پروپوزال رابطه بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه

پروپوزال رابطه بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه

پروپوزال رابطه بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه

پروپوزال-رابطه-بین-راهبردهای-مدیریت-تعارض-و-مهارتهای-ارتباطی-مدیران-با-سلامت-سازمانی-مدارس-متوسطه

توضیحات:
پروپوزال آماده پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی- تحقیقات آموزشی با عنوان رابطه بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه،  در قالب فایل word و در حجم  15 صفحه.

بخشی از بین مسئله:
مدیران در قرن حاضر به توانایی های متعددی نیاز دارند که هر کدام می تواند به نوعی در روند زندگی کار او تأثیرگذار باشد، از این میان توانایی برقراری ارتباط و ایجاد مناسبات اجتماعی از جمله مهمترین مهارت ها است. ارتباطات، یک مهارت بسیار مهم مدیریت و مبنای لازم برای مدیریت کارآمد است. از طریق ارتباطات است که مدیران روابط بین اشخاص را که برای انجام وظایف روزانه شان به نحو مطلوب ضرورت دارد، برقرار می سازند و حفظ می کنند. هیچ مدیری نمی تواند کار خود را به خوبی بدون ارتباطات خوب و مهارت های ارتباطی انجام دهد(شرمرهورن، هانت و ازبورن ، ترجمه ایران نژاد پاریزی، سبحان الهی و بابایی، ۱۳۸۶).
اگر مدیران آموزشی علاوه بر دانش از مهارت های کافی برخوردار باشند، بدون تردید نظام آموزشی نیز از اثربخشی، کارایی و اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود: یکی از این مهارت ها، فن رفتار با کارکنان یا به سخن دیگر “مهارت ارتباطی ” است. مهارت ارتباطی یکی از مهارت های مهم و به منزله ی ابزار کار مدیران آموزشی است که در موفقیت و اثربخشی آنان تأثیر بسزایی دارد (میرکمالی، ۱۳۷۸). بنابراین محقق در پژوهش حاضر در نظر دارد به سوال اساسی زیر پاسخ دهد:
 آیا بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارتهای ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی مدارس متوسطه رابطه وجود دارد؟


______________________________________________________________

سایر محصولات مرتبط:

پاورپوینت پایان نامه رابطه بین راهبردهای مدیریت تعارض و مهارت های ارتباطی مدیران با سلامت سازمانی

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x