پاورپوینت سیستم شناسایی و ردیابی کشتیها از راه دور

پاورپوینت سیستم شناسایی و ردیابی کشتیها از راه دور

پاورپوینت سیستم شناسایی و ردیابی کشتیها از راه دور

پاورپوینت-سیستم-شناسایی-و-ردیابی-کشتیها-از-راه-دورلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۱ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

سیستم شناسایی و ردیابی کشتیها از راه دور
تاریخچه
پس از گرد همایی دیپلماتیک سال ۲۰۰۲ و انجام اصلاحات لازم به کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا و همچنین تسریع در اجراء الزامات نصب سیستم های شناسایی اتوماتیک کشتیها ( AIS ) ، در اجلاس ۷۸ کمیته ایمنی دریانوردی ( ( MSC پیش نویس سندی در رابطه بااصلاحیه ای به SOLAS فصل XI-2 پیشنهاد گردید تا امکانـی را جهت رد یابی و شناسایی کشتیها از راه دور فراهم سازد .
از آن زمان به بعد موضوع مذکور محور اصلی بحث اجلاسهای مختلف IMO اعم از کمیته های فرعی و اصلی قرار گرفت . در اجلاس هفتاد و نهم اعضاء کمیته MSC با بهره برداری از سیستم LRIT جهت موارد ایمنی علاوه بر موارد امنیتی مذکور موافقت نمودند لیکن بحث و بررسی در زمینه فاصله ارسال اطلاعات بعنوان COASTAL STATE (2000 مایل ) و همچنین فصلی از کنوانسیون سولاس که سیستم مذکور به آن الحاق خواهد شد ، مورد اعتراض و بحث کشورهای مختلف بود . در MSC 80 پس از اعلام مخالفت اکثر کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران با فصل پیشنهادی( XI-2 ) از سوی کشور آمریکا ، فصل پنجم کنوانسیون سولاس ( SAFETY ) بعنوان فصل مورد توافق جهت الحاق سیستم مذکور به آن قرار گرفت . در زمینه فاصله ارسال اطلاعات بعنوان COASTAL STATE نیز در MSC 81 بر روی فاصله حداکثر ۱۰۰۰مایل دریایی ( بصورت مشروط ) کشورها به توافق رسیدند.
برنامه اجرایی سیستم ( ROAD MAP )
بر اساس مصوبه MSC.202(81) و MSC.211(81) ، برنامه اجرایی سیستم به شرح ذیل اعلام گردید :
۱- از اول ژانویه ۲۰۰۸ اقدامات اجرایی آغاز گردد (Enter into Force)
۲ – تا اول جولای ۲۰۰۸ تست بخشهای اصلی سیستم می بایست آغازگردد . (System testing )
۳- از اول ژانویه ۲۰۰۹ سیستم به صورت رسمی آغاز به کار نماید. ( (Implementation
تبعات عدم اجرا بموقع سیستم
در صورت عدم انجام اقدامات لازم توسط کشورهای متعاهد تا زمان تعیین شده ، ‌ از تردد ناوگان تجاری آن کشور در سفرهای بین المللی ممانعت به عمل خواهد آمد.
به عبارت بهتردر صورت عدم مطابقت تجهیــزات شناورهای مشــمول با الزامــات مربوطه و یا عدم ارسال اطلاعات LRIT به کشور صاحب بندر بر اساس تعریف اعلام شده ، شناورهای مشمول سیستم اجازه ورود به بندر عضو کنوانسیون را نخواهند داشت.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x