پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی
پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی
دسته بندی | صنایع دارویی و پزشکی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | ۴۴ کیلو بایت |
تعداد صفحات | ۱۳ |
دریافت فایل
پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی در ۱۳ صفحه ورد قابل ویرایش
۱- کلیات و معرفی طرح :
هدف از اجرای این طرح ، تولید / ارایه خدمات :
خدمت وعرضه بهینه گیاهانه دارویی و سالم سازی داروها با قیمت مناسب یکنواختی اجناس و ارائه آن جهت داروخانه های گیاهی .
خرید مستقیم از کشاورز و کوتاه نمودن دسته واسطه ها و ارائه بصورت یک فروشگاه زنجیره ای در شهر و شهرستانهای نیازمند
۳- شرح فرآیند (روش تولید / روش ارایه خدمات ) :
شرح اولیه :
ضمن توضیح در مورد گیاهان و خواص محصولها ررده بندی نیازهای
۴- مجوزات قانونی مورد نیاز :
جواز تاسیس از وزارت صنایع
پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت
۵- معرفی و ویژگی های محل اجرای طرح :
آدرس :
مشخصات محل اجراء طرح :
جهت اجراء طرح مکانی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۶۰۰ متر
شامل : ۵۰۰ متر سالن تولید – 100 متر فضای اداری و دفتری
دارای برق ، آب و گاز و ۲ خط تلفن در نظر گرفته شده است که بصورت ششدانگ اجاره در اختیار مجری
طرح قرار دارد .
میزان اجاره ماهیانه : ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۴ مبلغ رهن محل اجراء طرح : -۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۵۰ ریال
دلایل انتخاب محل فوق جهت اجراء طرح :
شهرک صنعتی
ویژگیها و مشخصات و نوآوری محصول / خدمات :
۱۳- زمانبندی اجرای طرح :
۱- آماده سازی محل اجرای طرح : ۱۰روز ماه / روز .
۲- خرید ماشین آلات و تجهیزات : ۲۰روز ماه / روز .
۳- نصب و راه اندازی ماشین آلات : ۲۰ روز ماه / روز .
۴- جذب و استخدام نیرو : ۳۰روز ماه / روز .
۵- آموزش نیروی انسانی : ۱۵روز ماه / روز .
۶- بازاریابی و تبلیغات : ۶۰ روز ماه / روز .
۷- تولید آزمایشی (فقط طرحهای تولیدی) ۱۰روز ماه / روز .
۸- بهره برداری کامل طرح . ۵۰روز
۱- مشتریان و بازارهای هدف : عطاری ها و سوپر مارکتها
۲- نحوه توزیع و فروش محصول / خدمات : میتقیم و غیر مستقیم
۳- بررسی رقبا : رقبای این رشته شاملشرکتهای بسته بندی و عمل آوری محصولات گیاهی می باشد
نقاط قوت رقبا : تکنولوژی روز دستگاهها ی مدرن
نقاط ضعف رقبا : ضعف مدیریت و اجناس نامرغوب
دلایل انتخاب کالا یا خدمات طرح توسط مشتری : رعایت بهداشت قیمت مناسب زیبایی محصول
روشهای بازاریابی و تبلیغات : تبلیغات محیطی مطبوعات بروشور ها ی تبلیغاتی