ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی ۴۸ ص Copy

ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی ۴۸ ص Copy

ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی ۴۸ ص Copy

ملاقات-با-مشتری-قبل-از-طراحی-یک-پروژه-مسکونی-48-ص--copyلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۹ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏ملاقات با مشتری
‏مقدمه
‏قبل از طراحی یک پروژه مسکونی طراح باید چند کار مقدماتی را انجام دهد که هر کدام شامل جمع آوری سازماندهی و ارزیابی اطلاعاتی است که اساس مراحل بعدی طراحی را تشکیل می دهند. ملاقات و گفتگو با مشتریان معمولا اولین کار در مرحله تحقیق و آماده سازی بوده که در این فصل به تفصیل پیرامون آن بحث می نماییم.
‏دیگر اعمال مقدماتی بیشتر مربوط به خود محل بوده و عبارتند از :‏
‏بدست آوردن ابعاد و اندازه های مکان مورد نظر
‏؟؟؟؟؟ bare sheet‏ و نقشه پایه با مقیاس مشخص
‏ارزیابی و تحلیل مکان و بالاخره
‏نوشتن برنامه طرح که جملگی در فصول ۶ و ۷ ارائه خواهد شد.
‏ملاقات و گفتگو با مشتریان گام مهمی است چون زمینه تضمین مراحل طراحی را فراهم می کند‏. در این جاست که طراح با اطلاعات لازم در مورد خواسته ها و نیازهای مشتریان در مورد مکان طراحی آشنا می شود. چنانچه این ملاقاتها به درستی انجام شود نحوه تعامل ‏بین طراح و مشتریان را در اداه مراحل طراحی مشخص خواهد شد. برخورد صادقانه و شفاف هر یک از دوطرف جهت اعتماد سازی و احترام متقابل بین آنها بسیار مهم است. در این فصل راهکارهای شروع مثبت و سازنده پروژه که شامل آگاهی در مورد طراح اولین تماس با مشتری ملاقات با مشتریها و تنظیم یک پیش طرح حاوی خدمات طراحی است، ارائه می گردد. تمام این موضوعات و اعمال اساس تعامل حرفه ای ‏و لذت بخش بین طراح و مشتریان می باشد.
‏آشنایی با طراح
‏راههای احتمالی زیادی برای آشنایی ابتدایی مشتریان با طراح وجود دارند که معمولا با کسب آگاهی اولیه پیرامون طراحی و اطلاعات شغلی اساسی در مورد طراحی (حقیقی) و یا شرکت طراحی (حقوقی) مربوطه شروع می شود. این فرآیند آشنایی باید آنقدر برای مشتری بالقوه آسان و جالب توجه باشد تا وی را وادار به پیگیری از طریق تلفن یا حضور در دفتر کار طراح بنماید. مشتریان از راههای مختلفی می توانند با شرکت طراحی آشنا شوند که اهم آنها عبارتند از: تبلیغات، بروشور، وب سایت، تابلوی محل کار و بالاخره تبلیغ کلامی. از این رو طراحی باید از راههای مختلف جهت ارتباط با مشتریان
‏استفاده نماید به گونه ای که نگاه و فکر آنها را جهت پیگیری خدمات طراحی جلب نماید. تبلیغات مالکین منازل می توانند از طریق تبلیغات موجود در روزنامه ها، مجلات محلی یا برنامه های رویدادهای ورزشی یا موسیقی یا از طرق تلویزیون و رادیوی محلی بایک شرکت طراحی آشنا شوند.
‏اندازه و محتوای این گونه تبلیغات کوتاه و مختصر بوده به طوری که با چند کلمه و تصویر جذاب توجه مشتری را به خود جلب می نمایند. باید این تصاویر تبلیغاتی خیلی جالب باشند چون اولین چیزی هست که نگاه مشتری به آن افتاده و د‏یگر اینکه آنها می توانند تا حد زیادی بیانگر احساس و سبک کار طراح باشند. در هر موقع ممکن؛ بهتر است یک طراح گرافیک حرفه ای یا شرکت تولیدی را برای تولید یک آگهی مناسب برای این منظور استخدام نمود. آگهی و تبلیغات علیرغم پر هزینه بودن آن در بعضی موارد توانایی جلب نگاه مشتریان زیادی را دارد.
‏بروشور: ‏دفترچه یا جزوه ای است که حاوی اطلاعات مهم یا تبلیغاتی در مورد چیزی است و ؟؟؟؟ مفیدی برای شرکتهای طراحی است که می تواند از طریق پست یا تحویل مستقیم به مشتریان در اختیار آنها قرار گیرد. در این دفترچه علاوه بر درج اطلاعات مهم تبلیغاتی فلسفه طراحی، فرآیندی و تعرفه هزینه های مربوطه نیز درج می گردد تصویر ۱-۵ البته ظاهر و طرح بندی بروشور در برقراری ارتباطی موثر و ایجاد انگیزه در مشتری بسیار مهم می باشد.
‏وب سایت: ‏در عصر الکترونیک شبکه اطلاعاتی اینترنتی لازم شغلی بدل شده است هر وب سایتی در اصل یک نسخه دیجیتالی از یک بروشور است.
‏با:
