استراتژی در سطح سازمان به سه مساله کلیدی می پردازد:
۱. جهت گیری کلان شرکت به سمت رشد، ثبات وکاهش (استراتژی هدایتی)
۲. صنایع یا بازارهایی که شرکت درآنها ازطریق محصولات و واحدهای تجاری اش، رقابت می کند (استراتژی پورتفولیو)
۳. شیوه مورد استفاده شرکت درهماهنگ کردن فعالیت ها، انتقال منابع و بهره گیری از منابع موجود در محصولات و واحدهای تجاری اش (استراتژی سرپرستی )
برخی از مطالب آورده شده در این پاورپوینت:
استراتژی هدایتی
استراتژی های هدایتی سازمان
معایب و مشکلات اکتساب
راهکارها برای اکتساب موفقیت آمیز
دلایل شکست سرمایه گذاری های داخلی
دلایل جذابیت رشد اقتصادی
تمامی مطالب مورد نیاز در باره فصل ششم کتاب در این پاورپوینت آمده است. تمام نمودارها رسم شده اند و هیچ مطلبی جا نماده است. تعداد زیاد اسلایدها به دلیل حجم زیاد این فصل بوده است که شما میتوانید متناسب اب وقت خودتان مطالب رو کمتر کنید.