دانلود مقاله مالیات ارزش افزوده ۲۷ ص (ورد)

دانلود مقاله مالیات ارزش افزوده ۲۷ ص (ورد)

دانلود مقاله مالیات ارزش افزوده ۲۷ ص (ورد)

دانلود-مقاله-مالیات-ارزش-افزوده-27-ص-(ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

۱
‏بنام خدا
‏تحقیق:
‏مالیات ارزش افزوده
‏استاد:
‏جناب آقای قاسم زاده
‏تهیه کننده :
‏وحید داودوندی
‏پاییز ۸۷
۲
‏مالیات ارزش افزوده
‏با توجه به جو و قوانین جهانی حالا نوبت ایران است که برای دست یابی به مزایای مالیات ارزش افزوده هر چه سریع تر این نظام مالیاتی را طراحی و اجراء نماید
‏تاریخچه
‏در سال های پس از جنگ دوم جهانی فردی آلمانی به نام ‏قو ـ زیمنس ‏جهت ایجاد درآمد برای دولت و نیز بازسازی کشور طرح مالیات ارزش افزوده را ارائه داد. اما این فرانسه بود که به عنوان اولین کشور، موفق گردید در ۱۹۵۴ این نظام مالیاتی را به صورت کامل به اجرا در آورد و تا مرحله ای خرده فروشی بسط دهد.
‏به موازات اجرای این طرح در فرانسه، دیگر کشورهای عضو جامعه ی اروپا از فوائد این نظام مالیاتی آگاهی یافتند تا بدانجا که یکی از شرط های پیوستن به بازار مشترک اروپا را داشتن نظام مالیات ارزش افزو‏ده در کشور داوطلب عضویت دانستند. لذا این نظام مالیاتی، ریشه و خاستگاه اروپایی است. به هر جهت پیرو این فعل و انفعالات کشورهای متعدد اروپایی یکی پس از دیگری به راه اندازی این نظام مالیاتی پرداختند در دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ کشورهای زیادی از اروپا به این نظام مالیاتی روی آوردند. از آن جمله هستند؛ دانمارک ۱۹۶۷، آلمان غربی ۱۹۶۸، لوکزامبورگ ۱۹۷۰، بلژیک ۱۹۷۱، ایرلند ۱۹۷۲، ایتالیا ۱۹۷۳ و انگلستان ۱۹۷۳.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x