پروپوزال تحلیل ارتباط مدل تعالی EFQM و کارت امتیازی متوازن BSC

پروپوزال تحلیل ارتباط مدل تعالی EFQM و کارت امتیازی متوازن BSC

پروپوزال تحلیل ارتباط مدل تعالی EFQM و کارت امتیازی متوازن BSC

پروپوزال-تحلیل-ارتباط-مدل-تعالی-efqm-و-کارت-امتیازی-متوازن-bsc

توضیحات:
پروپوزال پایان نامه رشته مدیریت با موضوع تحلیل ارتباط مدل تعالی EFQM و کارت امتیازی متوازن BSC، در قالب فایل word و در حجم ۲۱ صفحه، به همراه فهرست منابع و مآخذ.

نکته: این
فایل حاوی فصل اول (کلیات تحقیق) و فصل سوم (روش تحقیق) و فهرست منابع
پایان نامه ای با همین موضوع می باشد که می تواند در تدوین پروپوزال و یا
پروژه درس روش تحقیق مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
مایکل دل که در سال ۱۹۹۸ میلادی به عنوان مدیر نمونه‌ی سال انتخاب گردید معتقد است، مهم‌ترین عامل در موفقیت شرکت، توجه به تغییرات محیط، رویدادهای احتمالی، ریسک‌ها و مشکلات کسب و کار و داشتن برنامه‌ی مدون(استراتژیک) برای یافتن راه‌های کاراتر بوده است.
توسعه دهندگان کارت امتیازی متوازن ادعا دارند که این متدولوژی می تواند فاصله بین توسعه استراتژی و تحقق آن را پر نماید .( Ahn , 2001)  بنابراین بی سبب نیست که سیستم های مدیریتی مانند کارت امتیازی متوازن ( BSC ) روز به روز با اقبال بیشتری از طرف سازمان ها روبه رو می شود ،
به طوریکه تحقیقات نشان می دهد حدود ۷۰ درصد شرکت های آمریکایی از کارت امتیازی متوازن     ( BSC ) بهره برده اند یا در صدد استفاده از آن هستند( Management Encyclopedia ).
تحقیقات آکادمیک نیز اهمیت این موضوع را نشان می دهد به طوریکه تحقیقات زیادی در زمینه کارت امتیازی متوازن انجام شده است تا آنجا که فقط پدید آورندگان کارت امتیازی متوازن تا سال۲۰۰۵  به انتشار۶  مقاله در مجله بازنگری کسب و کار هاروارد ( به غیر از مقالاتی که در سایر مجلات به چاپ رسانده اند ) در زمینه کارت امتیازی متوازن پرداخته اند آنها  همچنین ۳ کتاب در این زمینه توسط انتشارات دانشگاه هاروارد در سال های ۱۹۹۶ ، ۲۰۰۱ ، ۲۰۰۴ به چاپ رسانده اند.  
از طرف دیگر مدل تعالی سازمان EFQM که با تکیه بر اصول TQM و فرهنگ بهبود مستمر در سازمان ایجاد شده است در نگاه خود به عملکرد سازمان تمام ذینفعان را مد نظر قرار داده است .
در بیان اهمیت تحقیق در مورد این مدل همین بس که هزاران شرکت در بخش عمومی و خصوصی ، مدل تعالی EFQM را در فرآیند مدیریت خود به کار برده اند و این مدل مبنای جایزه ملی کیفیت بسیاری از کشور های جهان از جمله ایران است.
یکی از موضوعاتی که در ادبیات بر روی آن کم کار شده و یک خلاء تحقیقاتی در آن احساس میشود همراستاسازی و یکپارچه سازی این دو مدل است ،( Kanji , 2002 ; Ahn , 2001 )  ، به  طوریکه بتوان از نقاط قوت دو مدل برای پوشش نقاطی که در آنها کمتر قوی هستند استفاده نمود . در همین راستا ، موضوع دیگری که در این تحقیق گنجانده شده ارائه روشی است که با آن بتوان این دو مدل را همراستا نمود.

فهرست مطالب:

فصل اول: آشنایی با موضوع تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- عنوان تحقیق
۱-۳- هدف تحقیق
۱-۴- ضرورت انجام تحقیق
۱-۵- روش تحقیق
۱-۶- قلمرو تحقیق
۱-۷- محدودیتها و مشکلات تحقیق
۱-۸- واژگان تحقیق
۱-۹- روش گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات
۱-۱۰- طول مدت اجرای تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه
۳-۲- روش تحقیق
۳-۳- دامنه تحقیق
۳-۳-۱- سطح تحلیل
۳-۳-۲- محور اصلی تحلیل
۳-۳-۳- واحد تحلیل
۳-۴- روش گردآوری اطلاعات
۳-۵- ابزار های گردآوری اطلاعات
۳-۶- پایایی و روایی پرسش نامه
۳-۶-۱- روایی
۳-۶-۱- پایایی
۳-۷- جامعه آماری ، روش نمونه گیری و حجم نمونه
۳-۸- روش های آماری مورد استفاده
۵-۴- فهرست منابع 
۵-۴-۱- فهرست منابع فارسی
۵-۴-۱- فهرست منابع انگلیسی
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x