مقاله درمورد ویژگی Remote Installaion service

مقاله درمورد ویژگی Remote Installaion service

مقاله درمورد ویژگی Remote Installaion service

مقاله-درمورد-ویژگی-remote-installaion-serviceلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۲
‏ویژگی Remote Installaion service
RIS ‏از سرویسهای اختیاری می باشد ، که اولین بار همراه باویندوز NT ‏ارائه شد ، طراحی آن به گونه ای است ، که با استفاده از ویژگی های مزبور بتوان آرایش تشکیلاتی نگارش prfessional‏ ویندوز را به آسانی به سرویس گیرنده های مختلف اعمال کرد ، این سرویس در Active Directory‏ قرار گرفته است ، و برای عملکرد خود نه تنها به AD ‏ ، بلکه به DNS ‏ و DHCP ‏در ویندوز ۲۰۰۰ نیز دارد .
‏با استفاده از RIS ‏ ، می توانید بدون اینکه کامپیوتر های مورد نظر را مشاهده کنید ، تعیین کنید کدام یک ازآنها با پارامترهای خاص و تعیین شده پیکربندی شوند . پارامترهای مزبور در Active Directory ‏ ذخیره شدند . وقتی کاربر به سیستم وارد می شود ، روند نصب به کامپیوتر اعمال خواهد شد . با استفاده از گزینه Automatic setup ‏ ، می توان کاری کرد که روند نصب کاملاً به صورت خودکار انجام شود . طبق تعریف کاربر فقط گزینه های تنظیم خودکار را در اختیار خواهد داشت ، اما در Active Directory ‏ می توانید سیاست ارائه شماره های عضویت را طوری در حوزه مورد نظر تعیین کنید ، که گزینه های بیشتری هنگام نصب ارائه شود .
RIS ‏ از طریق راه اندازی سیستم با استفاده از دیسکی کار میکند ، که حاوی تصویر داده های موجود در د‏ی‏سک سخت نمونه می باشد ( یعنی شبیه همان تصویرهایی که توسط sysprep ‏ مورد استفاده قرار می گیرد ) . این کار از طریق شبکه صورت می گیرد . از آنجا که برای این کار از تصویر داده های موجود در دیسک سخت نمونه استفاده می شود ،‌ باید سرویس گیرنده هایی که از یک تصویر مشترک استفاده میکنند ، دارای پیکربندی سخت افزاری یکسانی باشند . سرویس گیرنده ها همچنین باید آداپتور شبکه ای داشته باشد . به جای آن سرویس گیرنده ها می توانند نوعی دسک فلاپی را مورد استفاده قرار دهند ، که ارتباط سرویس دهنده
‏۲
RIS ‏ با تصویر سیستم عامل را بر قرار کند .
‏وقتی سیستم به این صورت راه اندازی شود ، ابتدا سرویسهای DHCP ‏ را از سرویس دهنده DHCP ‏ سپس خدمات مزبور را از سیستم عامل در خواست می کند . این کار از طریق تکنولوژی راه اندازی از راه دور PXE ‏ صورت می گیرد . PXE ‏ از مشحصه های اینتل برای سیستم عامل می باشد ، که برای راه اندازی کامپیوتر از راه دور مورد استفاده قرار می گیرد ، و بخشی از این کارمان Wired for Management ‏ آنها می باشد .
‏برای اطلاع از سازگار بودن اینکه آیا آداپتور شبکه ای که در اختیار دارید ، با RIS‏ ، پیغامهایی که هنگام راه اندازی سیستم ظاهر می شود ، را مورد بررسی قرار دهید . هنگامی که کامپیوتر را روشن می کنید ،‌ باید پیغام PXE boot ROM ‏ ‏ظاهر شود، و شمارش نگارش PXE ROM ‏ را نشان دهد . نگارش ۹۹c ‏ . و بالاتر PXE ROM ‏ مورد پشتیبانی RIS ‏می باشند . اگر نگارش پایین تری را در اختیار دارید ،‌ در رابطه با بررسی امکان دستیابی به نگارش بالاتر ، با شرکت وتولید کننده سخت افزار خود مشورت کنید .
‏در حال حاضر RIS‏ نصب ویندوز ۲۰۰۰ سرور را پشتیبانی نمی کند . پشتیبانی کامپیوتر های قابل حمل نیز با مشکلات زیادی مواجه است . نمی توانید RIS‏ را با کارتهای آداپتور شبکه pcmcia ‏ یا کارت های شبکه مبتنی بر PC CART ‏ مورد استفاده قرار دهید . با این خال بعضی از ایستگاههای استقرار ( Docking Staion

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x