دانلود بسته شگفت انگیز افزونه های ضروری سئو ویژه صعود چند پله ای در گوگل

دانلود بسته شگفت انگیز افزونه های ضروری سئو ویژه صعود چند پله ای در گوگل

بسته شگفت انگیز افزونه های ضروری سئو ویژه صعود چند پله ای در گوگل

دانلود بسته شگفت انگیز افزونه های ضروری سئو ویژه صعود چند پله ای در گوگل

آموزش بسته شگفت انگیز افزونه های ضروری سئو ویژه صعود چند پله ای در گوگل , پشتیبانی ۶ ماهه بسته شگفت انگیز افزونه های ضروری سئو ویژه صعود چند پله ای در گوگل

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

امروزه یکی از بهترین و ساده ترین راهکارهای افزایش بازدیدکنندگان سایت، بهینه سازی سئوی سایت و افزایش رنک (امتیاز) سایت در گوگل است.

متخصصان سئو راهکارهای متعددی را برای بهینه سازی سئوی سایت شما ارائه می نمایند اما همانطور که می دانید انجام انجام این کار نیازمند صرف هزینه های بالا می باشد در صورتی که شما با داشتن یک سایت وردپرسی به راحتی می توانید سئوی سایت خود را بهبود ببخشید و بهترین جایگاه گوگل در صفحه اول را به وب سایت خود اختصاص دهید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای گوگل به شمار می رود و قالب های وردپرس نیز در ۹۹% از موارد به صورت کاملا استاندارد و مطابق با اصول و قوانین سئو طراحی می شوند.

 

5f3d49f5b85d1d0925111dfa.jpg

افزونه یواست سئوی وردپرس  Yoast

افزونه سئوی وردپرس یوآست پرمیوم با نام تجاری Yoast Seo Premium بهترین، معروف ترین و قدرتمندترین افزونه وردپرس برای بهبود سئوی سایت شما همچون یک متخصص است که به شما کمک می کند تا خطاهایی که در کاهش امتیاز سئو موثر هستند را به هیچ وجه انجام ندهید. همچنین به کمک افزونه پرمیوم Yoast می توانید بهترین کلمات کلیدی را برای محتوای سایت خود در نظر بگیرید و با رعایت اصول سئو در بخش عنوان، خلاصه، تعداد کلمات، لینک مطلب، استفاده از هدینگ ها و … چندین برابر سئوی سایت خود را افزایش داده و در لیست نتایج اول گوگل قرار بگیرید. افزونه یوآست سئو پرمیوم به طور خودکار تغییرات صورت گرفته در آدرس لینک مطالب شما را تشخیص داده و به جای آنکه بازدیدکنندگان شما با مراجعه به آدرس های قبلی با خطای ۴۰۴ مواجه شوند، آنها را به آدرس جدید منتقل می کند.

 

5f3d4a837ba44409f56c87a0.jpg

افزونه Interlinks Manager | مدیریت لینک‌های داخلی

لینک های داخلی یکی از مهم ترین استراتژی‌ های SEO است که در صورتی کارآمد و موثر خواهد بود که  این لینک ها از ساختار صحیحی پیروی کنند. واضح است که تولید لینک‌ های داخلی برای یک وب سایت با ۳۰۰ تا ۴۰۰ مقاله کار آسانی نیست اما افزونه مدیریت لینک های داخلی به شما کمک می کند تا به صورت خودکار این لینک‌ ها را برای وب سایت وردپرسی خود تولید کنید. صفحات بازدید شده از وب سایت شما زمانی که بخواهید محصولی را بفروشید، محصولات جدید را معرفی و بررسی کنید، تبلیغات سایتتان را بفروشید و … بسیار مهم است. افزونه مدیریت لینک های داخلی با تولید هوشندانه و خوش ساختار لینک ها به شما کمک می کند تا کاربر را با وب سایت شما بیشتر درگیر کنید. باید توجع داشت که این لینک‌ های داخلی برای موتورهای جستجو بسیار مهم هستند. افزونه Interlinks Manager فارسی تمام نیازهای شما برای بررسی لینک ها را برطرف کرده و یک رابطه هوشمندانه را برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

5f3d4aecdcca8108fd2ba52a.png

افزونه نوشته های مرتبط هوشمند | Inline Related Posts Pro

Inline Related Posts Pro با کمک یک الگوریتم قدرتمند به صورت خودکار قواعد گرامری یک نوشته مثل نقطه گذاری، خط شکست، پاراگراف‌ ها و برچسب ‌ ها را تشخیص داده و باکس نوشته‌ های مرتبط را در جای درست می گذارد و هیچ شکستی در محتوا ایجاد نمی کند. نیازی نیست شما هیچ کاری انجام دهید. این افزونه به صورت خودکار باکس ها را به درون مقالات شما اضافه می کند و نیازی به هیچ کار اضافه ای نیست. این افزونه به خوبی SEO سایت شما و نرخ بازدید صفحات را افزایش و نرخ گریز را از سایت شما را کاهش می دهد و از همه مهم تر موجب افزایش درگیری کاربر با وب سایت شما می شود. این خود روشی بسیار موثر برای تبدیل کردن کاربران وب سایت به خریداران آینده از شما است.

