پاورپوینت نحوه گرفتن سلاح کمری در دست

پاورپوینت نحوه گرفتن سلاح کمری در دست

پاورپوینت نحوه گرفتن سلاح کمری در دست

پاورپوینت-نحوه-گرفتن-سلاح-کمری-در-دست

توضیحات:
پاورپوینت درمورد نحوه گرفتن سلاح کمری در دست، در حجم ۱۰ اسلاید.

بخشی از متن:
آموزش تیراندازی به دو مرحله تقسیم می شود : آموزش تیراندازی مقدماتی و تیر قلق گیری . هر مرحله به دو مرحله آموزشی جداگانه تقسیم می شود . کلیه آموزش های تیراندازی باید پیش رونده باشند . بعد از غلبه بر مراحل مقدماتی ، فنون تیراندازی رزمی باید تمرین شود .

کاربرد اصلی رولور یا کلت درگیری با دشمن در برد نزدیک با آتش سریع و دقیق است . تیراندازی دقیق نتیجه اطلاع و کاربرد دقیق اجزاء تیراندازی است . اجزاء تیراندازی با رولور یا طپانچه رزمی عبارتند از :
۱ . گرفتن
۲ . نشانه روی کردن
۳ . کنترل نفس
۴ . فشردن ماشه
۵ . درگیری با هدف
۶ . حالت ها

اسلحه باید قسمت الحاقی دست و بازو شود .اسلحه باید جانشین انگشت در اشاره به شیئ شود. اسلحه را باید محکم و یکنواخت در دست گرفت . گرفتن مناسب یکی از مهمترین قسمت های اساسی آتش سریع است.
a . اسلحه را در دست تیراندازی کننده نگه دارید ، با شست و سبابه دست قوی (دست تیراندارنده) یک ۷ تشکیل دهند (شکل ۱-۲) . اسلحه را در ۷ قرار دهید در حالیکه آلات نشانه روی جلو و عقب با دست تیراندازنده در یک راستا باشند . سه انگشت پائینی را دور دسته طپانچه بپیچانید . با تمام این سه انگشت فشار مساوی به عقب وارد کنید . شست دست تیراندازنده در کنار اسلحه بدون فشار باقی بماند . اسلحه را محکم بگیرید تا اینکه دست شروع به لرزش کند . شل کنید تا لرزش متوقف شود . در این مرحله فشار مناسب برای گرفتن باید اعمال شود . انگشت سبابه را روی ماشه بین نوک آن و مفصل دوم قرار دهید بطوریکه بتوان آنرا به عقب فشار داد . انگشت سبابه باید بطور مستقل از بقیه انگشتان کار کند .

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x