بانک اطلاعات جامع مراسم (پروژه طرح کسب و کار)

بانک اطلاعات جامع مراسم (پروژه طرح کسب و کار)

بانک اطلاعات جامع مراسم (پروژه طرح کسب و کار)

بانک-اطلاعات-جامع-مراسم-(پروژه-طرح-کسب-و-کار)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏۱۳
‏فهرست مطالب
‏۱ـ عنوان طرح
‏۲ـ اجزای طرح
‏۱-۲- مأموریت طرح کسب و کار
‏۲-۲- فهرست محتوا
‏۳-۲- مشخصات مجریان طرح و همکاران
‏۴-۲- اهداف کلی چشم انداز و اهداف
‏۵-۲- محصول یا خدمات
‏۶-۲- محل
‏۷-۲- مسائل امنیتی
‏۸-۲- ارزشهای بنیادی
‏۳ـ توصیف فرصت
‏۴ـ توصیف ایده
‏۵ـ تعریف و توصیف کسب و کار
‏۶ـ تحلیل و استراتژی بازار
‏۷ـ تحلیل مالی
‏۱-۷- هزینه ها
‏۲-۷- امور مالی
‏۳-۷- صورتحساب درآمد در یک ماه
‏۴-۷- صورتحساب دستمزد
‏۵-۷- صورتحساب هزینه ها
‏۶-۷- برآورد تجهیزات
‏۷-۷- صورتحساب سود و زیان
‏۸ـ اسناد و مدارک
‏۹ـ بازار یابی ‏
‏۱-۹- روشهای تبلیغ
‏۱ـ عنوان طرح
‏بانک اطلاعات جامع مراسم ….
‏نام موسسین: سید نساء سیدحسینی ـ مهراوه علایی مهابادی ـ هنگامه علیدوست ـ نسترن گشانی
‏تاریخ تأسیس : ۲۷/۷/۸۵
‏شماره ثبت : ۲۲۲۲۲
‏۲- اجزای طرح
‏۱
‏۱
‏۱ـ۲ـ مأموریت طرح کسب و کار:
‏راه اندازی یک شرکت خدماتی
‏تأمین درآمد و استقلال اقتصادی
‏خدمت به جامعه
‏صرفه جویی در وقت و هزینه
‏قدرت انتخاب بیشتر
‏۲ـ۲ـ فهرست محتوا :
‏۱ـ لیست تالارهای موجود در شهر
‏۲ـ لیست عکاسان و فیلم برداران مختلف در سطح شهر
‏۳ـ موسیقی
‏۴ـ لیست سالن های تهیه غذا و یا آشپزخانه ها با توضیح منوی آنها و قیمت ها و…
‏۵ـ اسامی سالن های آرایش زنانه و مردانه
‏۶ـ مکانهایی که ماشین عروس، دسته گل و تاج گل درست می‌کنند (مثل گل فروشی‌ها)
‏۷ـ اسامی مزون های لباس (شب، نامزدی، عروسی و …)
‏۸ـ چیدن سفره عقد ـ نامزدی ـ تزئینات
‏۹ـ آژانسهای اتومومبیل جهت کرایه ماشین و…
‏۱۰ـ اسامی شیرینی فروشی ها و میوه فروشی ها (برای تهیه کیک وشیرینی و میوه)
‏۱۱ـ اسامی مکانهایی که ظروف و لوازم لازم برای برگزاری مراسم (میز، صندلی و…) را اجاره می دهند
‏۱۲ـ لیست تمامی مساجد موجود در سطح شهر
‏۳ـ۲ـ مشخصات مجریان طرح و همکاران
‏۱
‏۲
‏عنوان سمت
‏تاریخ تولد
‏سابقه کاری
‏تحصیلات
‏مدیر عامل
‏۱۳۶۴
‏پنج سال
‏فوق دیپلم IT
‏معاون
‏۱۳۶۵
‏سه سال
‏فوق دیپلم IT
‏مسئول بانک
‏۱۳۶۱
‏چهار سال
‏فوق دیپلم IT
‏امور داخلی
‏۱۳۶۲
‏سه سال
‏فوق دیپلم IT
‏۴ـ۲ـ اهداف کلی چشم انداز و اهداف
‏۱
‏۴
‏هدف از تأسیس این شرکت آسان تر کردن این گونه مراسم اشتغال عده ای از جوانان مکانیزه کردن، به روز بودن این گونه کارها و بألاخره گسترده کردن این نوع بانکهای اطلاعاتی در موارد و موضوعات متفاوت دیگر ممکن است.
‏۵ـ۲ـ محصول یا خدمات
‏انتخاب تالار و آرایشگاه، همچنین نحوه تزئیین ماشین نوع ماشین، تزئین کیک و میوه وشیرینی و زمان سرو غذا و دیگر خوردنیها ـ نوع غذا، نحوه چیدن سفره عقد و تزئینات، مدل لباس و از طریق بانک اطلاعاتی.
‏۶ـ۲ـ محل
‏یک شرکت واقع در محل مناسب از لحاظ محیطی و دارای ۳ اتاق به مساحت ۱۲ متر مربع و یک سالن پذیرایی به مساحت ۶۰ متر مربع یکی از ا تاقها، اتاق مدیر عامل. دیگری اتاق مخصوص مراجعین و سومین اتاق مربوط به امور داخلی شرکت می باشد. سالن پذیرایی در صورت زیاد بودن تعداد مراجعین به عنوان اتاق انتظار در نظر گرفته می شود.
‏۷ـ۲ـ مسائل امنیتی
‏چون، مکانهایی مانند آرایشگاه ها در ارتباط هستیم مسائل امنیتی نقش مهمی را در کارمان ایفا می‌کند. لذا با توجه به اینکه کسانی که به عنوان عروس به آرایشگاه می‌روند به‌ آنها اعتماد می‌کنند و عکس خود را در اختیار آنها قرار می‌دهند ما هم باید سعی کنیم که این عکسها در اختیار افراد سود جو قرار نگیرد. همچنین فیلم بردارها و عکس بردارانی که به مشتریان معرفی می‌کنیم باید افراد خوبی باشند و مورد اعتماد ما باشند. در مورد وسایلی که به مشتریان کرایه می دهیم باید آنان سعی کنند قوانین امانتداری را رعایت کنند و این وسایل را همانطور که تحویل گرفته اند به ما تحویل دهند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x