حسابداری پروژه تاسیس آموزشگاه ۲۲ص

حسابداری پروژه تاسیس آموزشگاه ۲۲ص

حسابداری پروژه تاسیس آموزشگاه ۲۲ص

حسابداری-پروژه-تاسیس-آموزشگاه-22صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۰ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏موضوع:
‏مقدمه ‏ ‏۱
‏تهیه پروانه تاسیس ‏ ‏۲
‏اسند و مدارک ‏ ‏۳
‏اهداف اموزشگاه ‏ ‏۴
‏توصیف کسب و کار‏ ‏۵
‏گزارش مختصر و بازدید از واحد های مشابه ‏ ‏۶
‏روشهای تامین منابع مالی ‏ ‏ ‏۷
‏محل اموزشگاه ‏ ‏۸
‏۲
‏روشهای تبلیغاتی ‏ ‏۹
‏فهرست تجهیزات ‏ ‏۱۰
‏نقشه ا‏ستقرار تجهیزات ‏ ‏۱۱
‏مشخصات نیروی انسانی مورد ن‏یاز‏ ‏۱۲
‏فهرست مواد مصرفی‏ ‏ ۱۳
‏شهریه ‏ ‏۱۴
‏درامد ‏ ‏۱۵
‏صورتحصاب هزینه ها ‏ ‏۱۶
‏هزینه ‏های دستمزد‏ ‏۱۷
‏صورتحصاب سود و زیان ‏ ‏۱۸
‏نمودار ها ‏ ‏۱۹
‏برنامه زمانبندی ‏اجرای پروژه ‏ ‏۲۰
‏۳
‏محاصبات و جدول صورت وضع‏یت ‏ ‏۲۱
‏مقدمه
آ‏نچه که رایا‏نه را اهمیتی بیش از این می بخشد ‏نقش آ‏ن در ارتباطات وانتقال دریای عظیمی از اطلاعات گوناگون است .هر چه زمان میگذر‏د ‏حجم اطلاعاتی که انسان با آ‏ن سر و کار دارد بیشتر و بیشتر می شود و کمبود رایانه در زندگی و جامعه نیز بیشتر می شود.
‏روند تفسیر و تحولات در جامعه امروزی آ‏نچنان سریع و شتابان شده است که پیش بینی آ‏ینده مقدور نیست یکی از بارزترین ویژگیهای عصر حاضرحضور گسترده کامپیوتر در کلیه‏ عرصه های فعالیت انسان است . به گونه ای که انجام‏ ‏برخی از کارها بدون استفا ده ازکامپیوتر غیرقابل تصور نمی باشد .
‏کامپیوتر به عنوان ابزاری قدرتمند سرعت و دقت کارها را ‏فوق العاده افزایش داده و گذر گاهها ی صعب العبور علم را به شاهراههای هموار مبدل ساخته است به همین دلیل در جریان کنونی اموزش ویادگیری علوم کامپیوتریک ضرورت اجتناب ناپذیر میباشد.
‏۵
‏تهیه ‏پروانه ت‏أ‏سیس
‏ابتدا از طریق سازمان فنی وحرفه ای شهرستان تحت عنوان ا‏گهی برای‏ ‏متقاضیان تاسیس اموزشگاه اعلام می نماید وفرم درخواست متقاضی از طریق‏ ‏روزنامه کثیر الانتشار را پر می نمائیم‏ وبرای امتحان در یک روز جمعه در‏ ‏میدان فردوسی به صورت صبح وعصر که یک شیفت برای خانمها وشیفت دیگر‏ ‏برای اقایان برای متقاضیان تآ‏سیس فرم پر می کنیم به اضافه تعداد چهار قطعه‏ ‏عکس ودوعدد فتوکپی شناسنامه از تمام صفحات و فتوکپی اخرین مدرک تحصیلی‏ ‏به اضافه فرم تقاضا و همچنین مبلغ ۰۰۰/۴۰ ریال وجه نقد در حساب بانک ملی‏ ‏به حساب سازمان فنی و حرفه ای در یک پاکت وبه آ‏درس : مشهد یا رضا شهر-‏ ‏سازمان فنی وحرفه ای اداره کل ‏استان خراسان ارسال می کنیم ودر ضمن وقت‏ ‏امتحان آ‏ن قبلا در روزنامه تعیین شده است. در وقت معین در میدان فردوسی

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x