 

5f3d4b059e422909750f7603.jpg

ابزار کلمات کلیدی گوگل برای وردپرس | WordPress Keyword Tool

کلمات کلیدی سئو، کلید واژه ها و عبارت هایی در محتوای سایت شما هستند که به افراد اجازه می دهند سایت شما را از طریق موتورهای جستجوگر بیابند. سایتی که برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی شده باشد، زبان کاربران را می شناسد، به زبان آنها برایشان صحبت می کند و به این ترتیب به بازدیدکنندگان کمک می کند تا از طریق کلمات کلیدی وب سایت را پیدا کنند. کلمات کلیدی یکی از اصلی ترین عناصر اصول سئو هستند. 

ابزارهای بسیار زیادی برای انتخاب کلمات کلیدی اصلی سایت وجود دارند مانند kwfinder.com ،keywordtool.io و یا ابزار keyword planner گوگل همه این ابزارها سرویسی مشابه را ارائه می کنند. ابزار کلمات کلیدی گوگل دقیقا ابزاری همانند با سرویس های نامبرده را ارائه می کند، به شما در انتخاب بهتر کلمات کلیدی مطالب در لحظه (بدون رفرش صفحه یا به جایی منتقل شدن) در همان بخش «افزودن نوشته» بهترین، پرکاربردترین و پرجستجوترین کلمات کلیدی در اختیار شماست. 

5f3d4b5a58f85d09816f2652.jpg

افزونه ردیابی رنک سایت در گوگل Rankie

برای داشتن یک وب سایت قدرتمند علاوه بر داشتن محتوای مناسب ، باید برای بهبود رتبه یا رنک سایت تلاش کرد . اولین قدم برای بالا بردن سئو ، پیدا کردن کلمه کلیدی است . Rankie با ابزار جستجوی قدرتمند خود شما را در یافتن کلمه ی کلیدی یاری می کند. این ابزار لیست بزرگی از کلمات کلیدی ، که می تواند هدف شما قرار گیرد را، تولید می کند . این کلمات کلیدی براساس پیشنهادات گوگل ارائه می شوند . به عنوان مثال اگر شما کلمات کلیدی درباره “سئو” می خواهید ، پلاگین ۱۰ پیشنهاد اول گوگل برای “سئو” را برمی گرداند . سپس دوباره جستجو می کند و ۱۰ پیشنهاد بعدی گوگل برای “سئو ا” (کلمه دوم با الف شروع شود) را برمی گرداند و جستجو را تا “سئو ی” (کلمه دوم با ی شروع شود) ادامه می دهد . برای هر کدام ۱۰ کلمه کلیدی پیشنهاد می دهد . در نهایت می توانید کلمات خود را انتخاب و کرده و لیست آن را مشاهده و کپی کنید .

 

5f3d4b6c58f85d098a641d64.png

افزونه بهینه سازی تصاویر | image optimizer

افزونه image optimizer میتواند تصاویر شما را قبل از اینکه در سایت شما آپلود شوند به طور خودکار فشرده و بهینه سازی کند! این افزونه می تواند برای تصاویر شما تگ های عنوان و Alt پیشفرض را نادیده بگیرد و تگ های عنوان و Alt دلخواه شما را به صورت خودکار وارد کند! همچنین شما میتوانید به صورت جدولی از مدیریت افزونه تمامی تصاویر خود را مشاهده کنید و موارد دلخواه تگ عنوان و Alt  سفارشی خود را قرار دهید. همچنین میتونید برای تصاویر اگر تگ عنوان(title) و Alt آنها خالی باشد مقادیر دلخواه خود را قرار دهید. افزونه با فشرده سازی تصاویر قبل از آپلود سرعت سایت شما را در زمینه بهینه سازی تصاویر می تواند افزایش دهد. میتوانید یک سایز استاندارد برای تصاویر تعریف کنید که اندازه فراتر از حد دلخواه شما نشود!

 

اگر یک وبمستر سئو و ادمین سایت یا فروشگاه آنلاین هستید، به این ابزارهای کاربردی روی سایت وردپرسی خود نیاز پیدا خواهید کرد. پس با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۱ بحث سئو سایت بسیار داغ تر شده است و شما برای بیشتر دیده شده به آن نیاز خواهید داشت، این افزونه های کاربردی را تهیه کنید.

آپلود عکسبسته شگفت انگیز افزونه های ضروری سئو ویژه صعود چند پله ای در گوگل

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x