ویژوال بیسیک کامپیوتر ۲۴ (دانلود رایگان)

ویژوال بیسیک کامپیوتر ۲۴ (دانلود رایگان)

ویژوال بیسیک کامپیوتر ۲۴ (دانلود رایگان)

ویژوال-بیسیک-کامپیوتر-24-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۱ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۲
‏مقدمه:
‏شرکت میکروسافت ویژوال بیسیک را براساس یک زبان برنامه‏‌‏نویسی که برای مبتدیان نوشته شده‏‌‏بود ساخت. زبان بیسیک بیشتر از ۳۵ سال به اشکال مختلف رایج بود. در واقع طراحان این زبان می‏‌‏خواستند یک زبان برنامه‏‌‏نویسی برای استفاده مبتدیان طراحی کنند. برنامه‏‌‏نویسان جدید می‏‌‏توانستند به سرعت از طریق بیسیک به برنامه‏‌‏نویسان ماهری تبدیل شوند. سایر زبان‏‌‏های آن روز شامل: کوبول، فرترن، اسمبلر، در مقایسه با بیسیک به کار بیشتری نیاز داشت. بیسک مخفف Beginner’s All-purpose Symbolic Instruction Code‏ ‏است.
‏زبان برنامه‏‌‏نویسی شامل یک یک مجموعه فرمان و گزینه‏‌‏هایی به‏‌‏نام آرگومان است که برای اعمال دستور به کامپیوتر استفاده می‏‌‏شود.
‏کامپیوترها هنوز نمی‏‌‏توانند زبان انسان را درک کنند زیرا زبان انسان توام با فرامین ابهام آمیز است که قابل درک توسط کامپیوتر نیست. زبان برنامه‏‌‏نویسی باید دقیق‏‌‏تر از زبان محاوره‏‌‏ای باشد.
‏یادگیری زبانهای برنامه‏‌‏نویسی آسان‏‌‏تر از زبانهای خارجی است. زبانهای کامپیوتر غالباً کمی بیش از ۳۰۰ فرمان دارند که بیشتر آنها لغات قابل فهم می‏‌‏باشند.
‏با وجودی که زبان بیسیک برای مبتدیان طراحی شد اما یک برنامه بیسیک هنوز به صورت مرموز بود و به مطالعه نیاز داشت.
‏برنامه قالباً شامل چند فایل مرتبط با هم است به همین دلیل گاهی با لغت Application‏ به‏‌‏جای همه فایلهای برنامه مواجه می‏‌‏شوید.
‏ویژوال بیسیک به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از اصلی‏‌‏ترین زبانهای برنامه‏‌‏نویسی کاربردی می‏‌‏باشد. در حالی که رقیبان آن مانند: Power Builder‏ به سختی در تقلا هستند تا فاصله خود را با ویژروال بیسیک حفظ کنند. هیج زبانی همانند ویژروال بیسیک دارای کاربر نیست. برنامه‏‌‏نویسان با استفاده از ویژروال بیسیک وVBScript ‏ طلایه داران توسعه نرم‏‌‏افزار هستند.
‏با ارائه هر نسخه جدید توسط میکروسافت؛ قابلیتهای VB‏ به توسعه دهندگان امکان ایجاد برنامه‏‌‏های کاربردی تطبیق پذیرتری میدهد. VB‏ نسخه۵ در واقع چاشنی انفجاری در بازار کنترلهای اکتیوایکس بود.
۲
VB‏ نسخه ۶ توازنی بین DHTML‏ و توسعه برنامه‏‌‏های کاربردی مبتنی بر com‏ ایجاد کرد.
‏اکنون ایجاد یک برنامه‏‌‏ی کاربردی در VB‏ با انتخابهای منحصر به فرد متعددی همراه ‏‌‏شد که کاربر می‏‌‏تواند از میا آنها انتخاب خود را انجام دهد. برای مثال Application IIS‏ به برنامه‏‌‏نویسان VB‏ در ایجاد برنامه‏‌‏های کاربردی که در سرویس دهنده‏‌‏های web‏ مقیم هستند کمک می‏‌‏کند. این برنامه‏‌‏ها به درخواستهای کاربران از طریق صفحات HTML‏ واکنش نشان می‏‌‏دهند. برنامه‏‌‏های کاربردی DHTML‏ در درون VB‏ انعطاف پذیری بسیار زیادی دارند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x