دانلود مقاله نگهداری و تعمیرات مخازن

دانلود مقاله نگهداری و تعمیرات مخازن

دانلود مقاله نگهداری و تعمیرات مخازن

دانلود-مقاله-نگهداری-و-تعمیرات-مخازنلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۵۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏۱
‏۲
‏مقدمه‏
‏ ‏صنعت نفت ، مهمترین بخش اقتصاد کشور و خواه ناخواه این صنعت از دیرباز در سرنوشت سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ما ایفاگر نقش بسیار حساس و مهمی بوده است .‏ ‏با اکتشاف نفت در ایران کشور ما یکباره در کش وقوس‏ ‏سیاست بازیها اعمال نفوذها و قدرت طلبیها قرار گرفت واین ماده حیاتی که چرخ بزرگترین صنایع دنیا رابه گردش در می آورد محور اصلی تغییر وتحولات در چهره سیاسی واقتصادی کشور ما گردید .
‏ تاریخ نفت ایران سرشار از رمز ورازها و پیچیدگیهایی است که همچنان ناگشوده مانده و کسی را یارای آن نیست که به روشنی بگوید در این جولانگاه صنعت و سیاست قدرتهای بزرگ ، چه رویدادهایی به وقوع پیوسته ، رویدادهایی که متضمن سودها و زیانهایی برای سرزمین بوده است .
‏ صنعت نفت ، صنعتی است بسیار عظیم و گسترده که در واقع ستون فقرات صنایع و اقتصاد و پایه های استراتژیهای سیاسی قرن بیستم را تشکیل می دهد . در اهمیت نفت باید گفت که تاکنون در جهان ارزش هیچ گنجینه و ثروتی حتی‏ ‏در مجموع به پای نفت نرسیده وتمام پیشرفتهای قرن حاضر به نحوی ، مولود این ماده طبیعی بدون جانشین وگرانبها ست .
‏ فعالیت صنعت در ایران نیز که از نزدیک به یک قرن پیش آغاز شده است و اکنون نیز ادامه دارد ، از همان ابتدا همواره از ارزش ویژه و ممتاز برخوردار وکم و بیش ، محور تحولات و رویدادهای تاریخی کشور بوده است .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x