پرسشنامه استاندارد مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا (CCTST) – lono

پرسشنامه استاندارد مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا (CCTST) – lono

پرسشنامه استاندارد مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا (CCTST)

پرسشنامه استاندارد مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا (CCTST)

پرسشنامه-استاندارد-مهارت-های-تفکر-انتقادی-کالیفرنیا-(cctst)

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا (CCTST)، شامل ۳۴ سئوال، به همراه تعریف مفهومی متغیرهای پرسشنامه، مؤلفه های پرسشنامه، پاسخنامه خام، مدل مهارتهای تفکر انتقادی، روایی و پایایی (خارجی و ایرانی) پرسشنامه و منبع مورد استفاده.

پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا که  در سال های ۱۹۹۰-۱۹۸۹ فاشیون و فاشیون با همکاری انجمن فلاسفه چند دانشگاه ایالات متحده آمریکا، در مطالعه ای به روش دلفی بر اساس نظرات ۴۶ تن از صاحب نظران، تفکر انتقادی، فلاسفه و اساتید برجسته آموزشی و پس از بررسی های لازم، به یک مفهوم اجماعی از تفکر انتقادی  و مهارت های آن دست یافتند. این پرسشنامه دارای ۳۴ سوال می باشد و مهارت های تفسیری؛ مهارت های استنباطی؛ مهارت های ارزشیابی، استدلال قیاسی، استدلال استقرایی را اندازه می گیرد. برای پاسخگویی به این پرسشنامه ۴۵ دقیقه وقت لازم است. از تحلیل سوالات این آزمون، در مجموع شش نمره با پنج زیرمقیاس: تحلیل و تفسیر، ارزشیابی استنباط ها، استخراج استنباط های منطقی، استدلال استقرایی و استدلال قیاسی به دست می آید.
این ابزار برای ارزشیابی توانایی تفکر منطقی (ارزشیابی اثربخشی برنامه، پژوهش و آموزش مداوم) مفید است.

دانلود فایل

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶

برای کسب درآمد از فروش جزوه ها محتوا های دانلودی ویدئو ها و پاورپوینت ها و تحقیق های خود روی عکس زیر کلیک کنید

آپلود عکس

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x