‏از مزایای اضافی وب سایت به روز بودن و پیوند های متعدد هر سایت و در نتیجه امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر را نام برد.
‏تصویر ۱-۵ نمونه ای از بروشور یک شرکت
‏تابلوی محل کار:‏ روش موثر جهت جلب مشتریان نصب تابلوهای کوچک و در عین حال جذاب در محل کار است.
‏تبلیغ کلامی: ‏در نهایت یکی از بهترین راههای اطلاع رسانی و آشنایی مشتریان با حرفه طراحی و یا هر حرفه دیگر شنیدن تجربیات مشتریان قبلی و کسانی است که با طراح به نوعی برخورد داشته یا کار کرده اند. شاید بهترین شکل آگهی رسانی داشتن مشتریان قبلی باشد که ؟؟؟؟؟ مثبت کارتان را به دوستان یا آشنایان خود بازگو می نمایند. بنابرانی کامل کردن کیفیت کار و حفظ روابط مستمر با مشتریان سابق برای یک طراح بسیار مهم است. ملاقات طی تعطیلات سالانه یا ارسال جدید ترین کارها برای مشتریان سابق می تواند آنها را در جریان وضعیت شغل حرفه ای قرار داده و احساس نمایند که هنوز برای شما ارزش دارند.
‏تصویر ۲-۵ شبکه اینترنت بهترین مکان برای ارتباط با عامه مردم است.
‏اطلاعات بدست آمده
‏روشهای قبلی ارتباطی با مردم از جمله راههای ‏انتخابی آگاهی رسانی مشتریان در مورد طراح یا شرکت طراحی است. با این اشکال متنوع ارتباطی و نیز با تهیه اطلاعات ‏اساسی در مورد طرح یا شرک طراحی همچون خدمات قابل دسترس علت و فلسفه طراحی فرآیند طراحی و تعرفه هزینه های می تون علاقه و انگیزه مشتریان بالقوه را بر انگیخت میزان معرفی و ارائه این اطلاعات تا حد زیادی بسته به وسایل ارتباطی مورد استفاده مخاطب مورد نظر زمان و مکان قابل استفاده و در نهایت مقدار بودجه تخصیص یافته تغیر می نماید. آگهی و تابلوی محل کار کمترین و بروشور و وب سایت ها بیشترین فرصت را جهت اطلاع رسانی در اختیار طراح یا شخصی که می خواهد کارش را به بازار معرفی نماید قرار می دهند.
‏خدمات قابل دسترس: ‏ آگهی، بروشور، وب سایت، تماماً بایستی نوع و نحوهخ دمات ارائه شده توسط شرکت طراحی یا طراح را به اطلاع مشتریان بلقوه برساند. اهم این اطلاعات عبارتند از: طراحی، ساخت که در ارتباط با سازه هایی چون تارس، دک و حفاظهاست. کاشت (درمورد گیاهان) و مراقبت و نگهداری (درمورد مراقبت مستمر منظره و محوطه بعد از ساخت و کاشت گیاهان در آن) می باشد. مشتریان بالقوه بایستی بدانند که شرکت طراح تا چه اندازه قادر به پوشش این خدمات گسترده ومتنوع است چون از این دیدگاه قوت و ضعف بسیاری از شرکتها شناخته می شود.
‏یک شرکت طراح‏ منازل مسکونی را که کلیه خدمات طراحی، ساخت، کاشت گیاهان و مراقبت و نگهداری را با هم انجام می دهد شرکت طراح و سازنده یا تمام خدماتی می نامند. مزیتی که چنین شرکتی دارد اینست که می تواند یک بسته هماهنگ خدماتی را به مشتریان خود عرضه نماید و از این رهگذر جریان ملایمتر و خالی از کشمکش و افت و خیزی را از هر مرحله به مرحله بعدی ایجاد نماید. شرکتهای دیگر تنها خدمات طراحی را به عهده گرفته و سپس با پیمانکاران منظره دیگر برای اجرای مراحل دیگر ‏وارد عمل می شوند.‏ کیفیت کار چنین شرکتهایی معمولا عالی است چون از پرداختن به مسائل دیگر همچون ارزیابی گیاهان یا دیگر مصالح ساختمانی ؟؟؟ بوده و وقت خود را روی پیدا کردن طرحهای تازه و تزریق خلاقیت روی کارهای خدو می نمایند. بنابراین هر شرکت باید سابقه و قابلیتهای حرفه ای خود را به مشتری مطرح نماید تا آنها خود انتخاب کننده نوع شرکت تخصصی یا تمام خدماتی باشند.
‏فلسفه طراحی: ‏مشتریان همچنین بایستی با فلسفه طراحی طراح یا اصول و ارزشهای اساسی که طراحی در پروژه های طراحی خود بکار می برد آشنا شوند. فلسفه های طراحی مفاهیم و احساساتی هستند که همچون زیبا شناسی یا آنچه که باعثص می شود تا طراح خوب شناخته شود درک و شناخت مزایای طرح اهمیت به فضای بیرون ساختمان مباشرت و نظارت زیست محیطی سبک یا سبکهای انتخابی مواد و مصالح انتخابی( گیاهی و ساختمانی) و بالاخره روش برخورد و کار با مشتریان طراح بایستی فلسفه طراحی طراحانی را پیدا نمایند که فلسفه های طراحی آنها با طرز فکر و باورها و ارزشهای شخصی آنها در مورد طراحی منظره هماهنگی داشته باشد.

