دانلود مقاله ویندوز ۲۰۰۳ سرور

دانلود مقاله ویندوز ۲۰۰۳ سرور

دانلود مقاله ویندوز ۲۰۰۳ سرور

دانلود-مقاله-ویندوز-2003-سرورلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۷۹ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏فصل اول : ‏معرفی ویندوز سِرور ۲۰۰۳
‏ویندوز سرور ۲۰۰۳ نسبت به ویندوز ۲۰۰۰ گام بزرگی به جلو محسوب می‏‌‏شود. برای مدیران شبکه‏‌‏های ویندوز NT‏ هم این نگارش جدید سیستم‏‌‏عامل مایکروسافت آن قدر ابزار و کنترل‏‌‏های مدیریتی زیادی را به ارمغان آورده است که آنها را از ادامه کار با NT‏ منصرف می‏‌‏کند.
‏ویرایش‏‌‏های ویندوز سرور ۲۰۰۳
‏* ویندوز سرور ۲۰۰۳ ویرایش standard
‏* ویندوز سرور ۲۰۰۳ ویرایش enterprise‏ (نگارش‏‌‏های ۳۲ و ۶۴ بیتی)
‏* ویندوز سرور ۲۰۰۳ ویرایشdatacenter
‏* ویندوز سرور ۲۰۰۳ ویرایشweb server
‏ویرایش standard
‏ویرایش standard‏ ویندوز سرور ۲۰۰۳ برای اغلب شبکه‏‌‏ها مناسب است. این ویرایش، چندپردازشی متقارن (SMP)‏ چهارراهه و ۴ گیگابابت RAM‏ را پشتیبانی می‏‌‏کند. از ویرایش استاندارد می‏‌‏توان برای میزبانی network load balancing‏ (ولی نه cluster services‏) و terminal server‏ استفاده کرد.
‏۲
‏ویرایش enterprise
‏ویرایش enterprise‏ چنان طراحی شده است که همه نیازهای شرکت‏‌‏هایی با هر اندازه را برآورده می‏‌‏سازد. این ویرایش SMP‏ هشت‏‌‏راهه، ۳۲ گیگابایت RAM‏ در نگارش سی و دو بیتی، ۶۴ گیگابایت RAM‏ در نگارش ۶۴ بیتی، و همچنین خوشه‏‌‏بندی سرویس‏‌‏دهنده‏‌‏ها تا هشت گره را پشتیبانی می‏‌‏کند.
‏ویرایش enterprise‏ جایگزین ویرایش advanced server‏ ویندوز ۲۰۰۰ شده است.
‏ویرایش datacenter
‏ویرایش datacenter‏ که قدرتمندترین ویندوز به شمار می‏‌‏آید در نگارش سی و دو بیتی، SMP‏ی ۳۲ راهه و در نگارش ۶۴ بیتی، SMP‏ی ۶۴ راهه را پشتیبانی می‏‌‏کند. این ویرایش در نگارش سی و دو بیتی ۶۴ بیتی ۵۱۲ گیگابایت RAM‏ را پشتیبانی می‏‌‏کند.
‏ویرایش web
‏این محصول جدید ویندوز برای ایجاد و راه‏‌‏اندازی سایت وب ساخته شده است. این ویرایش شامل IIS‏ نگارش ۶/۰ و اجزای دیگری است که امکان میزبانی برنامه‏‌‏ها و صفحات وب و سرویس‏‌‏های وب XML‏ را فراهم می‏‌‏کنند. از ویرایش web‏ نمی‏‌‏توان برای راه‏‌‏اندازی مزرعۀ سرویس‏‌‏دهندۀ وب که به خوشه‏‌‏بندی نیاز دارد استفاده کرد، و در آن نمی‏‌‏توان هیچ گونه سرویس مدیریت شبکه مثل اکتیودایرکتوری، سرویس‏‌‏های DNS‏ ، یا سرویس‏‌‏های DHCP‏ را نصب نمود.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x