مقاله اولتیما ۸ word

مقاله اولتیما ۸ word

مقاله اولتیما ۸ word

مقاله-اولتیما-8-wordلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۱ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
Ultima 8-PEC
‏اولتیما‏ ۸‏ یک نمونه پردوام از سسترون ۸‏ (celestron8)‏ ‏پایه دار شاخه ای می باشد. اولتیما ۸‏ از یک موتور راه انداز Byers‏ دنده حلزونی منفرد استفاده می کند و یک شفت قطبی کاهش یافته ۲-۵/۸”‏ دارد
‏به منظور حمل و نقل آسان، اولتیما دو دستگیره حمل کننده دارد که هر‏ بروی‏ کدام یک شاخه پایه قرار دارند. بعلاوه اولتیما با روکش های Starbright‏ مورد قبول واقع شده است که یک روکش بهبود یافته چند لایه آلومینیومی بر روی آینه های اولیه و ثانویه است که انعکاس پذیری را افزایش می دهد.
‏روکش Star bright‏ همچنین شامل روکش ضد انعکاس می باشد که بر روی هر دو بخش سطح اصلاح کننده کشیده شده که باعث انتقال حداکثر نور می شود.
‏اولتیما در سه‏ جعبه عرضه می شود. یک جعبه شامل تلسکوپ با کلیه لوازم استاندارد مربوط به آن است که عبارتند از:
‏سر عدسی ۳۰mm‏ میل متری ۱-۱/۴” Plossl
۱-۱/۴”‏ Visual Back
۱-۱/۴”‏ Star Diagonal
‏راه انداز PEC
‏ردیاب Polaris‏ ۵۰۸۰‏ زاویه قائمه / صاف (۱۸۰o)‏ با؟ متری
‏تنظیم کننده عرضی (DLA) Deuxe
‏باتری آلکالاین ۹ ولت
‏در پوش
‏بسته پیچ
‏آچار شش سو
‏۲
‏جعبه های دوم و سوم شامل Wedge‏ (گوه) و tripod‏ (سر پایه) که آنها نیز لوازم استاندارد هستند می باشد تنظیم کننده عرضی Deluxe‏ نیز بر روی wedge‏ (گوه) نصب شده است.
‏باز کردن جعبه Ultma 8
Wedge‏ (گوه)‏، سه‏ پایه ‏و تلسکوپ را از جعبه‏ ها‏ یشان خارج کنید. به همین ترتیب کلیه لوازم را که در جعبه تلسکوپ قرار دارند بیرون بیاورید- جعبه ها را دور نریزید زیرا ممکن است در آینده بخواهید تلسکوپتان را با وسایل نقلیه معمولی جابجا کنید.
‏از شکل صفحه بعد (شکل ۵-۱‏) برای آشنایی با قطعات مختلف تلسکوپ اولتیمای ۸‏ خود استفاده کنید.
‏اتصال سر پایه
‏سه‏ پایه انواع تلسکوپهای Celestron‏ به منظور انعطاف پذیری حداکثر‏ یک بازوی‏ نگهدارنده دارد. این بازوی نگهدارنده بصو‏رت محکم در جهت مخالف پایه های سه‏ پایه قرار می گیرد که با کاهش لرزش و خمیدگی، باعث افزایش استحکام می شود.
‏سه‏ پایه با بازوی نگهدارنده که به مرکز ستون سر پایه متصل شده، عرضه می شود. در عین حال هر یک از شاخه های بازوی نگهدارنده در بین دو پایه قرار گرفته که به این ترتیب می توان پایه های س‏ه‏ پایه را برای حمل و نقل آسانتر تا نمود.
‏برای اتصال و تنظیم سر پایه:
‏سر پایه را در وضعیتی نگه دارید که سر آن روبه بالا و پایه های آن به طرف زمین باشند.
‏پایه ها را از ستون وسط دور کنید تا جایی ک‏ه بیشتر از آن ممکن نباشد. یک گیره‏ کوچک در بالای هر پایه سه پایه قرار دارد که به سر سه پایه فشار می آورد تا حداکثر فاصله را نشان دهد.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x