 

دانلود فایل

 

اختلالات اضطرابی
اضطراب
علایم و نشانه های اضطراب را می توان در دو گروه نشانه های فیزیکی و علایم روانشناختی (Psychologic) جای داد
نظریه های اضطراب
اختلال اضطراب فراگیر یا منتشر(GAD)
اختلال هراس و گذر هراسی
اختلال گذرهراسی
اختلالات فوبی
Specific Phobia
اختلال وسواسی- جبری
اختلال استرس پس از سانحه
تشخیص های پرستاری

  • معرفی کتاب پنج نفری که در بهشت ملاقات می کنید و نکات طلایی از کتاب همراه با نظر خوانندگان
  • دانلود فایل صوتی کتاب صوتی پله پله تا ملاقات خدا دکتر عبد الحسین زرین کوب آذر ماه ۱۴۰۲ پادک
  • خرید ارزان ادبیات نظری تحقیق مشتری، انواع مشتری، مدل های رضایت مشتری
  • نقشه های اتوکد ساختمان مسکونی ۳ طبقه به همراه فایل پاورپوینت ضوابط و قوانین شهرداری در طراحی مسکونی
  • نقشه های اتوکد ساختمان مسکونی ۲ طبقه به همراه فایل پاورپوینت ضوابط و قوانین شهرداری در طراحی مسکونی
  • نقشه های اتوکد ساختمان مسکونی ۴ طبقه به همراه فایل پاورپوینت ضوابط و قوانین شهرداری در طراحی مسکونی
  • پروژه درس طراحی معماری ۱ با موضوع طراحی خانه مسکونی ویلایی دوبلکس
  • دانلود مقاله در مورد طراحی قبل از شکل گیری در شکل دهی فلز ۲۴ ص
  • تحقیق تکنولوژی اجراء در سد خاکی با هسته رسی ۱۶ ص Copy ( ورد)
  • تناسبات هندسی در معماری و استفاده از نسبت طلایی ۱۳ ص Copy
  • دانلود مقاله ماشین های راه سازی ـ لودر LI20E شرکت هپکو ۱۲ ص Copy
  • تحقیق اطلاعاتی در مورد سازه های ماکارونی ۱۷ ص Copy
  • تحقیق ارائه راهکارهایی برای صرفه جویی در مصرف انرژی ۱۲ ص Copy
  • تحقیق اتصال خورجینی و ضرورت تغییر در نگرش‌ها ۱۰ ص Copy
  • تحقیق آشنایی بامعماری اسلامی درب و پنجره های سنتی ۳۰ ص Copy
  • تحقیق بررسی تاثیر برنامه سوم توسعه بر نرخ بیکاری ۵۰ ص Copy
  • تحقیق بررسی ایمنی حمل و نقل در کشور آمریکا ۲۸ ص Copy
  • تحقیق چگونه به موضوع نما در معماری بیندیشیم ۱۷ ص Copy ( ورد)
  • دانلود مقاله وسایل اندازه گیری انواع سطوح و شیب ها ۲۰ ص Copy
  • پروژه سازه های فولادی (نمونه پروژه: ساختمان مسکونی ۶ طبقه)
  • تحقیق بررسی مزیت نسبی و پایداری درآمد صادرات عسل ایران Copy
  • تحقیق بررسی قطعات و عملکرد آلترناتور نیسان جونیور ۲۰۰۰ Copy
  • تحقیق بررسی عناصر طبیعت در ساخت صور خیال بیدل دهلوی Copy
  • خرید ارزان ادبیات نظری تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد
  • تحقیق بررسی تطبیقی جرایم رایانه ای در حقوق ایران و ژاپن Copy
  • تحقیق تاًثیرات تقویت تراکمی بر روی استحکام برشی تیرهای پل بتن مسلح ۶۲ ص Copy
  • تحقیق چگونگی برنامه ریزی برای فضاهای آزاد درون شهری ۲۰ ص Copy ( ورد)
  • 0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x