پاورپوینت نرمشهای آمادگی جسمانی و فاکتورهای آن

پاورپوینت نرمشهای آمادگی جسمانی و فاکتورهای آن

پاورپوینت نرمشهای آمادگی جسمانی و فاکتورهای آن

پاورپوینت-نرمشهای-آمادگی-جسمانی-و-فاکتورهای-آنلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۵۵ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
) اَلصِحه اَفضَل اَلنَعم )
سلامتی بالاترین نعمتها است
حضرت علی (ع )
نرمشهای آمادگی جسمانی و فاکتورهای آن
مقدمه
اهمیت فعالیت بدنی به عنوان بخش مکمل یک زندگی سالم گسترش یافته و شواهد علمی از فواید سلامت بخش تمرین و ورزش در حال افزایش است. بررسی ها نشان می دهند که فعالیت بدنی با تکرار ، شدت ، مدت مناسب و بر اساس برنامه های منظم ، مزایای قابل توجه دارد. حفظ سطح مناسبی از عناصر آمادگی جسمانی مانند استقامت قلب و عروق ، قدرت و استقامت عضلانی ، ترکیب بدنی و انعطاف پذیری ، در کاهش خطر بیماری های قلبی ، فشار خون ، دیابت ، پوکی استخوان ، چاقی ، و ناراحتی های روانی (افسردگی) مؤثر است. کاهش میزان موارد حمله ی قلبی و حفظ عملکرد مستقل در پیری از مزایای تمرینات منظم است. به علاوه افراد دارای فعالیت جسمانی نسبت به افراد غیر فعال از طول عمر بیشتری برخوردارند.
آ مادگی جسمانی چیست؟
آمادگی جسمانی عبارت است از توانایی زیستن به عنوان موجودی متعادل و کامل. و یا آمادگی جسمانی را می توان انجام دادن کارهای روزمره بدون خستگی و صرف انرژی زیاد تعریف کرد…..  یک فرد علاوه بر سلامت جسمانی باید دارای صفاتی چون رفتار نیکوی انسانی مبتنی بر اصول اخلاقی برخوردار باشد. برنامه های تربیت بدنی به طور جدی آمادگی جسمانی را مورد توجه قرار داده و در بهبود آمادگی و تندرستی کلی نیز تلاش می کند.
آمادگی جسمانی به مفهوم وسیع کلمه عبارت است از : ظرفیت هر فرد برای تولید انرژی ( فرایندهای هوازی ، غیر هوازی و انتقال اکسیژن) توانایی او از نظر کارکردهای عصبی و عضلانی ( قدرت ، هماهنگی ، تکنیک ) قابلیت تحرک در مفاصل و ظرفیت شخص از نقطه نظر فاکتورهای روانی (انگیزه، تاکتیک ) هدف بدنسازی ایجاد راندمان بهتر در کار عضلانی و تامین نیازهای حرکتی می باشد. در اثر تمرینات بدن سازی حرکات بدن منظم و هماهنگ شده و خستگی دیر تر ظاهر می شود .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x