پیشرفت محاسبات ویندوز (دانلود رایگان)

پیشرفت محاسبات ویندوز (دانلود رایگان)

پیشرفت محاسبات ویندوز (دانلود رایگان)

پیشرفت-محاسبات-ویندوز-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۲
‏مقدمه
‏پیشرفت محاسبات در کامپیوتر بستگی به شبکه دارد این وضعیت قطعا ادامه پیدا میکند. امروزه ، خدمات شرکت نرم افزارهای Windows 2000‏ رو به پیشرفت است و اغلب آنها جایگزین شبکه سخت افزارهای مشخص ، کلیدهای تلفن ، تجهیزات کنفرانس های ویدئویی و حتی خود تلفن شده است .
‏مسیریابی و دستیابی از راه دور به مشترکین اجازه می دهد تا از طریق خط های تلفن های معمولی با این شبکه ارتباط برقرار کنند. و همچنین به خدمات دهندگان اینترنت این اجازه را میدهد که مشتریان آنها با اینترنت ارتباط برقرار کنند و مهمتر از همه اینکه تمام این خدمات در کمال صحت ، قابل مقیاس ، دقیق و انعطاف پذیر تامین می شود.
The Telephony API‏ به توسعه دهندگان کمک می کند تا خدمات دهندگان Windows 2000‏ را به شبکه های صدا وصل کند. از آنجاییکه تکنولوژی هنوز هم در حال پیشرفت است ، مدیرانی که Windows ‏ شبکه ها را نصب می کنند خود را با استفاده از مزایای Thelephony API‏ تنها بوسیله اضافه کردن یک نرم افزار آماده می کنند.
‏کنفرانسهای ویدئویی و شنیداری در آینده ساختاری از خدمات دهندگان Windows 2000‏ هستند و خدمات رسانه های ویندوزها با یک سیستم عمل کننده مشکل میگیرد و به همه کسانی که نرم افزار را خریداری می کنند اجازه میدهد که از مزایای تکنولوژی های رسانه های پیشرفته رایج بهره ببرند. این بخش تکنولوژی ها را معرفی می کند و پس از خواندن این بخش شما درک ‏خوبی از اینکه چه تکنولوژی موجبات سوددهی سازمان شما را فراهم می کند خواهید داشت .
‏مسیریابی و دستیابی از راه دور
‏خصوصیت مسیریابی و دستیابی از راه دور Windows 2000‏ به‏ سیستم‏ ها این اجازه رامیدهد تا از طریق خطهای تلفن معمولی ارتباط برقرار کنند و همچنین به نام خدمات دستیابی از راه دور و یا ارتباط شبکه ای ایستگاه به ایستگاه نیز نامیده می شود و به یک شکل و یا به صورتهای مختلف‏ی‏ در انواع متفاوت ویندوزهای NT‏ وجود دارد. به عنوان نمونه ویندوز ۹۵ و ویندوز ۹۸ و سیستمهای کاری ویندوز NT‏ به عنوان مشتریان دستیابی از راه دور عمل می کند و خدمات دهندگان ویندوزهای
‏۲
NT‏ به عنوان سرویس دهندگان دستیابی از راه دور عمل می کنند.
‏ویندوز ۲۰۰۰ حرفه ای به ح‏م‏ایت خود از مشتریان و خدمات دهندگان ارتباطات دستیابی از راه دور ادامه میدهند.
‏گونه هایی از این ارتباطات که حمایت می شوند
‏ـ مقایسه خطهای تلفن با تفکیک کننده ها
‏ـ خطهای ISPN‏
‏ـ خطهای x.25
‏ـ کابلهای تفکیک کننده تهی
‏مشتریان و خدمات دهنگان با استفاده از این گونه های ارتباطی با امنیت کامل می توانند با هم ارتباط برقرار کنند و موارد شبکه را Transpasiathy‏ اجرا می کنند. امروزه بهترین استفاده از دستیابی از راه دور ارتباط برقرار ک‏ر‏دن با یک شماره گیر برای ایجاد مکالمه تلفنی ایستگاه به ایستگاه و استفاده از خطهای تلفن قیاسی و تفکیک کننده ۵۶K‏ است .
‏خدمات دهنده ویندوزهای ۲۰۰۰ تواناییهایی مرسوم دستیابی از راه دور را با اجازه دادن به مشتریان که ارتباط شبکه داخلی خ‏و‏د را با اینترنت برقرار کنند گسترش می دهند. همچنین میتوانند ارتباط ایستگاه به ایستگاه را برای بوجود آوردن یک شبکه خصوصی مجازی‏ در‏.vpn ‏ تقویت کنند .
‏بنابراین تمام ارتباطات شبکه ای خصوصی و ایمن هستند. چنین خصوصتهایی به این معناست که خدمات دهندگان ویندوزهای ۲۰۰۰ بیشتر به عنوان مشتریان دستیابی از راه دور استفاده می شوند زیرا آنها ارتباط ایستگاه به ایستگاه را با بقیه شبکه تقسیم می کنند.
‏خصوصت مسیریابی و دستیابی از راه دور که خدمات دهندگان ویندوزهای ۲۰۰۰ را شامل می شود . به جز اینکه به مشتریان اجازه می دهد‏ ک‏ه تماس بگیرند و به شبکه داخلی راه پیدا کنند ، خصوصیتهای بیشمار دیگری هم دارد . این خصوصیت جدید به صورت یک فهرست راهنمای فعال در ‌آمده است . بنابراین شما می توانید کنترل کنید که چه وقت یک مصرف کننده اجازه دارد که شماره بگیرد و مواردی را که می خواهد تایپ کند. این مزیت این ویندوز نسبت به گونه های‏ قبلی ‏ ویندوز است که نیازمند مدیرانی که از وسایل مجزا استفاده کنند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x