کامپیوترe bank 8 (دانلود رایگان)

کامپیوترe bank 8 (دانلود رایگان)

کامپیوترe bank 8 (دانلود رایگان)

کامپیوترe-bank----8-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۹ صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏۱
‏(‏۱‏)
e-bank
‏صرفه جویی زمان برای هر شخص خاصه بازنشتگان که دشواری در رفت و آمد دارند
‏با پیشرفت عمل تکنولوژی و افزایش رقابت مابین مؤسسات و شرکتهای تجاری هر روزه شاهد ارائه خدمات و امکانات بهینه از سوی مؤسسات خدماتی هستیم.
‏در کشورهای پیشرفته و آمریکا بدلیل اینکه بیشتر بخشها توسط بخش خصوصی اداره می شوند جهت جذب مشتریان از امکانات و ابزارهای جدید دخالت ویژه استفاده می نمایند.
‏یکی از مؤسساتی که تقریباً در تمام دنیا با هم در رقابت هستند بانکها می باشند و این مؤسسات مالی بدلیل اعتماد مردم و سپرده گذاری بیشتر توسط مردم سعی دارند تا سریع ترین و بیشترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. یکی از امکاناتی که این مؤسسات در اختیار مشتریان خود قرار دارند استفاده از کلیه خدمات و امکانات بانک بدون مراجعه مستقیم می باشد.
‏هدف از اجرای این طرح استفاده مشتریان از امکانات بصورت ۲۴ ساعته کاهش ترددهای شهری جهت انجام کارهای بانکی و پرداخت و دریافت و پرداخت هزینه های قبضها:
‏جلوگیری از حمل پول نقد در مسافرتها و امور بازرگانی
‏کمک به افراد مسن و بازنشسته که امکان خروج از منزل برای آنها مشکل
می باشد.
‏عدم تجمع در بانکها که هم باعث خستگی مراجعین و هم پرسنل بانک می شود.
‏و …
‏در این روش ابتدا از کامپیوتر و بوسیله وصل شبکه اینترنت استفاده می شود ولی جهت سهولت کاربا این سیستم مجریان این طرح امکان استفاده از این امکانات را تنها با یک تلفن مجهز به سیستم tone‏ برای مشتریان فراهم نمودند.
‏چندین دهه از راه اندازی این سیستمها در امریکا و اروپا گذشته است و امکاناتی که در مورد آنها بحث می نمائیم هنوز در کشور ما بطور کامل اجرا نشده.
‏۱
‏(‏۲‏)
‏امنیت و خصوصی بودن حساب شما و اطاعات آن برای بانک بسیار مهم است هرگاه از امکانات و سرویس های e – bank‏ استفاده کنید مطمئن باشید که شما از یک سیستم ایمن استفاده می کنید.
Bank on line:
‏حساب شما را در دسترس قرار می دهد بوسیله ارتباط مستقیم با بانک در هر کجا که دسترسی به اینترنت داشته باشید در هر زمان روز یا شب از طریق سایت www.Ameriean bank.com‏ برای دستیابی به حساب خود می بایست ID , password‏ خود را وارد کنید تا از لحاظ امنیتی دچار مشکل نگردید می توانید میزان جاری خود را کنترل کنید.
‏همچنین مفاصاحساب و میزان معاملات خود را نیز چک کنید.
‏و ما بین حساب های متفاوت حواله بفرستید.
‏برای صرفه جویی بیشتر در زمان می توانید اطلاعات مفاصاحساب خود را down load‏ کنید.
‏پرداخت قبض ها ‏ Bill – pay
‏از طریق سایت اینترنت می توانید براحتی در منزل خود قبوض خود را پرداخت کنید و دیگر به چک نیازی نیست. حتی می توانید جدول پرداخت ها را بطور اتوماتیک در اختیار داشته باشید و سپس آنرا (down loud)‏ کپی کنید و اطلاعاتی که از طریق (soft ware)‏ نرم افزاری در مونیتور شما ظاهر می شود آگاه گردید.
‏همچنین می توانید از طریق اطلاعات محاسبات مدیریتی نرم افزاری از مبلغ خود مطلع گردید.
‏بیست و چهار ساعت سرویس تلفن: ۲۴ Hr bank – by – phone

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x