۲۰۰۵ Delphiکار با (دانلود رایگان)

۲۰۰۵ Delphiکار با (دانلود رایگان)

۲۰۰۵ Delphiکار با (دانلود رایگان)

2005-delphiکار-با-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۰ صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏۱
‏ کار با ۲۰۰۵‏ Delphi
‏دلفی (۴۰۱) معرفی Delphin‏افرادی بی نظیر و قدرتمند از شرکت Bor Land‏است که ویژگی های منحصر به فرد ان “انعطاف پذیری Visud‏بودن شی گرایی و سادگی ان را نسبت به سایر محیط های برنامه سازی همچون Vb ‏ Ctt‏متماییز می نمایند دلفی بر اساس یک زبان شی گرای کامل به نام Pascad‏ Object‏تهیه شده است . با استفاده از دلفی قادر خواهیم بود تمام کارهای قابل انجام با سایر زبان های برنامه نویسی چون Ctt‏ وVb‏ را انجام داده و در عین حال با مشکلات کمتری در حین کار مواجه شوید. این ابزار شما را در تهیه و طراحی برنامه های کاربردی متنوع و همه منظوره با عملکرد بالا یاری میرساند . قبل از هر چیز لازم است تا نرم افزار دلفی را بر روی سیستم خود نصب نمایئد. ملزومات سیستمی مورد نیاز برای کار با Del Phi2005‏ عبارتنداز:
‏پردازنده پنتیوم با سرعت حداقل Mht‏۲۳۳
‏حداقل Mb64‏ حافظه اصلی ( Ram‏ )
‏حداقل Mb520‏ فضای خالی بر روی هلرد دیسک
‏سیستم عامل Windows Xp‏ یا ۲۰۰۰ و یا ۹۸
‏البته یکی از فریتهای بزرگ محیط Delphi 2005‏ این است که میتوانید در ان با زبانهای برنامه نویسی دیگری همچون ( ) نیز برنامه نویسی انجام دهید.
‏از انجا که کد نویسی از محیط دلفی عینا Syntax‏ مشابه با پاسکال را دارد از ذکر جزییات و روش های برنامه نویسی در این جا صرف نظر میکنیم و مبنای کار را بر اساس کلیات برنامه نویسی پاسکال اما در سطحی بسیار ساده تر ( بدلیل وژوال بودن ان ) قرار میدهیم.
‏کتابخانه وژوال دلفی شامل اشیاء از پیش اماده شدهای است که ویژگیهای مورد استفاده متداول در برنامه های کاربردی Windows‏ را برای ما فراهم بی سازند که این امر باعث کاهش فوق العاده زمان پیاده سازی و ازمایش برنامه ها میشود.
‏در کتابخانه اجزاء سازنده دلفی ۲۰۰۵ تب وجود دارند که همانطور که در شکل دیده راست محیط دلفی لیست شده اند.
‏این برگه (Tab‏) های موجود به شرح زیر میباشند:

‏۲
Standard Bde Lndy F10 Handievs
Additional Fnternetexpress Fndy Fn Tercepts
Win 32 Web Snap Fndy Misc

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x