پاورپوینت هزینه یابی کایزن

پاورپوینت هزینه یابی کایزن

پاورپوینت هزینه یابی کایزن

پاورپوینت-هزینه-یابی-کایزن

توضیحات:
پاورپوینت با موضوع هزینه یابی کایزن، در قالب ppt و در ۳۴ اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
کایزن فرایندی است تدریجی که در آن تغییرات کوچک منجر به تغییرات بزرگ و اساسی خواهد شد و همواره تحولی دائمی خواهد بود و هر گونه ایستایی آن را از کایزن بودن به معنای واقعی خارج میکند.و نکته حائز اهمیت در این مدیریت کم شدن فاصله طبقاتی و تبعیض در یک سازمان است.و چون خلاقیت عنصر مهمی در کایزن میباشد پس همواره دارای ابتکار و تغییراتی همراه با کارایی و اثربخشی بهتر که دو رکن اساسی بهره وری بوده میباشد.

تعریف مدیریت کایزن:
کایزن یک شیوه مدیریتی ژاپنی است که براساس دیدگاههای دکتر دمینگ و دکتر جوران (اساتید رشته مدیریت در آمریکا) شکل گرفته است و بعدها کشور ژاپن با استفاده از آن، کلید قدرتمند رقابت را به دست آورد.
کایزن ( KAI + ZEN = KAIZEN )ترکیبی دو کلمه ای از یک مفهوم ژاپنی است که تعریف آن تغییر به سمت بهتر شدن یا بهبود مستمر و تدریجی است. در واقع کایزن بر این فلسفه استوار است که برای ایجاد بهبود در سازمان ها لازم نیست به دنبال تغییرات انفجاری یا ناگهانی باشیم ، بلکه هر نوع بهبود یا اصلاح به شرط آنکه پیوسته و مداوم باشد، ارتقای بهره وری را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد؛ بهبود مستمر و تدریجی با بهره گیری از مشارکت کارکنان .

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف مدیریت کایزن
تعریف هزینه یابی کایزن
فلسفه کایزن
۳ اقدام اساسی برای تحقق بهبود تدریجی و مستمر در سازمان ها
مدل مدیریت کایزنی
کایزن در برابر نوآوری
چرخه دمینگ(PDCA)
مراحل اجرای تئوری طرح کایزن
مراحل اجرای کایزن عملی
اصول بیست گانه مدیریت در کایزن
مرحله آماده سازی یا ۵S
کایزن و کنترل کیفیت جامع (TQM)
کایزن و سیستم پیشنهارات
و . . .

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x