مقاله درمورد اکسل ۲۰۰۲

مقاله درمورد اکسل ۲۰۰۲

مقاله درمورد اکسل ۲۰۰۲

مقاله-درمورد-اکسل-2002لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۸ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏چکیده :
‏در این مقاله سعی بر آن شده است با اجزای محیط کاری Excel‏ آشنا شویم و به ترتیب توضیحاتی درباره نوار عنوان ، نوار منو، نوار ابزار، نوار فرمول داده شده است.
‏در ادامه کارپوشه‌‌ها، کاربرگها و سلولها را مورد بررسی قرار می‌‌دهیم و نحوه عملیات بر روی سلولها و چگونگی تغییرات محتویات سلولها را توضیح می‌‌دهیم.
‏در این مقاله با این موضوع که چگونه توسط ویژگی Auto correct‏ اشتباهات تایپی خود را بدون انجام کار اضافی تصحیح نمائیم.
‏از عناوین دیگر این مقاله مدیریت کاربرگهاست که در آن چگونگی ایجاد یک کاربرگ جدید، حذف یک یا چند کاربرگ و تغییر نام یک کاربرگ را نمایش می‌‌دهیم.
‏از دیگر خصوصیات مهم Excel‏ که در اینجا بحث شده است نمودارها و روش ترسیمی آنها و همچنین کار با توابع و کاربردهای آنهاست.
‏ ‏مقدمه
‏معرفی Excel2002‏:
‏مایکروسافت excel2002‏ یک صفحه گسترده فوق‌‌العاده نیرومند است که امکان ذخیره‌‌سازی و تجزیه و تحلیل ارقام و داده‌‌ها را با استفاده از توابع متعدد و ابزارهای تعبیه شده در آن فراهم نموده و قابلیت به اشتراک‌‌گذاری داده‌‌ها را برای کار گروهی دارد.
Excel‏ با داشتن بیش از صد نوع قالب نموداری قابل انتخاب، ابزار قدرتمندی برای ترسیم نمودارهای آماری است و علاوه بر آن امکان ترسیم، ویرایش و افزودن اشکال گرافیکی و تصاویر در آن پیش‌‌بینی شده است. از قابلیت‌‌های دیگر excel‏ می‌‌توان به وجود پیمانه Visual Basic Application‏ برای امکان برنامه‌‌نویسی کاربردی به زبان Visual Basic‏ اشاره نمود به بیان بهتر ویرایشگر کاربردی Visual Basic‏ در درون excel‏ تعبیه شده است.
‏در ۲۰۰۲‏ excel‏ نسبت به نگارش‌‌های قبلی ویژگی‌‌های جدیدی افزوده شده و برخی از موضوعات دستخوش توسعه و تحول قرار گرفته‌‌اند مانند شخصی‌‌سازی منوها برای سهولت‌‌کار، تعدد دستیار آنیس، و افزوده‌‌شدن نوار ابزار Clip board‏ به نوارهای ابزار که امکان انتقال و کپی نمودن ۲۴ موضوع را در Clip board‏ فراهم نیاورده جزء مزایای excel‏ می‌‌باشد.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x