پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان

پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان

پرسشنامه-مدیریت-ارتباط-با-مشتریان

توضیحات:
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتریان (۱۳۹۱)، در قالب فایل word، شامل ۶ گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده شده. این پرسشنامه فاقد مولفه است.

شیوه نمره گذاری این پرسشنامه از نوع طیف لیکرت می باشد. در این پرسشنامه هر چه جمع امتیازات پرسشنامه بالاتر باشد، بیانگر اعمال قوی تر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در سازمان مورد بررسی می باشد. عکس این قضیه نیز صادق است.

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x