گزارش کارآموزی کارخانه مینوی خرمدره

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه مینوی خرمدره

گزارش کارآموزی کارخانه مینوی خرمدره

گزارش-کارآموزی-کارخانه-مینوی-خرمدره

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه مینوی خرمدره،
در قالب word و در ۵۶ صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش کارآموزی:
تاریخچه کارخانه:
کارخانه صنعتی مینوی خرمدره در ۸۵ کیلومتری شهرستان زنجان در زمینی به مساحت ۵۴ هکتار در سال ۱۳۵۲ شمسی به دست آقای خسروشاهی که زمینها را با  قیمت مناسبی خریداری کرده بود، تاسیس شده است.  در سال ۱۳۵۲ شمسی تقریباً نیمی از ساختمانهای آن احداث و قسمت زیادی از دستگاه ها از کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، ایتالیا و چند کشور دیگر خریداری شد و به کشور وارد گردید و توسط مهندسان همان کشورها پیلوت کارگاه ها طراحی و دستگاه ها نصب شدند.

پس از نصب و راه اندازی دستگاه ها در سال ۱۳۵۲ شمسی تمامی مهندسان و کارکنان خارجی از مسیر هدایت کارخانه خارج شدند و آقای خسروشاهی برای اداره کارخانه از کارگران بومی و متخصصان داخلی استفاده کرد تا اینکه کل کارخانه ای که اینک وجود دارد، در سال ۱۳۵۴ شمسی به بهره برداری رسید که در آن زمان یکی از بزرگترین و معروفترین کارخانه های تولید مواد غذایی نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه بود. تمامی محصولات به علت کیفیت بالا و مدیریت ممتاز صادر می شدند تا اینکه با وقوع  انقلاب شکوهمند اسلامی اداره این کارخانه به دولت سپرده شد و تا کنون نیز، زیر نظر مدیران دولتی اداره می شود.

کارخانه صنعتی مینو دارای محصولات متنوعی از قبیل بیسکویت، ویفر، پفک نمکی، کیک، تافی آبنات می باشد که متاسفانه به علت ضعف در مدیریت و وجدان کاری اکنون بعضی از قسمتها در حال تعطیل شدن و یا تعطیل می باشند ، مدیرانی که بخاطر خود از سرمایه عظیم انسانی و ماشینی این کارخانه چشم پوشی کرده اند. با این حال این کارخانه با تولید روزانه ۱۸۰ تن  مواد  غذایی و ۱۵۰ تن آرد مورد  نیاز  خود  و منطقه مشغول به کار  می باشد. قابل ذکر است که این کارخانه دارای گواهینامه ISO 9000 نیز می باشد…
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x